"Haluuks hengata meijän kanssa?" Aleksi kysyi hymyillen. "Sori pitää olla Nikon kaa. Se jää muuten yksin." Vastasin. "Se kyl nuoleskelee tuolla jonkun muijan kanssa." Amy sanoi katsoen Nikoon. Katsoin Nikoon ja tosiaan hän oli löytänyt muijan. Aika eeppistä. Hän ei yleensä muijia saa. "No kai mä sitten voin." Vastasin hymyillen vitutuksesta. En jaksa heitä. Aleksin kanssa voisin toki olla kahdestaan. Miks mä ajattelen jotain tommosta? Aleksin piti olla ärsyttävä. Enkä mä muutenkaan saisi olla heidän kanssaan. Amy toisinaan lieventää asiaa.
"Moi Olli!" Joku tyttö tervehti flirttailevasti ohi mennessään. Joku punatukkainen saatana taas vauhissa. Hymyilin hänelle vittuuntuneesti.
"No Olli. Mitä haluut olla isona?" Amy kysyi jotta vältyttäisiin kiusalliselta hiljaisuudelta. "Pornosetä" vastasin sarkastisesti. Aleksi naurahti. Väkisinkin hymy levisi kasvoilleni. "Just just." Amy huokaisi.
Kellot soivat ja mulla ja Aleksilla on sama tunti. Hyvästelimme Amyn ja lähdimme kohti luokkaa.
"Miks Amy? Miten tutustuitte?" Utelen Aleksilta. "Se tuli pyytää mun snäppiä ja sit vaa tutustuttiin." Aleksi kertoi lyhyesti. Nyökkäsin. "Onks Amy kiva?" Kysyin. "Vähä takertuva. Tiiät etten tykkää ihmisistä tai huomiosta. Kyl mä tietyiltä ihmisiltä mutta Amy osaa olla ahistava." Aleksi kertoi. "Mikset jätä sitä?" Kysyin. "Mehän vasta mentiin yhteen. Se ois outoa. Amy osaa olla myös tosi kiva ja hauska!" Aleksi sanoi. "Tee miten teet."
Päästiin luokkaan. Meillä oli joku Kemian ryhmätyö. Piti tehä jotain muistiinpajoja ja tietoteksti jostakin kappaleesta. Menimme Aleksin kanssa samaan ja siihen tuli myös pari tytsyä jotka halus tulla meijän kanssa. Oikeastaan koko loppu tunti meni siihen että jauhoimme paskaa Aleksin kaa ja ne tytöt teki sitä työtä.
Ehkä se ei olekaan niin paha olla Alen seurassa? Tai siis nähtävästi kaikki kuitenki tykkää musta. Jotkut ainakin. Sitäpaitsi jos Aleksi tulee meijän koko porukkaan.
Tunti loppui ja menimme pois luokasta. "Nähään Olli!" Toinen tytöistä sanoi. "Näkyillää!" Hymyilin heille.
"Sä oot aivan kauhee playeri." Aleksi totesi kun pääsimme luokasta. "En oo. Haluun vaa sen oikeen muijan joka pysyy mun luona." Sanoin. "Ihanko totta? Sun käytös ei auta." Aleksi sanoi suoraan. "Jaa. Ei kiinnosta." Vastasin.
"Mennäänkö Amyn luo?" Aleksi kysyi. "Onko pakko? En tykkää siitä tyypistä." Kysyin. "No jos se on yksin nii joo on pakko." Aleksi vastasi. "Jätä se." Sanoin topakasti. "En! Tai- en vielä." Aleksi sanoi. Hymyilin. Ei Amy siis vielä ole pilannut kaikkea. "Haista Aleksi vittu." Kuulimme takanamme tutun äänen. Käänsimme katseet häneen. "Amy, en mä sillä!" Aleksi yritti korjata. Amyhan se oli päättänyt tulla väliin. "Ei se mitää. Kyl mä ymmärrän. Olisin vaa toivonu et oot rehellinen mulle." Amy sanoi apeana. "Anteeks. Mä en vaa pysty tähän." Aleksi pahoitteli. Nyt jos joskus cringettää olla heidän seurassaan. Outoa sakkia. Amy lähti pois luotamme. "Kuka se nyt on playeri?" Kysyin katsellen kattoon. "Haist vittu Olli." Aleksi naurahti. Hymyilin. Annan Amylle anteeksi.
Menimme istumaan sohville. "Olli saanu oman tasosta seuraa!" Joku ysi luokkalainen huudahti käytävältä. Onks tää sittenkää hyvä idea? Kaikki näkee mut Aleksin kanssa. Mun frendejen pitää tutustua Aleksiin. Oikeesti.
"Seuraava tunti on liikkaa." Aleksi kertoi. "Kiitos muistutuksesta. Meil on varmaa sama?" Kysyin. "Joo on. Meil on jotai jalkkista." Aleksi kertoi. Mumisin vain jotain vastaukseksi.
"Olli! Mitä sä täällä teet?" Tuttu ääni -Joonas Porko- kysyi viereltämme. Katsoin Joonakseen. "Öm iha vaa hengailen." Kerroin. "Jaaha. Ton kaa?" Joonas kysyi katsellen sivusilmällä Aleksia. "Ju, onks siin joku ongelma?" Kysyin. "Ei ollenkaan. Oon Joonas Porko, jonka itseasiassa tiiät koska mä oon tainnut olla hiukan ilkeä sua kohtaan. Alotetaan puhtaalta pöydältä!" Joonas esitteli itsensä Aleksille. Tästä tulee helppoa jos kaikki on niinkuin Joonas. Eli toisaalta todella vaikeaa. Kukaan muu ei varmaan suostu olemaan Aleksin kanssa. "Aleksi. Alotetaan vaan." Aleksi vastasi tylsästi. Joonas lösähti puoliksi syliini sohvalle. "Valas." Totesin. "Daddy." Joonas vitsaili.
Juttelimme Joonaksen kanssa niitä näitä. Välkkä oli loppumaisillaan. Katsahdin Aleksiin joka oli hiukan poissaoleva. Aijon tottakai kysyä häneltä asiasta tunnin alussa.
YOU ARE READING
Boys don't cry // Oleksi
Fanfiction"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...