Istuskelimme Aleksin kanssa sohvalla. Titanic oli jo loppunut. "Mp?" Aleksi kysyi innostuneena. "Mm semmone 3/5." Vastasin mietiskellen. "Sä oot outo. Titanic on paras!" Aleksi naurahti. Hymyilin.
"Mitäs nyt?" Aleksi kysyi. "Miten nii? Pannaan varmaa." Vitsailin. Aleksi naurahti. Katselin Aleksin merensinisiä silmiä lumoutuneena. Meille syntyi katsekontakti. Kumpikin pysyi täysin hiljaa. Aleksi alkoi pikkuhiljaa hivuttautumaan mua kohden. Nielaisin äänekkäästi. Mäkin aloin lähentymään Aleksia. Juuri ennen suudelmaa joku tuli ovesta sisään. Erkanimme äkkiä toisistamme ja esitimme mahdollisimman normaaleja. Joelhan se sieltä tuli. Humaltuneena tosin.
"Mä en oo koskaan ollut näin rikki!" Joel kailotti musertuneena. Muistutan että hän on kännissä. Nousin seisomaan ja menin Joelin luo. "Mikä hätänä?" Kysyin huolestuneesti. "Mä vihaan sitä niin paljon et mä voisin tappaa itteni!" Joel sanoi nyyhkyttäen. "Joel mitä ihmettä? Sä höpiset ihan jotain omia." Sanoin. "Mä haluun panna sitä." Joel vaihto puheenaihetta. "Ketä sä nyt haluut panna?" Kysyin. "Kaunisvettä." Joel vastasi. "Mitä häh ketä Kaunisvettä?" Kysyin kulmat kurtussa. "Alina Kaunisvettä." Joel kertoi. Jäädyin muutamaksi sekunniksi. Haluaako Joel panna Alinaa? Katsahdin Aleksiin joka näytti yhtä hämmästyneeltä kuin minäkin. "Ethän sä oo koskaan ees puhunu sille?" Kummastelin. "Oompas. Menetin Alinalle mun neitsyyden kasilla." Joel vastasi puol sammuneena.
"Okei ota nyt vaan ihan iisisti. Täs on Aleksi Kaunisvesi." Esittelin Aleksin Joelille. "Haluutko harrastaa vähä aikuisten juttuja?" Joel ehdotti Aleksille virne kasvoilla. "Jätän välistä." Aleksi vastasi. "Mee nukkumaan. Mä saatan sut tonne mun huoneeseen." Sanoin ja lähdimme Joelin kanssa yläkertaan. Aleksi jäi sohvalle istumaan.
Joel simahti suoraan sängylle päästyään. Peittelin hänet huolellisesti ja menin takaisin alakertaan.
"Tuut olee hyvä iskä." Aleksi tokaisi. "En aijo hankkia lapsia." Vastasin kylmänä. "Älä nyt viiti murjottaa." Aleksi huokaisi. Menin viina kaapille ottamaan olutta. "Älä nyt Olli rupee juomaan." Aleksi sanoi varoittavasti ja nousi seisomaan. "Et oo mun iskä." Vastasin. "En oo mut nyt ei oo hyvä hetki juoda." Aleksi sanoi. Tiedostan tuon olevan totta. En vain kuuntele. Avaan oluen ja alan litkimään sitä. Tästä tulee pitkä ilta.
***
Olin kutsunut tänne vahingossa muutaman muun tyypin juomaan. Aleksi on ollut hiljaa sohvalla tuijottaen tyhjyyteen. Tiedostan että olen kännissä, enkä vain pienessä. Katselin Aleksia lumoutuneena. Hän oli vain jokseenkin komea. Aivan todella komea.
Menin sohvan luo ja istuuduin Aleksin viereen. Aleksi käänsi katseensa minuun. "Moi." Aleksi tervehti. Tartuin hänen kaulasta kiinni ja siirsin huuleni siihen. "Olli älä. Oot kännissä." Aleksi sanoi. irrotin huuleni hänen kaulastaan mutta pysyin kiinni Aleksissa. Hengitin raskaasti tuon kaulaa vasten. "Anna mun tuntee sut viel paremmin." Sanoin kuiskaten. Kuulin hänen nielaisevan. "Mä haluun sitä. Haluun sua." Jatkoin. Taas ovi paukahti ja sisälle ryntäsi Joonas, Niko ja Tommi. Irtauduin Aleksista hitaasti.
"Olli kai tiedostat ton olevan Aleksi Kaunisvesi?" Niko kysyi säikähtäneenä. "Tietysti. Mähän just sanoin et haluun panna sitä. Vitun tohjo tontut." Vastasin humaltuneena. "Olli!" Aleksi sähähti. "Se on vaa kännissä. Se tarkottaa mun siskoo Alinaa." Aleksi sanoi. Valehtelija. "Mähän puhun susta Aleks-" Yritin sanoa mutta Aleksi laittoi kämmenensä suuni eteen. Nuolaisin hänen kättään ja hän otti sen pois siitä. "Meillä on Olli aika paljon puhuttavaa." Tommi sanoi. Katselin heitä kummaksuen.
(A/N tää oli tosi sekava luku joten pahoittelut siitä. Tuli vaa fiilis et jotain pitää tapahtua täs ettei tää oo sitä samaa jaarittelua.)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boys don't cry // Oleksi
Fanfic"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...