21. Kiimanen Aleksi

339 26 5
                                    

Tunti loppui. Mä menin ettimään Joonasta ja Nikoa.
"Olli!" Tuttu ääni, eli Aleksi huus takaa. Käännyin katsomaan häneen. Aleksi tuli mun luo. "Tuu vessoille." Aleksi sanoi. "Öö, miks?" Ihmettelin. "Näät sit." Aleksi sanoi ja lähti johdattamaan mua vessoille.

Varattiin yks inva vessa. "Mitä sä haluat?" Aloitin keskustelun. "Sä tiedät mitä mä haluan." Aleksi vastasi. "No harmi kyllä etten tiiä." Naurahdin vittuuntuneena. "Vastauksia. Säkin tiiät ettei tää oo mikään normaali kaverisuhde." Ale sanoi kohauttaen olkiansa. "Mitä sä selität?" Kysyin kulmat kurtussa. "Sä et halua hylätä sun mainetta, mut haluut hylätä sun tunteet mua kohtaan?" Aleksi kysyi. "Ei mulla oo tunteita sua kohtaan?" Kurtistin kulmiani. "Valehteletko itelles vai mulle?" Aleksi kysyi. Olin hiljaa. Eihän mulla oo tunteita Aleksiin? Ei oo. Ei voi olla. Voiko? "Älä koko ajan oo tollanen." Ärähdin. "Ai mimmonen?" Aleksi kysyi ja tuli muo lähemmäs. Mun hengitys alkoi taas nopeutua. "Älä manipuloi mua." Sanoin topakasti. Aleksi hymyili salaperäisesti. "Enhän mä sentään. Ei kiltit pojat niin tekis." Aleksi naurahti. Kurtistin kulmiani. Aleksi tuli ihan kiinni muhun ja katseli mun kasvoja tarkkaavaisesti. Mä tuijotin sen sinisiä silmiä. Sekunniksi mulle tuli fiilis et mun pitäis suudella Aleksia, mut säikähdin ajatusta ja siirryin taaksepäin. "Mee helvettiin Ale." Ärähdin. "Okei, sul on sit tossa jotain." Aleksi sanoi osoittaen nenän päätä. Katsoin peiliin ja huokaisin. Jotain suklaata or something.

Mä menin istumaan vessan lattialle. Aleksi oli jo lähtenyt. Miks me aina päädytään läheisiin väleihin?

Mul tuli viesti puhelimeen. Niko kyseli Mis olin. Päätin lähteä heidän luokse.

"Mitä jätkä?" Niko huikkasi. "Me mennään tänää Tommille. Joel tulee kans. Tuuksä?" Joonas kysyi. "Voin mä tulla." Vastasin.

"Vouu, Olli mitäs sä oot duunaillu?" Niko naurahti osoittaen poskeani. "Häh?" Kurtistin kulmiani. Aleksi kyl tänää pussas mua poskelle mut ei siitä mitää jälkee voinu tulla. Mä pyyhkäisin poskeeni. "Saiksä vihdoi joltaki?" Porko vittuili. "Turpa kiinni. En oo harrastanu seksiä kahtee viikkoo." Ärähdin. "Chill bro. Mites se Aleksi?" Niko kysyi ja näytti siltä kuin oli repeämässä rauhaan. "Te ootte vituttavia." Murahdin. Niko naurahti.

Tunti alkoi. Tällä(kin) tunnilla oli Aleksi. Mulla tais olla vaan yks tunti Millon Ale ei oo samalla tunnilla, eli viimenen köksän tunti. Meil oli nyt kuvista. Se oli yks valinnaisista. Onneksi Porko on mun kaa samalla tunnilla.

Meillä on tällä tunnilla jotain ryhmätöitä, ja varmasti mun tuurilla joudun Aleksin ja Minean kanssa. Minea on mulkku. Pick me, choose me, love me tyyppine.

"Noniin mä oon jo jakanu teidät kolmikoihin, ja yks kaksikko!" Kuviksen opettajamme Jaana aloitti. Vielä pahempaa, joudun tietysti Aleksin kanssa kahestaan.

"Milla, Lauri ja Sara"
"Joonas, Elli ja Markus"
Voi saatana. "Ei vittu, ei päästy samaa." Joonas ärähti. Huokaisin vaan syvään.
"-ja viimeisenä Aleksi ja Olli!" Jaana sanoi. Ei vittu. En vitus mee sen kaa. Katsoin Aleksiin joka katsoi mua jo valmiiks. "Onnee poikaystäväs kaa." Joonas naurahti ja nousi penkiltä. Läpsäisi häntä perseeseen josta hän kiljaisi. Naurahdin. Aleksi saa sit tulla tänne. En mä vaivaudu tulla hänen luokseen.

"Olli reippaasti nyt!" Jaana jankutti. Pyöräytin mun silmiä ja menin Aleksin viereen. Vetäisin hupun päälle. "Mitä ny? En mä mikään käärme oo. En tällä kertaa pure sua." Aleksi sanoi. Nielaisin. Vai että ei ole käärme? Siltä kyllä välillä tuntuu. Ja miten niin tällä kertaa? "Mikä suhunki on menny. Olit ennen nii viaton ja nyt oletat olevas maailmankuningas." Sanoin ärtyneenä. "Ota iisii." Aleksi naurahti.

Meijän piti maalata joku vuodenaika piirustus. Aleksi aloitti kesästä ja mä talvesta. Ale oli oikeesti tosi hyvä maalaamaan. Taiteilija.

"Harrastaksä mitään muuta ku seksiä?" Aleksi kysyi yllättäen. Kurtistin kulmiani. "Enks mä oo jo kertonu sen sulle?" Kysyin. "Et, tai sit Mul on huono muisti." Aleksi tokaisi. "Bassoo." Vastasin lyhyesti. Ale naurahti. "Mitä sä siinä naurat, haluuksä turpaa?" Kysyin vihaisena. "Haluun suudella sua." Aleksi vastasi suorasti. Säikähdin. "Vitun kiimanen!" Murahdin vähän liiankin kovaa että koko luokka kääntyi katsomaan meihin, Jaana mukaan lukien. "Olli Matela! Noin ei puhuta täällä!" Jaana ärähti. "Juujuu muija." Mutisin ja jatkoin maalaamista. Mä tiedän et Joonaksella on tällä hetkellä miljoonia kysymyksiä sen päässä.

Boys don't cry // OleksiOnde histórias criam vida. Descubra agora