Heräsin rauhallisesti pimeästä huoneestani. Kaikki tuntui jotenkin maagiselta.
Nousin istumaan ja käärin pimennysverhon ylös. Laitoin vielä sälekaihtimet auki. Ulkona oli melko pilvistä. Ei haittaa mua ollenkaan.
Katsoin puhelimeni kelloa. 16:30?!! Nukuinko mä noin kauan? Voi helvetti.
Äiti oli laittanut viestiä että korjasi poissaolot. He lähtivät jälleen juhlimaan. Eikö he juuri olleet? Tällä kertaa ei kertonut kauan he ovat, mutta laittoi tilille 1000€ eli aika kauan varmaan.
Tommi oli taas suutuspäissään soitellut mulle miljoona kertaa aamulla ja sanonut ettei enää ikinä heitä mua kouluun. Höpsö ukko. Muita ei ole paljoa kiinnostanut.
Päätin soittaa Aleksille.
A: Heissan. Mis oot ollu?
O: Nukkumassa.
A: Jaa.
O: Haluisiksä siis ol tänää?
A: En.
O: Cmoon
A: Ei thx
O: Jaa tylsimys. Meil on tulos juhlat. Ooks messis?
A: Katotaa Matela!Aleksi sanoi viimeisenä ja lopetti puhelun. Tsik. Ärsyttävää. Mitäköhän asiaa eilen muuten Aleksilla oli? Nyt olis hyvä aika pitää juhlat, kun porukat on viikkoja pois ja talo on tyhjä. Voisin sillä tonnilla kuitenki ostaa viinakaapin täytee jonkun täysikäsen avulla.
Soitin Joelille joka vastasi heti puhelun.
J: Yo! mikä meininki?
O: Niist bileistä. Talo on tyhjänä. Lauantaina?
J: Yaaa vihdoin vähä meininkiä. Kerron kaikille.
O: Thx.Suljin puhelun. Huokaisin.
***
Heräsin aamulla todella aikaiseen. Olin eilisen vielä pois. Minun onnekseni äiti ei ollut siihen aikaan juhlimassa ja laittoi mulle poissaolot. Meillä on lopusti kaikkea alkoholipitoisia juomia äidin ja isin jäljiltä. Ennen he ryyppäsivät kotona kunnes vaihtoi sen baareihin ja muihinkin juhliin. Hyvä vaan. Jouduin tuolloin olemaan pelkästään Joonaksella, jossa säännöt ovat korkeimmillaan.Joel tuli paikalle klo 12:30 ihan vaan hengailemaan.
"Onks tääl kaikki redi?" Hän kysyi. "Ei vielä. Pitää löytää tän talon parhaimmat kajarit. Ne on täällä jossain. Käytin viimeks niitä pari kuukautta sitten ku oli ne epäonnistuneet kotibileet. "Aa joo hyi ne. Meno oli iha maassa." Joel sanoi irvistäen.
Hetken etsiskelyn jälkeen löysin kajarit ja asetin ne oikeille paikoille. Testasimme nopeasti niitä jollakin musiikilla varmistaen että ne toimivat. Meidän onneksemme ne olivat aivan kunnossa.
"Monelta Tommi, Niko ja Joonas tulee?" Kysyin. "Ne tulee 15. Porukkaa alkaa tulee enemmän siinä 17-23 aikaan. Koko yläaste ja lukio tietää, joten porukkaa on tulossa paljon." Joel kertoi. Huokaisin. Tänään pääsisin varmaan painamaan Neeaa ekan kerran, ellei hän ole tylsä tai ujo. En tykkää ujoista tytöistä.
"Mennää kauppaa hakaa safkaa. Paljo sul rahaa?" Joel kysyy. "Tonni tilil." Sanoin kun menimme eteiseen pukemaan. "Ei juma!" Joel hihkaisi. "Mut mun pitää säästää rahaa itteni elättämiseen. Ne on jotai 2 viikkoo pois." Kerroin. "Älä sano et jään velkaa..." Joel huokaisi. "No todellaki jäät. Ainaki 200€!" Sanoin. "Haist vittu sit."
***
Ollaan saatu kaikki safkat ja valotukset kuosiin. Joel repäs jostaki jotkut välkkyvät ledit. Joonas, Tommi ja Nikoki on päässy paikanpäälle.***
Ilta oli jo kovassa menossa. Oon juomassa jo viidettä olutta. Koko talo on täynnä ihmisiä tanssimassa ja pitämässä hauskaa.Katseeni kohdistui siihen Amyyn johon tutustuin. Hän poltti röökiä. Vittu tulee olee iso siivoominen. Menin hänen luokseen.
"Moi Olli!" Amy tervehti hymyssä suin. Leveä hymy nousi kasvoilleni. Amy katsoi minua ihmeissään. "Ootsäki kännissä? Boring." Amy huokaisi. Hymyni hyytyi. Katseeni karkaili vähän väliä Amyn silmillä ja huulilla. "Olli lopeta..." Amy sanoi katsoen muualle. Katseeni pysyi tiukasti Amyssa. "Mä oon seiskalla. Oon 12." Amy sanoi. Enhän mä sillon voi vielä päästä painaa Amya.
Suutelin Amya kaulalle josta hän vingahti. En osaa hallita itseäni kännissä, okei? "Olli..." Amy huokaisi. Laitoin kämmeneni Amyn kaulalle ja painoin huuleni tiukemmin hänen kaulaa vasten."Olli älä." Hän sanoi topakasti. En lopettanut. "Vitun kiimanen. Sanoin lopeta." Amy sanoi ja tönäisi mut irti hänestä. "Ei sitte." Sanoin ärsyyntyneesti ja lähdin pois paikalta.Kaikki tuntui tosi sekavalta. Kuitenkin näin sivusilmällä tutut kasvot. Käänsin katseeni kokonaan tuohon. Pääsihän se Aleksi tänne. Aleksikin käänsi katseeni minuun mutta ei tullut luokseni. Hän meni sen Amyn luokse ja suuteli tuota huulille. Mitä? Aleksi ja Amy? Suuni loksahtaa auki. Tuntuu että mun sisällä särky jotain. Silmissäni sumenee ja en nähnyt mitään.
***
Heräsin omasta sängystäni. Nousin istumaan ja kauhistuin näkemästäni. Lattialla makasi kaksi lukiolaista alasti. Paniko ne tossa vai mitä? Hyi helvetti ja mä olin tässä koko tän ajan vai? Toikohan ne mut tänne? Tekiköhän ne mulle mitään? Toivottavasti ei....
YOU ARE READING
Boys don't cry // Oleksi
Fanfiction"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...