Olimme jo lähteneet liikkasalista. Puhe oli pitkä ja kyllästyttävä. Sitä paitsi se vei koko välkän joten jouduimme heti suoraan terkkaan.
Kävelimme Marian kanssa kahdestaan terkan tunnille. En olis halunnu, mut sen sijaan tää hienohelma halus. Hän puhui mulle kaikkee paskaa sen kavereista. Vitun hyvä kaveri siinäki. Toisaalta mä samaistun Mariaan, koska mäkin puhun aina paskaa mun kavereista ja vieläpä kohtelen niitä paskasti. En voi siis valittaakkaan. Mä tykkään juoruilla, vaikka se olisikin joku tyttöjen juttu.
Pääsimme luokkaan. Vittu kun vituttaa.
***
Koulu loppui. Tommi oli kysyny mua koulun aikana viestil niille, ja koska hänellä loppu jo kahelta nii pääs hakee mua koulusta niille.Tommi kurvas mopollansa pihaan ja hyppäsin sen kyytiin. Tommi lähti ajamaan kohti hänen kotiansa.
***
Olimme Tommin huoneessa pelaamassa änäriä. Toisaalta näissä peleissä ei ollut mitään mielenkiintoista koska on aina selvää että Tommi voittaa. Tein maalin ja tuuletin pienesti. "Tuurilla!" Tommi ärähti. "Tai sit oot vaa huono häviäjä!" Sanoin naurahtaen. "Pisteet sanoo toista." Tommi sanoi. Katsahdin pisteisiin. No joo. Tommilla oli jo 6 maalia, ja tää oli mun eka. "Mä voin vielä tasottaa!" Uskottelin. "Aikaa on enää pari minaa. Huijaustako nyt mua vai ittees?" Tommi kysyi. Huokaisin. Jatkoimme peliä, ja tottakai Tommi voitti. Hän hymähti tyytyväisenä.Kuulimme ryminää eteisestä. "Vittu. Oota haen Melissan ja Nalan tänne." Tommi sanoi. Tommilla ei tosiaan ole mitkään parhaat vanhemmat. Vähän samanlaiset kuin mulla. Tommilla on 5v pikkusisko Melissa, ja koira Nala. Kummatkin hyvin suloisia. Melissa on päättäny että menee mun kanssa isona naimisiin.
Tommi tuli huoneeseen Nalan ja unisen Melissan kanssa. Hän oli kuulemma päikkäreillä. "Olliii!" Melissa hihkaisi toinen käsi pystyssä ja toinen Tommin kädessä. Hymy levisi kasvoilleni väkisin. "Meen kattoo mikä keissi tällä kertaa. Oota täällä jooko aviomiehes kaa." Tommi sanoi Melissalle. Naurahdin. "Okei." Melissa vastasi haukotellen ja kipusi mun viereen istumaan.
"Onko sulla tyttöystävää?" Melissa kysyi. "Ei oo, ellei sua lasketa." Vastasin sarkastisesti. Melissa luulee varmaan oikeasti että olemme yhdessä. Aika suloista. "Säkin oot mun tyttöystävä!" Melissa sanoi hymyillen. "Mä oon sun poikaystävä. En oo tyttö." Naurahdin. "Aa no sit oot mun poikaystävä." Melissa korjasi. "Just näi." Hymyilin. "Mut ei me oikeesti olla nii onko sulla sitä poikaystävää?" Melissa kysyi. Naurahdin taas. "Ei, mulla ei ole poikaystävää, eikä tyttöystävää." Vastasin. "Aaaaa nyt mä tajusin. Mulla poikaystävä ja sulla tyttöystävä!" Melissa hoksasi. "Just noin!" Vastasin.
***
Tommi heitti mut kotiin ku siel oli joku tilanne päällä. Makoilin tällä hetkellä sängylläni vaan miettien. Kaikki oli nähnyt sen videon, mut ainoita kommentteja siellä oli enää etten ollu siinä.Kuulin alakerrasta kolinaa, joten kiiruhdin äkkiä alas. Vastassa oli äiti ja iskä ihan selvinpäin. "No moi rakas! Me lennetään Kalifornialle huomenna ja saatetaan olla siellä joku viikko. Tullaan sit kotiin joksikin aikaa! Meistä on tehty lastensuojeluilmoitus joten noin viikon päästä eli sillon kun tullaan nii sossut tulee käymään. Siivoo talo siis puti puhtaaks!" Äiti kertoi. "Okei." Vastasin. "On ihana nähä sua!" Äiti hymyili ja tuli suukottamaan mua hiuksieni sekaan. Iskä tuli antamaan vielä halin. Painoin poskeni hänen olkapäätään vasten. Olisipa mun äiti ja iskä aina läsnä.
"Millon se lento on?" Kyselin kun äiti teki ruokaa ja iskä katsoi futista telkkarista. "Huomenna aamu viideltä. Anteeks jos herätetään. Haluuks et korjaan joitain poissaoloja jonain päivänä?" Äiti kysyi. "torstaina ja perjantaina vois." Vastasin. Tänään on tosiaan tiistai. "Okei! No jos ei ola liian krapulassa nii me korjataan." Äiti hymyili. Nyökkäsin.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boys don't cry // Oleksi
Fiksi Penggemar"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...