"Kapı çalıyor! Ben bakacağım." Diyerek koşacakken, Misugi anında küçük oğlanı ensesinden tutarak yakaladı. "Ailenin henüz kapı açmana izin vermediğini düşünüyorum Jun."
"Sen sadece 1 gündür burada yaşayan bir misafirsin! Babam annemi havaalından almaya gitti. Bu durumda kapıyı kim açıcak?"
"Ben açarım." Dedi oğlanı indirerek. "Kardeşin hâlâ uyuyor ayrıca, ses yapma ve uslu ol." Diyerek kapıyı açmaya gitti.
"Doktor bey!" Dedi Hikaru, Misugi'ye bakarak. Tamamen tesadüf-ya da Matsu'nun planlarıydı. Eşini almaya gitmeden önce Sayu'yu arayıp gelmelerini rica etmişti ve kesinlikle Misugi ayrıntısını anlatmamıştı.
"Senin burada ne işin var peki?" Diye sordu masumca. "Benim burada ne işim mi var...." "Matsuyama'nın arkadaşı." Diye cevapladı Sayu, oğluyla birlikte içeri geçerken. "Evet öyle. Arkadaşıyım." Dedi Misugi, bir yandan da kapıyı kilitlerken. Sayu ve Hikaru, ayakkabılarını çıkarıp içeriye geçtiler o sırada.
"Jun, tesadüfü görüyor musun? Bana iki kez yardım eden doktor senin babanın arkadaşıymış!" Hikaru, dedi arkadaşına gülümseyerek. "Bu harika." Diye mırıldandı Jun.
"Hadi derse başlayalım." Hikaru, sırtındaki mavi çantayı çıkardı. "Benim odamda çalışalım öyleyse." Diyerek merdivenlere yöneldi Jun. Arkadaşı da kafasını sallayarak oğlanın peşinden geldi.
"İki arkadaş çok düşündünüz mü bunu?" Dedi Sayu, gözlerini devirerek.
"Gerçekten haberim yoktu."
"Matsuyama'lar gelir gelmez gideceğim haberin olsun." Kanepenin üzerine oturdu genç kadın.
"Seni çok özledim." Dedi Misugi, kadının yanına otururken. "Beni dinledikten sonra anlayacağına o kadar inanıyorum ki Sayu. Bir aile olabileceğimize inanıyorum."
"Jun, neden gittin peki?"
Sayu'nun dinlemeye hazır olduğunu gören Misugi, gülümsedi. Herşeyi olduğu gibi anlatacak ve tekrar aile olacaklardı.
"Kalbim yüzünden." Diyerek söze başladı. "Kalbimde bir rahatsızlık olduğunu öğrendim ve tedaviye başladım. Ama beklediğimin aksine iyileşemiyordum, durumum her geçen gün kötüleşiyordu. Umudumu tamamen yitirdiğim bir dönemdi ve ölümümün seni yıkacağını da biliyordum. Üstelik hamileydin, bunu kaldıramamandan ve bebeğimize birşey olmasından korktum!"
"Yapabildiğin tek şey terk etmek oldu yani.." dedi Sayu, vücudu titremeye başlarken. "Benden bunu nasıl saklarsın..nasıl?!" Genç kadının gözlerinden yaşlar dolu gibi iniyorken, ağlaması sesine de yansımıştı. Karşısındaki adamın omzuna vurdu sert şekilde. "Aklınca iyilik mi yapıyordun bana?! Bizi mi düşündün sen? Ay ne çok düşünürmüşsün sen aileni!' Aniden ayağa kalktı ve Misugi de ayaklanmıştı aynı anda. "Peki sonra ne olucakti? Ölüp kalıcaktın ben de öyle öğrenicektim değil mi? Sevdiğim adam canıyla uğraşırken, ben onun bizi terk ettiğini sanıp ondan nefret ediyordum! Senin bunlara ne hakkın var lan?!" Sıktığı yumruklarıyla karşısındaki genç prensi yumruklamaya başlamıştı. Misugi, kadının sinir krizini izliyordu tepkisizce.
"Neden ölmedin peki?! Nasıl iyileştin?"
"Matsuyama'nın haberi vardı sadece. Onun zoruyla Amerika'da tedaviye başladım, ameliyat oldum en sonunda."
"O da mı biliyormuş..."
Sadece başını sallamakla yetindi genç oğlan. "Herşey için özür dilerim Sayu'm. Lütfen beni affet. Ailemi geri istiyorum ben."
Sayu, hâlâ öfke dolu gözleriyle adama bakıyordu. Misugi, kadının yanaklarına düşen göz yaşlarını silerek yüzünü ellerinin arasına aldı. "Bundan sonra sizi asla bırakmayacağım. Her an yanınızda olacağım. Ailemi bırakmayacağım."
"Dur.." Yüzünü adamın ellerinden kurtardı. "Nasıl eksisi gibi olacağız ki?"
"Aile olmamız için geç değil. Ben sana hâlâ aşığım. Ve oğlumu da çok seviyorum, eminim o da beni sevicek babası olarak kabul edicektir. Sen de seviyorsun beni. Yani hâlâ seviyorsun değil mi Sayu?"
"Bilmiyorum." Diye cevaplayan Sayu'nun omuzlarından tuttu. "Seviyor musun?" Kızın yeşillerinin içine baktı, kahverengileriyle. "Doğruyu söyle lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Prens~Jun Misugi
RomanceO zamanlar, yapabildiğim tek şey terk etmek oldu. ilişkimi, ailemi, işimi, bildiğim her şeyi terk ettim. parçası olduğum bir dünyada bulamayacağım cevaplar bulmayı istedim. öyle bir dünya ki birçok insanın karmaşık ve mutsuz olduğu bir şeyi temsil e...