Bölüm 7: BENİ SAR

95 11 2
                                    

Kapıyı açtığımda Mahsun ile göz göze gelmiştim, ondan biraz güç alarak arkamı dönüp Burak'a son sözümü söyledim
"- Andım olsun Burak ATAŞ, birgün bu ayaklarıma kapanacaksın, tokat attığın bu yüzüme hasret kalacaksın. Beni sev Sena diye kapımda köpek olacaksın amma işte o gün bu tokatını sana geri iade edeceğim." deyip kapıyı çarpıp dışarı çıktım.

~~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~~~

Hastanenin çıkışına yöneldiğimde Mahsun'un kolumdan tutmasıyla ona döndüm gözlerindeki ateşi alevi göremeyecek hiç kimseyi tanımıyorum.

Kolumdaki eli sıkışlaştığında dişlerinin arasından tıslar gibi konuşmaya başladı

"- Sena o piç sana tokat mı attı, yoksa ben mi yanlış duydum" diye soran gözlerle bana baktığında yanağımdaki kızarıklığı görmüş olacak ki

"- İlyas!!" diye bağırması aynı anda oldu. Ne olduğunu dahi anlamadan salak salak etrafıma bakınıyordum.

Hastanenin içi bianda adamlarla dolmaya başladı, hastanedeki sıra bekleyen insanları tek tek dışarıya çıkarmaya başlamışlardı.

"- Mahsun bırak kolumu ne yapıyorsun?" diye sorduğumda

"- geç kalınmış hesabımı soruyorum Sena" diye beni Burak'ın odasına doğru sürüklemeye başladı.

Kapıyı tek bir tekmeyle yere yığdığında Aslı çığlık atarak Burak'ın arkasına saklanmıştı. Mahsun kolumu sert bi şekilde bıraktığında adamlarını yanına çağırıp iki kişiyi Burak' a bir kişiyide Aslı'yı tutmak için yönlendirmişti.

Kızgın bir boğa gibi Burak'a doğru eğilip

"- Hangisi???? " diye sordu Burak anlamamış olacak ki

"- Mahsun bey ne hangisi anlamıyorum, bakın eşim korkuyor" dediğin de

"Hala benim yanımda eşim diyor, şerefsiz pezevenk diye bağırdığımda Mahsun hiç arkasını dönmeden

" - Sena kes sesini " diye bana hiddetlendiğinde korkudan bir adım geri gittim. Bu adam ne yapmaya çalışıyordu, beni mi koruyordu yoksa düşman mı kesilmişti anlamıyordum. Sözünü hiç kesmeden

" - Sana hangisi diye sordum lan! Hangi elin Sena'nın yanağına değdi, hangi elinle Sena'ya tokat attın laann!! Diye bağırdığında Burak şok olmuş bir şekilde bir bana bir mahsun'a bakıyordu.

Burak bana dönerek gülümsedi

"- Anlaşılan ilk önce ilişkimize ihanet eden ben değilmişim ha Sena?? Ne zamandır benim patronumla bana ihanet ediyordun??" diye sorunca artık ipin koptuğu nokta olmuştu.

öne atılıp Burak'a saldıracağım sırada iki el beni tutmuştu Mahsun hiddetli bir sesle arkasını dönüp gözlerini gözlerime dikerek konuşmaya başladı

" - Aç gözlerini ve iyi izle Sena!! Sana kalkan her el birgün kesilmeye muhtaç kalacak" deyip belindeki silahı çıkartıp hiç gözünü kırmadan Burak'ın sağ eline ateş etmişti.

Burak'ın acı dolu çığlıkları bütün hastaneyi doldurmuştu. Mahsun Burak'ın kulağına eğilip

"-Beni iyi dinle Burak Ataş.. Burda bu hastanede benim paramla çalışıyorsun, ben istediğimde nefes alır ben istediğimde nefesin kesilir. Bir daha Sena'ya değil el kaldırmak yanlışlıkla bile onun yoluna çıkarsan hiç düşünmem o dakika nefesini keserim" diyerekten yüzüne yumruğu geçirmişti.

Korkumdan olduğum yerden kıpırdamaksınız Mahsun elimi tutup beni dışarı doğru yönlendiriyordu.

Dışarıdaki temiz hava tenime etki ettiğinde ürpermiştim ve aklım başıma gelmişti. Hemen ellerimi Mahsun'un kanlı ellerinden çekip hızla yanından uzaklaşmaya başladım ama başaramamıştım.

MAHSENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin