Heräsin aamulla auringon paisteeseen. Ei vittu. Unohin laittaa herätyksen illalla. Nousen nopeasti ja tarkistan paljonko kello on. Kello näyttää mukavat 14:45, eli en kerkeä edes kouluun. Ei mulla oo yhtään ees univelkaa nii miten mä aina nukun näin myöhään. Sitä paitsi mun piti kysyä Aleksia meille tänään.
Joonas oli spämminy mulle ihan vitusti viestejä, Tommi oli taas ragennu ja tällä kertaa ihan huolella. Huomenna muuten pitäis niitten sossujenkin tulla.Laitoin Aleksille viestiä että haluaisko hän tulla meille. Pianhan se vastauskin tuli, ja hän sanoi tulevansa. Nyt mua alkoi jännittämään.
16:00 Aleksi tuli. Tervehdin häntä pirteästi ja hän teki samoin. Hengitin syvään ja ulos. "Stressaaks sua?" Aleksi nauroi. "Häh? Ei tietenkää!" Säikähdin. Aleksi kurtisti kulmiansa. "Okei?" Hän sanoi.
Menimme sohvalle. "No miten sulla menee?" Kysyin madaltaen ääntäni. "Missä vaiheessa sulle äänenmurros tuli?" Aleksi nauroi. "Öö joo en tiiä." Sanoin kiusaantuneena raapien nenänpäätä. "Okei?" Aleksi sanoi hämmentyneenä. Hetkeksi tuli tämmönen mukava kiusallinen hiljaisuus.
"Öö hei mun piti sanoo-" olin sanomassa mutta Aleksi keskeytti minut. "Mikä sulla on? Taasko joku veto frendejes kaa ja et tiiä enää miten olla." Hän sanoi turhautuneena. "Täh?! Ei! En mä sulle niin tekis." Säikähdin. "Sun äänenmurros katos." Aleksi naurahti. En vastannut mitään. Vittu hyvä Olli. "Aleksi ku mä taidan pitää susta enemmän ku kaverina." Sanoin ääni täristen. Näpersin hupparini hihoja. Aleksi oli aivan hiljaa. Katsoin varovasti häneen sivusilmällä. Ale näytti vähän järkyttyneeltä, sitten hän hymyili jonka jälkeen katsoi muhun. Käänsin äkkiä katseeni hihoihin. "Pahapoika Olli tykkää friikki Aleksista. Hei Cmoon en oo näi tyhmä." Aleksi nauroi. "Joo hehe..." Yritin nauraa vaivaantuneena.17:30 Aleksi viimein lähti. Hengähdin syvään ja laitoin heti Porkolle viestiä.
Minä (Olli):
Ei saatanaasslsnsksbsjsl
VauvaPorko💍😘:
MITÄÄÄSÖSNKSKW
Minä (Olli):
Mä vittu sössin kaiken Alen kaa
VauvaPorko💍😘:
MITEN NII
Minä (Olli):
Kerroin Aleksille et tykkään siitä mut se ei uskonu ja se vittu häippäs heti vittuu täält
VauvaPorko💍😘:
YliajatteletSuljin puhelimen. Vitutti vitun vitusti. Saatanan homo paskaa. Miks mä koskaan törmäsin tohon Käärme Aleksiin? Vitun saatana seki. Mä oon se jumala, ja Porko on vaikka Jeesus. Moilanen, Hokka ja Lalli on enkeleitä. En mä ajattele outoja. En tietenkää?
Oli jo myöhä ja päätin mennä sohvalle nukkumaan, mutta äiti ja iskä tuli kotiin. "Olliii! Nyt siivoomaan huomenna tulloo sossut!" Äiti huusi eteisestä. "Jos skippaan huomenna koulun nii jos siivoon sit huome?" Pyysin. "No Ihansama kunhan vaan siivoat." Äiti sanoi ja lähti faijan kaa makkariin varmaa panemaan.
Mä aloin selaamaaan puhelinta. Mun sydän hyppäs kurkkuun ku puhelimeen tuli ilmotus Käärme Aleksi kirjoittaa. Avasin ilmoituksen.
Käärme Aleksi:
Oliksää tosissaa tänää päivälläMitä mä tohon muka vastaan? 'Joo, haluatko harrastaa vaikka seksiä kanssani, ja mennä naimisiin?' Niinku hei cmoon.
Kerkesin ajattelemaan kaikki maailman vaihtoehdot mitä nyt kävisi, mutta päädyin vaan vastaamaan tylsästi
Ehkä
Ei liian päällekäyvää, mut en kiellä asiaa.Käärme Aleksi:
Saanko sulatella tätä asiaa?
Minä (Olli):
Joo tottakai. Kauniita unia mun perseeni kuvia😘Ton jälkeen en ees katsonut mitä hän vastas. Riskiviestit ovat niitä hirveimpiä.
_________________
Ihan super sekava luku mut tein tän puol kuolleena joten sori. Huomen alkaa kesäloma!😍🌸🏖️
ESTÁS LEYENDO
Boys don't cry // Oleksi
Fanfic"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...