17. Bölüm: Neşe ve Hüzün

27 7 20
                                    

Sahiden hepimiz geçmişimize baktığımız zaman ne görüyoruz? Hayal kırıklığı, sıkıntı ve üzüntü. Stres bile dahildi. Onlarda her bir yolda ilerledikleri esnada arkalarına bakarlar ve büyük bir sıkıntı kaplar içlerine.

Beril'in bir sözü vardı her zaman arkadaşlarına karşı, 'Ben aslında kötü biri değilim. Sadece yaşadığım kötü şeyler beni bu duruma soktu.' derdi. Gerçekte de böyle miydi?

Hepsi uykuya daldıklarında aralarında sadece Beril uyanıktı. Beril pencerenin önüne geçmiş dışarıdaki arabaları izliyordu. Elini yanağına koymuş öylece bakınıyordu.

Pencerenin yansımasında Cem uyku mealiyle Beril'e bakıyordu. Beril kaşlarını çattığında duruşunu bozup Cem'e döndü.

*Neden uyumuyorsun?* diye sordu Cem kolunu önünde birleştirerek.

Beril hafiften gülümseyerek, *Bilmem uykum gelmedi.* dedi.

Cem'de yavaş adımlarla Beril'in karşısına geçip durduğunda, *İstersen balkona gidelim.* dedi Beril.

Cem hafiften gülümsemeye başladığında ilerleyerek, *Pekala balkona geçelim.* dedi.

Beril'de gülümseyerek Cem'in arkasından ilerleyerek balkona geçti. İkisi de karşılıklı oturduklarında Cem, Beril'e bakınmaya çoktan başlamıştı bile.

Cem sandalyesini Beril'e doğru çevirdiğinde Beril bakışlarını Cem'e çevirdi. 

*Cem hayır!* dedi Beril gözlerini kocaman açarak.

Cem Beril'i dinlememişti bile. Yanına yaklaşıp dudağından öpecek iken Ceylin, Beril'i kurtarmıştı. Ceylin kalkmış uyku meali ile onlara tuhaf tuhaf bakınıyordu.

*Bir izin isteseydin?* dedi Cem kendisini Beril'den çekerek. *Bu evde hiç bir şey yapılmayacak herhalde.*

Ceylin kaşlarını çattı. *Bu evde öpüşme yapılmayacak mı diyecektin galiba?* dedi.

Beril hafiften gülümsediğinde dudaklarını birbirine bastırdı.  Cem bakışlarını arabalara çevirdiğinde utançtan kıpkırmızı olacaktı resmen. Sonrasında, Beril'e bakışlarını çevirdi. Sonra Ceylin'e.

*Ee, ne için geldin?* dedi Cem hızlıca.

Ceylin kalçasını balkonun duvarına yasladı ve kollarını önünde birleştirdi. *Uykum gelmedi Cem Kaya. Ne yapacağız şimdi?* dedi.

Cem kafasını iki yana sallayarak, *Ceylin konuya gel.*

*Ulan ne konusu olacak gecenin bir vakti?* dedi Ceylin kaşlarını havaya kaldırarak.

Cem sinirlenmeye başladığında bu söz konusu Beril'i daha komik bulmuştu.

*Hadi Cem! Fuck you.* dedi Ceylin gülerek.

Cem yüzünü buruşturarak, *Ne?* dedi.

Ceylin kafasını iki yana salladı ve Beril'e baktı. *Belli ki anlamını bilmiyor.* dedi ve tekrar bakışlarını Cem'e çevirdi. *Fuck you diyorum.* 

*O ne demek işte salak?* dedi Cem daha fazla dayanamayarak.

Ceylin sinirli şekilde, *Siktir git diyorum!* dedi.

Ardından Efe'de geldiğinde Cem derin bir iç çekti. İç sesi sürekli küfür ediyordu.

*Günaydın.* dedi Ceylin Efe'ye karşı gülümseyerek.

*Günaydın mı?* dedi Efe gözünü ovuşturarak ve sonra kolundaki saate baktı. *Saat daha gece 3.00.*

*Ee tamam işte ne fark eder?* dedi Ceylin elini Efe'nin omzuna koyarak.

MerdivenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin