Şok olmuş gözlerle onu itiklemeye çalışıyordum ama gücüm yetmiyordu. Dudaklarını dudaklarımdan çekince boğazımdaki elini biraz daha sıkılaştırıp"- Çok yakında kim olduğunu öğreneceksin güzelim. Yerini bilsen iyi olur. İster seve seve ister zorla. Sen seç."
~~~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~~~~~
Kendimi onun ellerinden kurtardığımda bir adım geriye attım
"- Se- sen ne yaptığını sanıyorsun, beni ne sandın sen Mahsun??"
hala şaşkınlığımı üstümden atamamıştım delici gözlerini bana diktiğinde yine dibime gelmişti elleriyle saçımı kulağım arkasına attıktan sonra gözlerini dudaklarıma dikerek konuştu
"- Söylemiştim sana güzelim, tokadın intikamı Mardin'deydi diye"
söylediğinde buz gibi olmuştum. Bu nasıl bir insandı sözlü bir kadını nasıl öpmeye cüreet ederdi.
Mahsun'u omuzlarından itikledikten sonra elimi kaldırıp tam vurucaktım ki bilediğimden tutup avuç içimi öptü,
"- O bir kere olur güzelim" diyerek arkasını dönüp merdivenlere doğru yol aldı.
Mahsun gittikten sonra koşarak odaya girdim. Gözyaşlarımı tutamıyordum. Burak beni bu adamla nasıl yollamıştı? Bu adam kimdi beni öpüyordu? Ne yapacağımı bilmez halde odada dönüp duruyordum.
Hemen burdan gitmem lazımdı. Evet evet bu evi terk etmem gerekirdi ama nasıl yapacağımı bilmiyordum. Bir kere Mardin'in sokakları nereye çıkar onu bile bilmiyordum.
Hemen oda ayırttığımız otelin numarasını tuşladım ve aradım. Çalıyordu ama açan yokan tekrar aradığımda telefon açılmıştı
"- Alo merhaba ben Sena Çil." karşıdaki adam
"- Buyrun Sena hanım?
" - Bizim rezervasyonumuz vardı da? Biz geldik fakat şuan başka bir yerdeyiz rezervasyon yarına ertelesek olur mu? Diye sorduğumda adamın verdiği cevapla şok olmuştum.
"Sena hanım Mahsun ağamın emriyle dün rezervasyonunuz iptal olmuştur. Şuanda da otel odalarımız doludur. Rezervasyon oluşturamadığım için üzfünüm. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa buyrun dedi
" - Ha- hayır yok, iyi akşamlar" diye kekeliyerek telefonu kapatmıştım.
Şimdi ne yapacaktım ben. Hemen Zelişi bulmam lazımdı. Odadan çıktığım gibi aşağıya indim zelişin odasına girdiğimde zeliş odada yoktu ki büyük ihtimalle yemeğe çağırmıştılar.
Hızlı bir şekilde gelen uğultuları takip ederek yemek odasını bulmaya çalışıyordum. Balkon kenarından aşağıya bakınca herkesin avlu gibi bir yerde yemek yediğini gördüm. Sakin olmalıydım.
Kendime telkin vere vere aşağıya indiğimde zelişin yanındaki boş sandalyeye oturmak için izin ister gözlerle sofranın başındaki yaşlı adama baktım.
Adam başını evet anlamında sallandığında sofraya oturdum ama bi gariplik vardı. Beni gören herkes susmuş ve dik dik bana bakıyordu.
"- Babam Bedri Kodak, annem Nurjin Kodak" diye karşımda oturan mahsun konuşmaya başladı, banane der gözlerle onu izliyordum,
"- Tanıştığıma memnun oldum bende Sen-" adımı bile diyemeden tahminen yaşı 16-17 olan kız konuşmaya başladı
"-Jınekolojı doktoru Sena ÇİL" deyince anlamayan gözlerle ona baktığımda konuşmasına devam etti,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHSEN
ChickLitHerkes hayatının ilk nerede kaydığını dün gibi hatırlar. En güvendiği yerden aldığı o yarayı ve yaranın sahibini daima hatırlar. Seni bir ömür boyu unutmamak boynumun borcu olsun.. 🥀🥀🥀 #hiraizerdüş ~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~ Ben bu hayattan çok birşey...