Tunti loppui. Oltiin Aleksin kanssa koko loppuaika ihan turvat kiinni.
"Mitä tapahtu?" Joonas riensi heti kysymään. "Emmätiiä Ale on vaa saanu päähänsä et sen faija halus panna sitä ja se sano et se haluu kans ja sit totesin et se on kiimanen." Valehtelin ihan vitun paskasti. "Joojoo ja mä oon vittu Sauli Niinistö. Must tuntuu et Aleksi tykkää susta." Joonas sanoi. Pysyin hiljaa. Nyt kun asiaa miettii nii se voi olla hyvinkin mahdollista. Mut Aleksilla ei oo mitään menetettävää jos se alkais mun kanssa. OKEI HYI OLLI KUULOSTAT HOMOLTA. "Onks sul sittekki jotai tunteita Aleksia kohtaa?" Joonas kysyi. "Voitko luvata ettet kerro täst asiasta minkä mä tuun sulle nyt kertomaan ettet kerro tätä kenellekkää?" Kysyin. Joonas nyökäytti.
Selitin Porkolle koko tän Alen ja mun jutusta. "Wouu en olis kyl uskonu. Tai no olisin. Olitte koko ajan nii homomaisia." Joonas sanoi ja jatkoi: "Mut hei muista et supporttaan sua vaikka olisit homo, tai vaikka et olis. Jätetään se koko paska frendi porukka jos ne ei hyväksy sua. Ja mä tiedän et sä ajattelet tällä hetkellä silleen mitä helvettiä Joonas en mä ole homoksi ryhtymässä mut kerrompahan vaan et tuut olee aina mun daddy." Joonas sanoi. Porko on mahtava. "Entä mun maine?" Kysyin. "Et sä tarvii tuntemattomia ihmisiä. Kaikki tietää et sä oot kovempi jätkä ku kukaa muu tästä koulusta, ja pystyt helposti pistää vastaa jos joku tulee aukoo päätänsä." Joonas rohkaisi. Ei se homous nyt enää niin pahalta kuulosta. "Eikä sun oo ees pakko olla homo! Voit olla myös bi tai pan tai vaikka lepakko." Joonas totesi. "Joo tiiän seksuaalisuuksista. Paitsi en oo kyllä kuullu koskaan lepakko seksuaalisuudesta." Pohdin. "Nyt ku miettii nii en kyllä mäkää." Joonas sanoi. Naurahdin.
***
Koulu oli jo loppunut. Ei siel tapahtunu mitää muuta ku olin vaa Porkon kaa. Niko oli menny taas sen saman muijan kaa. Nyt mä makasin Porkon sängyllä. Me puhuttiin Aleksista.
"Hei sähä oot iha vitun kusessa siihen!" Porko naurahti. Punastuin. "No en mä oo. Miten ees pystyn olee sen kaa normaalisti ku oon ollu sille niin kauhee?" Kysyin. "Pyydät ehkä anteeks?" Joonas ehdotti. "No mut se olis tosi awkwardia." Mietin. "No sit meet, otat sen lantiosta kiinni, suutelet sitä ja hups te ootteki jo panemassa. Ootha ottanu jo homo seksistä tietoo?" Porko kysyi. "No hyi en!" Ärähdin.
"Laita sille viesti!" Porko kiljaisi. "En!!"
"Laita ny!!" Hän jatkoi. "Mitä mä ees laittasin?" Kysyin. "Moi Ale rakas hanipööpöö huppelipuppelipuu ihanaisen lähdetkö kanssani panemaan- eikun siis panamaan?" Joonas selosti viestin. "No eiku ihan oikeesti!" Ärsyynnyin. "Pyydä sitä ulos!" Joonas ehdotti. "Liian päällekäyvää." Totesin. "No hei mitä helvettiä sehän täs on ollu se päällekäyvä!" Joonas sanoi. Totta. "No jos mä kysyn huomenna koulussa et haluisko se tulla vaik meille?" Ehdotin. "Jooo!" Joonas hihkaisi.***
Olin jo lähtenyt Joonakselta, mut puhuttiin tällä hetkellä vp.
"Mut miten mä sanon täst mun vanhemmille?!" Pelästyin. "Älä siitä ny murehi. Et oo ees saanu myöntevää vastausta Aleksilta!" Joonas sanoi. "En olis kyl pari kuukautta sitte uskonu et tykkäisin Aleksi Kaunisvedestä, meijän koulun friikistä." Mietin. Missä vaiheessa mä ylipäätään ees aloin tykkäämään hänestä? Mitä jos Aleksi ei ees pidä musta takaisin? "Voi Olli en kuule mäkään."——————————
En ny lupaa et alkaisin taas kirjottamaan aktiivisesti mut pyrin siihen. En nähny parempaa keinoo miten Olli huomais SELVINPÄIN et tykkää Alesta nii päätinpä lisätä Porkon tähän.😭
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boys don't cry // Oleksi
Fanfic"Sait enemmän mitä halusit, ja sä silti itket." Tuo blondi sanoi pettyneenä. "Mä en halunnut mitään muuta kuin sun rakkauden. Teit musta hyvän ihmisen. Sait musta hyvät puolet esiin. Rakastan sua Aleksi. Älä jätä mua." -------- Olli on ollut aina su...