16. Poliisit

269 26 7
                                    

Laitoin podit korviin kun historian opemme Anne tuli luokkaan. Toivottavasti tuo tytteli ei ole semmonen open lemmikki joka kertoo kaiken.

Puhelimeeni tuli viesti joten otin puhelimen taskustani. 'anna_alamäki pyysi seurata sinua' instagramista. Hyväksyin pyynnön. Käyttäjältä tuli viesti.

Anna Alamäki
-Moi. Oon Aleksi. Mä tiiän ettet haluu puhuu mulle sen videon takia, mut haluun selvittää asiat.
Minä
-Sori Ale, pakko pitää maine yllä. Sanon etten ollu videossa.
Anna Alamäki
-Olli mitä helvettiä?! Ajatteletko koskaan ketään muuta ku ittees?
Minä
-En. Pistän mun elämän etusijalle, enkä anna kaverisuhteitten päästä edelle. Sunki kannattais miettii semmosta logiikkaa.
Anna Alamäki
-Hanki apuu

Suljin puhelimen. Aleksi on vitun ärsyttävä kusipää. Ei tajua yhtään mitään. Käänsin katseeni Aleksiin joka katsoi jo mua. Näytin tuolle keskaria. Hän käänsi katseensa kyllästyneenä pois. Paskapää kusi mulkku.

Tunti loppui joten menin etsimään Nikoa Joonaksen kanssa. Tosin yksi seiska luokkalainen vittu saatana tuli vittuilee videosta, joten jäin tottakai tappelee. Tosin se oli heti ihan kuset housussa kun aloin väittää vastaan joten ei tullu vaikee tappelu.

Löysimme Nikon. Moro horo." Tervehdimme Joonaksen kanssa samaan ääneen. "No hei! Mä oon tehny jo julkaisun ja kerroin ettet oo videossa. Pyysin myös Tommia ja Joelia postaamaa jonku. Tehkää teki!" Niko kertoi. Menimme Joonaksen kanssa tekemään ig:seen tarinan missä selitimme tilanteen. Joelia seuraa tosi monia tyyppejä, et uskon et asiat selvii kyllä tästä.

Seuraavaksi oli musiikkia, jossa me kaikki oltiin. Tänää ei oo ainakaa mitään ryhmä töitä.

Meidän kävellessä törmäsin vahingossa johonkin muijaan. Tottakai mä törmäsin sitten Amyyn.

"Sori." Sanoin pikaisesti. "Joo ei mitään. En olis muuten uskonu susta ja Aleksista!" Amy sanoi huoletta. Viha kasvoi sisälläni. "Sori oot käsittäny väärin. Mä en ollu siinä videossa. Se on muokattu tai jotai." Valehtelin. "Aa aivan! Sori." Amy pahoitteli. "Ei mitää." Hymyilin. Jatkoimme jätkien kanssa matkaa.

Menimme luokkaan ja katseeni kohdistui heti Aleksiin joka istui luokan perällä.  Oltiin nähtävästi lähtöpisteessä. Aleksi katsoi maahan ilmeettömästi. Hetken säälin Aleksia mutta siirsin ajatukset sivuun ja keskityin tuntiin.

Juho asteli luokkaan yhtä pirteänä kuin aina. "No morjesta kaikille! Meillä tänään taitaaki jäädä musa tunti ku poliisit on tullu tänne meille puhumaan vähä koulukiusaamisesta." Juho kertoi. No mitä helvetin paskaa tää suunnittelu on? Just musa tunnille piti tulla sitte?

Katsahdin taas Aleksiin joka edelleen tuijotti lattiaa ilmeettömänä. "Noniin nyt kaikki hophop!" Juho hoputti. Lähdimme kaikki luokasta suunnistamaan liikkasalia.

***
Istuuduimme kaikki lattialle. Tänne ei sitten edes penkkejä voinut raahata? Niskat menee paskaks saatana.

"Hei te kolme! Tehän ette vierekkäin mene!" Juho komensi minua, Nikoa ja Joonasta. Mä en kyllä ymmärrä. Me ei koskaan ees puhuta missään tälläisissä tilaisuuksissa? Miksikä näitä kutsutaankaan.

Jouduin istumaan yhden Marian ja sit Aleksin keskellä. Täähän ei sit yhtään paskemmin voinut mennä. Aleksi oli vetäissyt mustan hupparinsa hupun päähän. Helvetti mikä idiootti paska.

"Hei, älkää sit pliis pussailko ku mä oon täs. Mä en siedä homoja." Tuo Maria sanoi. "Aa kun mähän siis en ole homo. En oo koskaa kuullukkaa tästä jätkästä mitää. Ihme friikki ku ei ees puhu. En vois koskaa suudella jotain tommosta." Sanoin ärtyneesti. Anteeksi Aleksi. Mun on vaa pakko. "Aa okei no hyvä! Onneks en sit joutunu Aleksin viereen!" Maria hymyili. Hymyilin takaisin. Mun tosin tekisi mieli vetää Mariaa turpaan ja ihan helvetin kovaa. Tosin en tee sitä koska saatan saada mun muijat takasin. Mun seksi elämä menee muuten ihan piloille.

Boys don't cry // OleksiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang