Heräsin rauhallisesti omasta sängystäni. Huono-olo jylläsi kehoani, mutten halunnut nousta vielä. Ulkona satoi ja sateen ropina rauhoitti.
Oveni avattiin ja sisälle asteli Joonas ja Joel. Kurtistin kulmiani. "Mitä te teette täällä?" Aloitin. "Mut herätettiin pari tuntii sit koska sun piti päästä nukkumaan." Joel kertoi. Ainiin. Unohin Joelin yläkertaan. "Täs vettä." Joonas tarjosi. Join veden tyhjäksi. "Missä Aleksi?" Kysyin. "Se lähti kotiin. Meillä on sulle asiaa." Joel kertoi.
Menimme alakertaan missä odotti Tommi ja Niko. Kurtistin kulmiani. "No vihdoin sä heräsit." Tommi tokaisi. "Joo?" Vastasin hämmentyneenä. Menimme kaikki istumaan sohvalle. Tosin Joonas ja Joel joutui seisomaan koska sohvalla ei ollut tilaa.
"No mitä nyt?" Kysyin aloittaen keskustelun. "Huutelit eilen Aleksista et haluut panna sitä. Ollaan mietitty miks oot niin paljon sen Aleksin kanssa johon törmäsit sillon käytävällä. Onks teil jotain juttua?" Niko kysyi. "Häh? No ei! Mä en koskaan pystyis olee homo!" Vastasin säikähtäneenä. "Olit eilen eri mieltä." Tommi sanoi. "Hei Cmoon olin kännissä. En mä voinu tietää kenestä mä puhuin." Vastasin. "Mitä te ootte duunaillu oikeen Aleksin kanssa?" Joonas kysyi. "Häh? Tää on naurettavaa. Me ollaan Aleksin kanssa kavereita." Naurahdin vittuuntuneena. Miks mun näille homoille selitellä Aleksista? "Aha. Okei. Oottekste päätyny jotenkin läheisiin väleihin?" Joel kysyi. "No ei olla." Vastasin entistä vittuuntuneempana. Toivottavasti kukaa ei saanu mitää videota mis olin Aleksin kanssa. Harmillisesti mä muistan eiliset tapahtumat. Kuitenkin asiat mitä huutelin, ei ole totta. Ok? "No kai tää keskustelu oli sit tässä." Tommi sanoi huokaisten. "Kiitos!" Sanoin.
Kaikki olivat jo lähteneet pois ja huomasin että olin saanut instagramissa ilmoituksen.
'eemeli_miettinen merkitsi sinut julkaisuun'
Sydämeni jätti pari lyöntiä välistä. Avasin julkaisun käsi täristen. Jäädyin. Musta ja Aleksista on otettu videota. Suutelen videossa Aleksia kaulalle. Kuvauksena 'Olli Matela ja friikki homoilemassa'
Voi helvetin helvetti. Oon vitun kusessa.Menin äkkiä estämään Aleksin snäpissä ja wapissa. Vittujen vittu. Miksi mä uhrautuisin menettämään mun pahan pojan egon jonkun Aleksin takia? No way.
Joonas lähetti viestin.
"Ette oo päätyny läheisiin väleihin vai?" Luin viestin. Ei perseiden perse. Pilasin kaiken. Ei saatana.***
Oon valvonut koko yön. Kello on nyt 5:00, enkä tuu varmaan enää nukkumaan. Mua vituttaa kui menin sössimään kaiken. Tästä päivästä tulee yhtä helvettiä.***
Tottakai mä nukahin siinä 6:00 aikoihin, ja kello on jo 8:44. Taas iha vitun kiire. Onneks laitoin herätyksen 8:40 koska muuten en olis heränny. Laitoin äkkiä päälleni jotkut vaatteet mitkä ekana sattui käteen. Suin vähän hiuksia vielä ennenkuin nappasin repun ja menin pihalle odottamaan Tommia, jos hän muistaa tulla. Toivon että repussa on kaikki tarvittavat kirjat.Tommi tuli pihalle aikalailla heti kun pääsin ulos. Menin suoraan mopolle. "No morjens! Näytät räjähtäneeltä." Tommi tervehti. "Ei kiinnosta." Vastasin tylysti. Mua ei oikeestaan kiinnosta tällä hetkellä yhtään mitään.
Pääsimme koulunpihaan ja menin suoraan sisälle sanomatta mitään Tommille.
Kaikki -tai siis melkein kaikki- kääntyi katsomaan mua mun astuttua sisälle. Alkoi ahdistimaan. Yritin pitää hengityksen tasaisena.
"Olli!" Kuulin tutun äänen sanovan viereltäni. Käänsin katseeni tuohon. Niko ja Joonashan ne siinä. "No terve." Vastasin ärtyneesti. "Hei broidi. Me tiietään ettet sä tykkää Aleksista. Ei sun tarvii häpeillä." Niko lohdutti. "Joojoo. Muut vaa pitää mua nyt homona ja friikkinä." Sanoin ärtyneenä. "Jos et saa persettä pariin viikkoon ei kaada sun elämää." Joonas sanoi. "Ei kiinnosta."
Menin luokkaan. Aleksi oli samalla tunnilla kuin mä. En vilkaissutkaan blondiin vaikka tiesin hänen katsovan minuun. Mun pitää unohtaa Aleksi, vaikka se sattuis.
Menin istumaan jonkun brunen tytön kanssa koska Joonas meni sen uuden muijan luo. Brune katsoi mua kummaksuen. "Mm sori ootan kaveria..." Hän sanoi hiljaa. "Tääl ei oo muita paikkoja, joten enpä usko et kaveris tulee. En mäkää haluis istuu sun vieres." Sanoin tuijottaen eteeni välittämättä hänestä. Tyttö näytti kiusaantuneelta. "Ootko sä homo?" Brune kysyi. Kurtistin kulmiani ja käänsin katseeni häneen.
"Mitä helvettiä sä selität? En vitus. Ällöttävää. Se video on vitun feikki." Vastasin korottaen ääntä. Kaikki kääntyivät katsomaan muhun. Jopa Aleksi. Hän näytti pettyneeltä. Ei oo mun vika. "Okei." Tyttö hymyili ja kuulosti iloisemmalta. Turhaan siinä hymyilet. Et saa tolla naamalla edes multa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boys don't cry // Oleksi
Fanfic"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...