20. Vittu on maailman paras sana

252 29 2
                                    

Olin jo koulun pihalla. Tommi tuli vähän liian myöhään joten olin pikkasen myöhässä.

Menin äkkiä enkun luokkaan. Menin sisälle luokkaan ja kaikki kääntyivät katsomaan mua. "Mr Matela! Where were you?" Opettajamme Mika kysyi. "Himassa." Vastasin ja menin vapaalle paikalle. "English please." Mika pyysi. "I was at home." Vastasin mun paskalla enkulla. Kuuntelin tylsistyneesti Mikan opetusta.

Aloimme tehdä tehtäviä. Vieressäni oleva tyttö laittoi mulle jonkun lapun.

"Moi. Mä oon Viola. Haluutko hengailla?" Luin mielessäni. Kirjoitin lappuun vaan että vaikka. Tuo Viola hymyili mulle. Väänsin pienen hymyn takaisin.

***
Tunti loppui ja menimme Violan kanssa kahdestaan sohville.

"Halusitko sä puhuakki jostaki?" Aloitin keskustelun. "En mä oikeestaan." Viola kertoi. "Okei." Vastasin katse hänen huulissaan. En oo saanu pitkään aikaan keneltäkään. "Mä oon tykänny susta jo jonkin aikaa." Viola kertoi suoraan. "Aika moni tykkää." Sanoin kuiskaten. Violalla on aika hyvä perse. Panisin. "Pääsenkö mä joku päivä teille?" Viola kysyi. "Tottakai muru." Vastasin flirttaillen. Viola punastuin josta aloin hymyilemään.

"Yök tuol on toi homo." Viola sanoi. Käänsin katseeni Aleksiin. "Ei se oo homo." Vastasin. "Se oli siinä videossa." Viola sanoi kurtistaen kulmakarvojansa. "Joo. Me jätkät aina homoillaan." Vastasin. "Aa no se selittää! Miksei sillä oo kavereita?" Viola kysyi. "Mistä mä tietäisin?" Esitin puolestaan itse kysymyksen. Viola kohautti olkiansa. Miksi mä puolustelen Aleksia? Se sano mulle paskasti.

"Mikä sun body count on?" Viola kysyi. "Emmätiiä. Jotai 20-30." Vastasin. Viola nyökkäsi. "Vittu mua vituttaa tää koulu." Huokaisin ettei tulisi kiusallista hiljaisuutta. Viola mumisi vain jotain vastaukseksi. En mä oo tänne jäämässä jos se on vaa turpa kiinni. "Kauhee kusihätä. Moro!" Valehtelin ja lähdin pois. Aleksi oli jo poistunut siitä seinältä.

Menin poikien vessoille. Molemmat vessat oli lukossa. Huokaisin ja nojasin lavuaariin. Hetken päästä joku ärsyttävä Marco tuli vessasta. Hän on semmonen nörtti. "Näytät aika kalpeelta. Onks huono-olo?" Ilkuin. "Ei ole. Kiitos kysymästä." Marco hymyili. Irvistin inhotuksesta. "Joo, se oli vitsi." Naurahdin vittuuntuneena. "Anteeksi, väärinkäsitys." Marco pahoitteli. "Vitun npc mee ny siitä." Ärähdin. Marco lähti pois.

Hetken päästä toisesta kopista tuli Aleksi. Hän säikähti mut nähdessään. Katsoin häneen mun ilmeettömillä kasvoillani. "Älä kyyläile mua, homo." Aleksi ärähti. Mua vitutti ihan vitusti toi jätkä. "Etkö sä vieläkään tajua kuin homolta sä näytät?" Kysyin vittuuntuneena. "Oliko toi kohteliaisuus? Sulta vois olettaa." Aleksi puolustautui. Puristin mun nyrkit yhteen. "Et sä uskalla tehä mulle mitään. Sä oot nössö." Aleksi sanoi. Mun teki mieli lyödä Aleksia ihan kauheesti, mut jotenkin en vaan pystynyt siihen. Vittu. Maailman paras sana. Katselimme Aleksin kanssa hetken toisiamme ilmeettömästi. "Haluuksä suudella?" Aleksi kysyi. Järkytyin Aleksin kysymyksestä. "Hulluko oot?!" Huudahdin. "Ehkä vähän?" Aleksi sanoi kohauttaen olkiaan. Mä hengitin suun kautta tiuhaan tahtiin.
Mä en ole homo
Toistin itselleni. Homo on sairaus. Ei mulla voi olla semmoista. "Aleksi lopeta!" Ärähdin. "Ai mikä?" Aleksi kysyi tullen lähemmäs mua. Mun alakerta alkoi jo nykimään. "Vitun homo." Sanoin. "Arvasin et kiihotut." Aleksi naurahti ja painoi suukon poskelleni. Hän jätti mut yksin vessaan. Tottakai mä sain stondiksen. Välkkää oli jäljellä enää 4min. "Vittuh..." Mä huokaisin ja varasin yhden vessakopin.

***
Mä olin jo myöhässä tunnilta. Hölkkäsin terkan luokkaan. Mä avasin oven ryminällä. Unohdin et Aleksi on mun kans terkan tunneilla. Me katsottiin hetki toisiamme kunnes heräsin tosimaailmaan. "Katos! Matelaki päätti liittyä seuraan." Opettajamme Raimo naurahti. Huokaisin ja menin istumaan perälle. Katsoin edessä istuvaa Aleksia. Mikäköhän käärme hänkin on?

(A/n melkeen kuukauden tauko😧)

Boys don't cry // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora