BÖLÜM 15 : KARA GÜN

75 6 0
                                    

"- Ne yapıcaksın Afşin'e Mahsun, ne olur kötü birşey yapma" dediğimde bana dönerek

"- Ağanın sözünü çığnayanın tek cezası ölümdür! Şimdi geç içeri ve sakın bu odadan dışarı çıkma Sena, yoksa bu ateşte gözünün yaşına bakmam senide yakarım"

~~~~~~~~🍀🍀🍀🍀🍀~~~~~~~~~

Belki de hayat hiç ummadığımız yerden vurmuştu bizi. Kime güvendiysek yarı yolda kalmış, kimi sevdiysek yarım kalmıştık. Gönlümüz hep korkulu, hep yarımdı. Yarım kalmak kaderimizdi demek ki, alışacaktık alışmak gerekirdi.

Şoklar içinde kalmıştım. Tam sevişirken densizce odanın basılmasına mı şaşırsaydım, yoksa Afşin'in kaçtığına mı, yoksa bilmediğim törenin sırf kız kaçtı diye öldürmesine mi? Hiçbir şey anlamamıştım ama Mahsun çok sert bir şekilde uyardıktan sonra banyoya girmişti.

Galiba o da olanlara şaşırmıştı, hiç beklemediği yerden almıştı darbesini. Banyodan çıktığında beline sardığı havluyu bir hışımla yere attığında şaşkın şaşkın ona bakmıştım.

Aşağıdan yukarı süzdüğümde bu vücuda bir ömür hapsolurdu. Bacakları kolları kasları harikaydı. Dolaba yöneldiğinde bütün kıyafetleri yere kışırtmıştı. Oturduğum yerden kalktığımda kolundan tutup onu durdurmak zorunda kalmıştım.

Çünkü şuanda ki hırsından odayı başımıza geçirecekti. Ona dönerek

"-Mahsun biraz sakin olur musun? Sen kurulan ben sana kıyafet çıkarayım olur mu?" dediğimde başını olumlu anlamda sallamıştı.

İç çamaşırlarını çıkarttıktan sonra siyah takım elbisesini çıkarttığımda oda üzerini giyinmeyi başlamıştı. Saçlarınıda kurutup şekil vermeden odadan çıkmaya yönelmişti ki biranlık hislerimle, önüne geçipona sarılmıştım.

Ellerini tutarak berjerlere yönelttiğimde uslu bir çocuk gibi peşime geliyordu. Ona dönerek

"- Sizin buralarda nasıl oluyor bu işler?" dediğimde ellerini elimin üstüne koyarak konuşmaya başladı

"- Bak Sena, sen buraların örf ve adetini bilmezsin. Burda kız kaçırmak sandığın kadar kolay bedelleri olmaz. Ya ölümdür ya berdel. Onu da geçtim Afşin bunu bana nasıl yapar Sena aklım almıyor. Afşin'e canımdan çok güveniyordum ben, hayallerimi yarıda bıraktı benim"

dediğinde bi hırsla ayağa kalktı önüne geçtiğimde

"- Mahsun berdel yapın o zaman he olmaz mı?" dediğimde
Bana dönerek

"-Sena ben bilmez miyim berdel yapmasını ama Selim'in kız kardeşi 16 yaşında Ferzan ise 25 yaşında. Küçücük kızı nasıl berdel yaparım ben?" dediğinde gerçekten çok üzülmüştüm.

Şuanda 4 insanın hayatı söz konusuydu berdel olursa Ferzan ve 16 yaşındaki kız yanacaktı, olmazsa Afşin ölecekti. Sırf aşık olduğu için öleceklerdi. Tekrardan ona sarıldığımda gözlerimdeki yaşlar koyvermişti.

Yüzümü okşayarak

"-Sena, güzelim hadi odayı topla ve bi duş al. Bak seni tekrar uyarıyorum sakın bu odadan aşağıya millet toplandıktan sonra dışarı çıkma. Kimseninde işine karışma olur mu? Bu sinirimle canını yakmak istemiyorum, lütfen" diyerek yanağıma öpücük bırakıp odadan çıkıp gitmişti.

Ne olacaktı ki şimdi?

Odadaki kıyafetleri toplayıp yataktaki çarşafları dürüp banyoya girmiştim. Elimdekileri kirli sepetine attıktan sonra üzerimdeki Mahsun'un gömleğinide çıkartıp banyoya girdim.

MAHSENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin