Jomottava päänsärky ja huono-olo jylläsi kehoani. Huomenna pitäis mennä kouluun ja mua vituttaa. Mun pitäis nähä Aleksia.
Ihmiset olivat jo lähteneet ja siivosin tällä hetkellä kämppää, kunnes puhelimeni pöydällä alkoi soimaan. Soittaja oli Aleksi.
A: Moi Olli. Siitä eilisestä soittelen
O: Amy?
A: Joo. Mul ei ollu sun snäppiä ja Alel oli joten soitin sen puhelimella.
O: Ootteks te yhes tai jotai?
A: Joo. Mä tiiän et sä olit eilen kännissä, mut se tilanne ahisti mua ja toivoisin et pyydät anteeks.
O: Joojoo sori.
A: Ei tarvii suut-Amyn lause jäi kesken kun suljin puhelun. Olishan se pitäny arvata et Amy ja Ale on yhessä. Nehä suuteli eilen siel juhlissa.
***
Herään mun vituttavaan herätykseen. Taas se sama paska jatkuu. Ei jaksais. Nythän on jopa syksy, joten koko lukukausi vielä edessä. Kesälomaan on vielä miljoona vuotta. Tai siis siltä se ainakin tuntuu. Yks päivä on mulle 5000 vuotta. Siitä voit päätellä.Päätin nousta ja puin päälleni mustat lökärit ja valkoisen hupparin. En ajatellut tänään käydä suihkussa. Kävin jo eilen. Pakkasin repun ja menin alakertaan odottamaan Tommia. Ei ollut nälkä. Mulla ei oo koskaan aamusin nälkä.
Tommi tuli pihaan 8:40. Menin eteiseen ja puin päälleni. Hengitin vielä syvään ja ulos.
"Kato! Tulit oikeesti!" Tommi naurahti. Mulkaisen Tommia ja hyppään kyytiin. "Ja sä tulit ajoissa." Pistin takaisin. Tommi naurahti.
***
Pääsimme koulunpihaan ja eka näky minkä näin oli Aleksi ja Amy halailemassa. Irvistin inhotuksesta. Eihän he ole edes yhtään söpöjä yhdessä?"Moro!" Tommi huikkasi ja kurvasi pois pihasta. Huokaisin ja lähdin ovia kohden. En vilkaissutkaan Amyyn ja Aleksiin. Tunsin jostain kumman syystä katkeruutta. Amyhan vei Aleksin multa kokonaan! Meistä piti tulla paras kauhukaksikko.
Menin suoraan luokkaan jossa Niko jo istuskeli. "Moro Olli!" Niko tervehti hymyillen. "Terse." Vastasin tylsästi. Lösähdin penkille ja avasin tiktokin. "Mikäs sua noin vituttaa?" Niko kysyi. "Turpa kiinni rotta." Vastasin ilkeästi. Ei tosiaan ole mikään paras päivä. "Chill." Niko naurahti välittämättä mun kommentista. Ei se loukkaannu mistään oikeestaan.
Mulla on tänää 3 samaa tuntia kun Aleksilla ja mua vituttaa nähä sen kasvoja. Oletin et meistä vois tulla paras kauhukaksikko koskaan, mut ei sitte. En mä oikeestaan tiiä mitä Amy sitä estää, mut ei se tunnu oikeelta jos se on kuvioissa.
"Olli!" Havahduin Nikon ääneen. Käänsin katseeni häneen. "Saku saa raivarit jos oot puhelimella ku se tulee." Hän muistutti. Huokaisin ja suljin puhelimen. Ei kauaakaan kun oppilaita alkoi tulemaan luokkaan, ja hetken päästä Sakukin löysi tiensä tänne.
***
Tunti loppui ja menimme Nikon kanssa etsimään Porkoa. Tottakai se poika löytyi mutta jonkun tyttelin kanssa joten jäimme Nikon kanssa kahdestaan."Ootkos löytäny ketään?" Niko kysyi. "En oo. Se Neea on ollu ny tosi hiljanane. Sä?" Kysyin puolestaan Nikolta. "Joo yks Sanni." Niko kertoi hymyssä suin. "No sepä kiva." Sanoin. Huomasin Amyn istumassa lattialla yhdellä seinällä. Päätin mennä hänen luokseen. "Olli?" Niko kysyi muttei lähtenyt perääni.
"Moi Amy." Tervehdin. "No hei." Amy vastasi hieman ärtyneenä katsoen suoraan eteensä. "Mites sulla ja Aleksilla?" Kysyin. "Hyvin, kiitos." Amy sanoi hymyillen ja käänsi katseensa muhun. "Hyvä. Mä oikeesti oon pahoillani siitä illasta." Pahoittelin. "Mistä illasta?" Aleksi sanoi tullen viereeni. "Haukuin muijaas. Pyydän huomioimaan sen että olin kännissä." Valehtelin. Miks edes pidän Amyn puolia? Amy on kusipää. Vei Aleksin. Tai siis ei sillä tavalla! Tajusitte varmaankin. "Jaa." Aleksi vastasi ja istui Amyn viereen. Aleksi suukotti Amya poskelle. Oksennus taisi nousta kurkkuuni. Tätä puolta en tosiaan ole nähnyt Aleksista. Hän oli vaan niin mukava alkuun.
ESTÁS LEYENDO
Boys don't cry // Oleksi
Fanfic"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...