0.3 - Sevda Kuşu

1K 26 2
                                    

Nasıl da güzel uyuyordu. Kokusunu içime çekmek için boynuna gömdüm kafamı. Öpmeye başladım yavaşça onu.

"Doyumsuz musun be adam"

Onun sesini duyunca güldüm.
Uyandırmıştım onu da.

"Sadece sana." Güldüğünü işittim.
Yavaş ve sessiz bir sevişmenin ardından uykunun bizi ele geçirmesine izin verdik.

------

Su dolu küvetin içinde oturuyorduk.
Onun saçlarını okşuyordum. Bu gece ki sevişmeden sonra onu kirlettiğimi düşündüğüm için kucağıma alıp banyoya taşımıştım onu sabah. Yumuşak kızıl rengindeki saçları alev alev duruyordu.
Yüzünü kendime çevirdim ve oturur pozisyona gelmesini sağladım. Eğilip boynuna başımı gömdüm. Boynunu yalamaya başladım.

Gıdıklanıyordu ve gülme sesleri yankılanıyordu banyonun duvarlarında.

"Yaaa" güldüm. Kulağına yaklaşıp
"Bebeğimsin sen" diye fısıldadım.
Elimi karnına götürdüm.

" İkinizde bebeğimsiniz, benimsiniz"

"Hıhım" mayışık bi sesle mırıldandı.

Uzun bir sessizliğin ardında sessizliği bölmek için hayalimden bahsetmeye başladım.

"Lansmandan sonra üreteceğimiz diğer araba için 'Ada' ismini vermeyi düşünüyorum"

"Gerçekten mi?" Başımı salladım.
Kızıma ufak bir hediye vermek istemiştim.

"Ada büyüyünce bununla havasını atar artık."

Düşüncesi bile güzeldi. Yüzümde sadece bu kadının yanında gülümseme oluşuyordu.

Kucağıma alıp havlusunu giydirdim. Yatağına götürdüm.

"İyi geceler hatun".

"İyi geceler bey." Onun muzip sesini duyduktan sonra başına öpücük kondurdum. Gözlerimi kapattım.

------------

Ebru'nun vücudunda kollarımı gezdirirken bir elimle de masaj yağını döküyordum. Banyodan sonra ağrısı olduğunu anladığımda onu hemen uzandırıp masaj yapmaya başlamıştım. Elimin ayasını sırtında, belinde, omuzlarında gezdirip masaj yapıyordum. Sonra aklıma gelen hinlikle yavaş yavaş ellerimi aşağı indirmeye başladım ve bacak arasına gelince elimi okşar gibi kasıklarında gezdirmeye başladım . Anında kasılarak tepki veren hatunu sakinleştirmek için usulca konuştum.

"Şşşt, kendini bana bırak seni her anlamda rahatlatmak istiyorum yavrum."

"Hıhım" aldığım onayla işime geri döndüm.

Kadınlığında elimi gezdirmeye başlarken diğer elimle de bacağını okşuyordum. Sıkıp bırakıyordum yavaş yavaş.

Bir süre sonra kasılıp titreyerek sularını akıttı. İşim bittikten sonra öptüm kadınlığını ve yukarı çıkıp boynuna kafamı gömdüm. Ebru'yu sömürmeye başladım deli gibi. Onu bir süre öptükten sonra havluyu alıp Ebru'yu kaldırıp etrafına sardım beyaz renkteki havluyu. Onundoğrulttuktan sonra arkasına geçtim. Yeni banyodan çıktığımız için saçları hala nemliydi. Hasta olmasın diye kurulamak istedim.

Saçlarını havluyla okşayarak, acıtmadan kuruladım. Saçlarındaki suyu aldıktan sonra yatak odamızın içindeki ebeveyn banyosuna gidip saç kurutma makinesini getirdim. Saçlarını iyice kuruttuktan sonra da komodinin üzerindeki siyah saplı tarağı elime alıp taramaya başladım.

Oda da çıt çıkmıyordu. Sessizlik hüküm sürüyordu adeta.

"Sen çok güzel bir adamsın. Bütün güzellikler seni bulur umarım. Ada da, ben de hayatımızda olduğun için çok şanslıyız. İnsan kendi babasını seçemiyor ama çocuğunun babasını seçebiliyor."

Ona iltifat etme perileri gelmişti akşam akşam sanırım. Başımı eğip gözlerimi kaçırdım. Utandırmıştı.

Elimi küçük avuçlarının arasına aldığını görmüştüm.

"Seni apansızca ve aklım başında olarak
seviyorum."

Başımı kucağına yaslamak için geriye kaydım biraz. Elleri hemen açık kahverengi saçlarımda yerini almıştı.

"Bir ömür yetmez, sana doymaya sevgilim."

Fısıldadıpı sözle en güzel doğruma bakarken Allah'tan bizi aynı anda yanına alması içşn dua ediyordum içimden.

EbruliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin