Herkes hayatının ilk nerede kaydığını dün gibi hatırlar. En güvendiği yerden aldığı o yarayı ve yaranın sahibini daima hatırlar.
Seni bir ömür boyu unutmamak boynumun borcu olsun.. 🥀🥀🥀
#hiraizerdüş
~~~~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~İnsanlara göz gezdirdiğimde Havi Mahsun'a bakıp ağlıyordu.
"- Daye sözümü kesmeyesin. Ben kararımı vermişimdir. Sena artık bu evin hanımıdır. Benim karım, sizinde gelininizdir. Buda ispatıdır" diyerek ceketinin iç cebinden evlilik cüzdanını çıkartıp masaya koymuştu.
~~~~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~
1 Ay öncesi başka biriyle hayaller kurarken şuan da ne zaman evlendiğimi bilmediğim gerçekle yüz yüze kalmıştım. Sahi ben kimdim ki? Burak için bir oyuncak, Mahsun için kukla. Kimse için insan olamamıştım.
Tamam dedim ya tamam, daha ne kadar kötüsü olabilir ki dediğim an hayat bana bir tokat çarpıp al sana sena hanım diyor. Ne demekti şimdi bu?? İmzamı dahil atmadığım, evet bile demediğim bir evlilik cüzdanı koskoca konağı yıkmıştı sanki.
Mahsun, babası ve kardeşleri haricindeki herkes bana saldırmaya çalışmıştı ama bilmiyorlardı ki benimde evlendiğimden şimdi haberim oluyordu.
Mahsun evlilik cüzdanını masaya koyduğunda Nurjin hanım'ın
"- Şeherli sosyete oğlumu kandırdı. Mahsun sana olmaz dedim de sen ne yaptın oğull, oğull" diye bağırmaya başladığında Havi'de ayağa kalkmış bana doğru geliyordu.
Havi'nin bakışlarından o kadar çok korkmuştum ki Mahsun'un arkasına saklanmıştım. Yoksa avını izleyen çıta gibi yaklaşıyordu bana. Biranda saçımda hissettiğim acıyla da avlandığımı anlamıştım. Öyle bir asılmıştı ki saçıma sanki kafamın derisi soyuldu sanmıştım.
Mahsun, Havi'nin elini kolunu tutmayı becerdiğinde bu seferde Havi'nin annesi saldırmıştı bana. Ben nereye düşmüştüm böyle, bunlar bana ne yapıyordu bilmiyordum. Üstümdeki şoku atamadan birde yüzümde hissettiğim tokatla yeri boylamıştım.
Şuanda elbisemide hesaba katarsak her yerim açılmış ve bacaklarım soyulmuştu. Mahsun' un aslan gibi kükremesinin peşinden duyulan silah sesiyle olduğum yerden kafamı yukarı kaldırdım. Ela gözleri saf öfkeyle kaplanmış, eline ilk kim geçerse öldürmeye hazır bakıyordu.
"- Sena iyi misin" diye beni düştüğüm yerden kaldırdığında beni arkasına alarak bağırmaya başladı
"- Kendinize gelin. Ağa bensem son söz benimdir. Ağa bensem eğer, karıma yapılan bütün saygısızlığı kendime yapılmış sayarım. Ve siz Havi ve Zirşan teyze istediğiniz cezayı seçmeye başlasanız iyi olurdu. Açın kulağınızı beni iyi dinleyin Kodak'lar!! Sena benim karımdır, Sena benim namusumdur. Hepinizde kabul edeceksiniz. Bir daha değil bu konakta Mardin toprakları altında Sena'ya el kaldıran olur, hor görüp söylenenler olursa ben onları bulmadan Mardin'i terk etsin. Son sözüm budur."
Deyip annesine ve teyzesine döndüğünde" - BUNDAN SONRA BU EVİN HANIMAĞASI DA SENADIR!! Buda böyle biline. " deyip beni kucağına alarak merdivenleri çıkmaya başlamıştı.
Odaya girdiğimizde Mahsun beni yatağa uzatmıştı. Ben suçsuzum diye söylenirken tuttuğum göz yaşlarımı koyvermiştim. Hıçkıra hıçkıra ağlarken mahsun'da banyodan elinde batikon ve pamukla yanıma geliyordu.Yataktan doğrulduğum gibi elindeki batikonu alıp duvara fırlattım. Mahsun anlamaz gözlerle bana bakarken öfkemin getirdiği cesaretle bağırmaya başladım
"- Sen kimsin Mahsun ha kimsin?? Sen bana sordun mu evlenmek için he bu cüzdanın ne demek olduğunu biliyor musun sen!!!" elimi saçlarıma götürüp sakinleşmeye çalışıyordum ama yok olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHSEN
ChickLitHerkes hayatının ilk nerede kaydığını dün gibi hatırlar. En güvendiği yerden aldığı o yarayı ve yaranın sahibini daima hatırlar. Seni bir ömür boyu unutmamak boynumun borcu olsun.. 🥀🥀🥀 #hiraizerdüş ~~~~~~🍀🍀🍀🍀~~~~~ Ben bu hayattan çok birşey...