19. aurora_xoxo

296 29 4
                                    

En jaksanut syödä koko pizzaa. Taas olen heikko. En jaksa edes yhtä pizzaa syödä. Söin siitä kolmasosan, joten yksi pala vielä vaikka huomiseksi.

Menin yläkertaan katsomaan jos puhelimeeni olisi tullut viestiä. Mun luokanvalvoja oli laittanut mulle yhden, ja sit Joonas.

Kusimulkku lv
Lv: No moikka! Missä luuraat? Koulussa ootellaan. Vanhempia yritetty saaja kiinni muttei he vastaa. Sullekin yritin muutamia kertoja soitella.

Sulla on niitä luvattomia poissaoloja sen verran jo tässä syksyllä ollu että alettiin miettimään kesällä kouluun jäämistä että pääset kärryille. Toki vielä asia on korjattavissa!

T: Merja Sillanpää

Vitun kusipää homo. Nyt on marraskuu ja ajattelit pistää mut kesällä kouluun. Vittu mitä paskaa.

Menin katsomaan ulos minkälainen keli siellä on, jos menisin lenkille. Pieni lumi sade. Aurinkokin paistaa.

Menin yläkertaan hakemaan podini. Laitoin ne korviini ja pistin puhelimesta soimaan soittolistani.

Menin eteiseen ja vedin vanssini jalkaan. En ottanut takkia, koska kuitenkin tuolla tulisi lämmin. Olin kuitenkin ihan helvetin väärässä, koska kun pääsin ulos siellä oli iha himo kylmä. Menin äkkiä takaisin sisälle ottamaan takkini. Kiskaisin sen niskaan ja lähdin takaisin ulos. Vittu että on kylmä.

Lenkin puolivälissä aurinko oli jo mennyt pilveen ja satoi iha vitusti lunta.

Katsoin kengän ja hyräilin biisin mukana. Törmäsin johonkin henkilöön joten kaaduin perseelleni lumiseen maahan. "Ai vittu..." Ähkäisin. Katsoin ihmiseen johon törmäsin. "Neea?" Ihmettelin. Neea säikähti mut nähdessään. Nousin ylös ja nostin hänet itsekin maasta. "Moi Olli..." Neea tervehti hiljaa. "Mihin katosit?" Kysyin. Ei mua kiinnosta, haluun olla kiltti. Saatan saada... Okei joo Olli ei nyt. Ryhdistäydy. "En oo ollu koulussa vaan..." Hän vastasi hiljaa. "Mikset?" Kysyin. "No ei siihen oo niinkään syytä." Neea kertoi. "Aa aivan." Vastasin. "No mut mä jatkan matkaa!" Neea sanoi. "Joo sama. Moi!" Huikkasin ja jatkoin matkaa.

Podeista alkoi soimaan lempi biisini Crazy girls. Jälleen yksi häpeän aihe. Tuntuu että mistä ikinä mä tykkäänkin niin se on noloo.

Liukastuin selälleni. Ekana katsoin oliko ympärillä ketään joka näki. Onnekseni ei. "Sattuko?" Joku tyttö sanoi kotipihaltaan, tai ainakin oletettavasti. Hänellä oli tummanvihreä takki ja blondit hiukset. "Ei sattunu." Sanoin häpeissäni ja nousin ylös. Vittu tää lenkki oli kauhee floppi. Pudistelin lunta pois housuistani. Tyttö tuli mun luokse. "Miksen oo nähny sua ennen?" Kysyin. "Oon lukiossa. Sä varmaan yläasteella." Blondi kertoi. "Aa joo." Naurahdin. "No totaa ooks sinkku?" Tuo kysyi. Henkäisin vähän liian kovaa että sylki meni väärään kurkkuun joten aloin yskimään. "Kaikki ok?" Tuo kysyi. "Juu on." Vastasin yskiessäni. "Nii Ootko?" Blondi toisti. "Oon." Vastasin. "Okei! Haluutko mun snäpin?" Hän kysyi. "Voin ottaa." Vastasin hymyillen. Kaivoin puhelimeni taskusta ja pistin snäpin esiin.
"aurora_xoxo"
Näppäilin snäpin ja lisäsin tuon. "Kiitti! Laitan jossai kohtaa viestiä!" Oletettavasti Aurora sanoi. "Mä oon muuten Olli." Kerroin. "Joo, mä oon Aurora mut mua sanotaan Aukiks." -Aurora- kertoi. Nyökkäsin hymyillen ja jatkoin matkaani.

***
Olin viimein kotona. Mä kerkesin jo miettiä et jos menisinkin huomenna kouluun. Mulla ei ollu enää niin paha olla.

***
Kello oli jo 23:44, ja päätin mennä nukkumaan. Laitoin herätyksen 8:15 ja mietin sitten menenkö kouluun vai en.

***
Heräsin jo 8:00 itsekseni. Olo oli ku Balboalla. Eli menen kouluun.

Menin suoraan viileään suihkuun ja pesin hiukset shampoolla. Otin pyyhkeen kaapista ja kuivasin itseni. Menin hakemaan vaatteet. Laitoin päälleni vaalean sinisen hupparin ja mustat lökärit. Menin alakertaan syömään aamupalaa. Pitkästä aikaa syön jotain aamulla.

Otin banaanin ja vettä. Söin banaanin hetkessä ja veden yhdellä kulauksella. Pakkasin vielä tarvittavat kirjat ja menin sohvalle selaamaan puhelinta, koska kello oli vasta puoli.

Selasin direä. Monia viestejä esim tytöiltä ja jotain meemejä jätkiltä. Satuin näkemään käyttäjältä Aurora Pérez tulleen viestin.

"Moi! Oon Aurora. Oon vähä tsiigaillu sun käyttäjää ja oot tosi söpö.😘😉 Mun snäppi on aurora_xoxo. Lisää jos kiinnostaa!"

Luin viestin. Viesti on tullut kaksi viikkoa sitten. Naurahdin. Päätin vastata viestiin.
"No hei -Aukki-. Kiitos paljon.😂 Säki oot ihan medium.😉"

Menin seuraamaan vielä käyttäjää ja selasin kuvia. Aika söpö.

(A/n mä tiiän et nää on ollu aika tönkköjä lukuja ja ei oo tullu tarpeeks Oleksia, mut mulla on vaa kauhee kriisi et miten saisin tän niinku sillee järkevästi suunniteltua. Pliis jos joku kiltti jaksais nii tulkaa joku kertoo mulle jotain ehdotusta yv. En pakota, vaan jos haluut.)

Boys don't cry // OleksiOnde histórias criam vida. Descubra agora