1. Burana ja vesi

600 22 0
                                    

Juon illan olisiko se nyt kahdeksatta juomaa, ja etenkin koska olen alaikäinen, olen aivan helvetinmoisessa humalassa. Sen minä sentään osaan tiedostaa.

"Juo! Juo! Juo! Juo!" Ympärillä huudetaan vetäessäni jotakin inkivääri shottia. Vedän kamalan makuisen litkun kurkusta alas. "AYYYY!!!" Ihmiset huutaa. "Seuraavasta persettä!" Joku huutaa. Naurahdan horjahtaen vähän taaksepäin, ja otan toisen shotin. Mulla ei ole mitään hajua minkä shotin otin, mutta se oli selvästi kaikista miedoin. "JAAAAAS! Kuka antais Ollille?" Joku huutaa. Hetken päästä olin jo matkalla jonkun naisen kanssa makuuhuoneeseen.

Ja tuosta eteenpäin en oikeastaan muista mitään. Eilen oli Joonaksen 15v synttärit, ja meno oli aika kova. Nyt mä makasin sängyllä jonkun kanssa, jota en edes tiedä. En raaski herättää häntä. Ainoa asia minkä tällä hetkellä tiedostan, että olen Joonaksen vanhempien makkarissa.

Nousin ylös ja vedin vaatteeni päälle. Jomottava päänsärky ja kauhea pahaolo jylläsi kehoani. Menin Joonaksen lääkekaapille, ja otin burana paketin. Otin vielä kaapista vesilasin ja laitoin siihen vettä. Vedin buranan veden kera.

"Huomenta babe." Joku tyttö sanoi takaani yrittäen kuulostaa seksikkäältä. Käännyin tuohon tyttöön päin ja nojasin pöytää vasten. Vedin vielä loput vedet kurkusta alas. "En oo sun babe." Sanoin ärtyneenä. "Mä pidän sua mun babena, ja siinä ei pitäis olla mitään ongelmaa. Pitäiskö mun muka kuvitella sua muka vaan kännipanona?" Tuo kyseinen tyttö kysyi. Vittu ku ees tietäisin kuka tuo muija on. "Joo." Sanoin. "Mee kotiis. Sua ei tarvita täällä." Jatkoin tylysti. "Ei tarvii suuttua, babe. Mä voin mennä. Nähään." Hän sanoi flirttaillen. Tunsin oksennuksen nousevan kurkkuuni.

Menin puol hölkäten vessaan.

Sain kaiken ulos ja nyt menisin etsimään Joonaksen.

Menin suoraan hänen huoneeseensa, missä kuului kovaääninen kuorsaus. "HEERÄÄTYYYS!" Huusin. Joonas hätkähti. "Mitä vittua Olli?" Hän tuhahti. "No mitä? Kello on jo aika paljon." Vinkkasin. "Jaa." Joonas vastasi.

"Tuonko buranaa?" Kysyin huomatessani Joonaksen voivottelun. "Miten vaan." Hän vastasi hieroen otsaansa. Menin hakemaan sen saman burana paketin mistä otin omani juuri 10min sitten. Otin sieltä yhden ja laitoin vettä samaan mukiin mistä join itsekin. Me ollaan Joonaksen kanssa kuin veljiä. Me tunnetaan toisemme paremmin kuin ketkään muut.

Menin Porkon huoneeseen, muttei poikaa enää löytynyt sieltä. Varmaankin vessassa, joten jätin buranan ja veden hänen koulupöydälleen, ja istuin hänen sängylleen.

Näin puhelimeni Joonaksen pöydällä. Mitä helvettiä se täällä tekee? Ajattelin. Nappasin sen pöydältä ja avasin sen. 99+ ilmoitusta instassa, 99+ whatsappissa ja 99+ snapissa. Katsoin ensin wapin tärkeimmät viestit, eli äitiltä ja isiltä. He olivat kuulemma lähteneet juhlimaan pariksi päivää, ja jätti minulle 100€  jotta voin ostaa ruokaa.

Instagramissa minua oltiin tägäilty kuviin ja videoihin eilis illasta. Irvistin joka kuvalle jossa pussailin jonkun kanssa. Siitä on tullut vähän tapa. Pussailusta siis. Kiihotun aina tosi helposti kännissä enkä voi sille mitään. Oikeastaan kouluni tytöt tykkäävät siitä. Useimmat pyrkii kanssani sänkyyn, mutta valitsen kohteeni tarkasti. Tai en. Menen vain kuka ensimmäisenä tulee vastaan.

Hetken päästä ovesta astuu Joonas. "Ai vittu mun pää. Missä se burana?" Joonas ähkäisi. Ojensin veden ja buranan Porkolle joka nielaisi buranan ja joi veden yhdellä kulauksella. "Huomenna on koulua. Mee kotiis tekee läksyt." Joonas sanoi. "Joojoo isi." Tuhahdin ja lähdin pakkaamaan tavaroitani.

Boys don't cry // OleksiWhere stories live. Discover now