3. Bölüm: Geceye Hapis Acılar.

2.5K 205 47
                                    

3. Bölüm: Geceye Hapis Acılar.

Ava Max, Sweet but Psycho.

🪁

Tek taraflı olunca platonik, iki taraflı olunca aşk denilen o duygu, nedir?

Sevgi? Hayır.

Sevgi, sadece tanımadığınız ya da kan bağınızın olmadığı bir insandan gelmez. Sevgi, sizin sevebileceğiniz tüm herkesi kapsar.

Benim tüm sevgim babamaydı. Babama aşıktım, onun için her şeyi yapabilirdim. Babam benim sınırım, kırmızı çizgim, kalbimin tüm odacıklarıydı.

Her ne kadar Kenan Hocanın ikna kabiliyeti olsa da o sınava Ozan Hoca babama haber verdiği için girmiştim.

60 soru sorulan sınavda 0 yanlışım vardı.

Sorular çok zordu, gerçekten inanılmaz zorlamışlardı. Bazılarını hiç emin olmadan işaretlemiştim. Bu sınavda 0 yanlış yapmam benim için hiçbir şey ifade etmiyordu ama babam için mutlu gibi davranacaktım.

Sınav sonucumdan çıkıp arama uygulamasına girdim ve en üstteki numaraya tıklayıp telefonu kulağıma götürdüm. Babam şu an yüksek ihtimal iş başındaydı ama onu mutlu etmek istemiştim.

Telefon açılıp babam "Asal'ım," dediğinde sabahtan beri ağladığım için kısılan gözlerim, onun sesini duymamla gülümsediğim için kısıldı.

"Baba," dedim test kitabını kenara bırakırken. Bu sırada Yaz gelip bacaklarıma oturmuş kendini sevdirmek için türlü şaklabanlıklar yapıyordu. "Nasılsın?"

"İyiyim babam, çalışıyorum." dedi, sesi yorgun geliyordu.

"Yormasınlar seni, üzülüyorum. Sırf bunun için bile yanına gelmek istiyorum." dedim yüzümdeki gülümseme solarken. Babam çalıştıkları projenin başında olduğu için en çok çalışanlardan biriydi.

"Bence sen yanıma gelmek için bahane üretiyorsun." dediğinde bu sefer sesli güldük ikimizde.

Küçük bir sessizlik yaşandığında "Dün Ozan Hocayla konuşmuşsun." dedim diyeceklerini merak ederken.

Bir cevap beklerken boştaki elimi Yaz'ın kafasına götürdüm ve yumuşak tüylerini sevmeye başladım. Babam bir süre sessiz kaldı. Ne söyleyeceğini düşünüyor gibiydi.

Zaman akarken "Bir sınav olduğundan ve senin girmeni istediğinden bahsetti." dedi. Sesi biraz çekimser olsa da devam etti. "Yeni bir sınıf açıyorlarmış, listede ilk senin adın varmış. Çok mutlu oldum, senin girmek istemediğini bilsem de birşey diyemedim."

Babam beni düşünüyordu, en çok beni düşünüyordu ama ilk defa o da mutlu olduğu için susmuştu. Benim iyiliğimi istediğini biliyordum ama ben o sınıfa girmek istemiyordum.

"Sınıfa girmek istemiyordum ama senin için sınava girdim, biraz önce sonuç geldi." Derin bir nefes aldım ve Yaz'ın kafasındaki elimin tırnaklarıyla hafifçe kafasını gıdıkladım. Patilerini elime sarmış, elimi yalamaya çalışıyordu. "Tam yapmışım." dedim Yaz'ın elimi yalamasına izin vererek elimi kafasından çektiğimde.

Babamın duraksadığını hissettim. "Tebrik ederim, güzel kızım." dedi, mutlu olduğu ses tonundan belliydi, sesi bir anda düzelmişti.

"Teşekkür ederim. Bunu söylemek için bu saatte aradım, normalde uyumadan önce arayacaktım. Meşgul etmeyeyim seni, sonra konuşuruz." dedim ve bir şey demesine fırsat vermeden. "Kolay gelsin." diyerek kapattım.

RÜZGÂR TERSİNE DÖNERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin