İşten eve geldiğimde elimde eklerle evin içinde Ebru'yu arıyordum. Ekleri dolaba koydum, Ebru akşam yerdi.
Onu arka bahçedeki havuzda yüzerken buldum."Bebeğim ben geldim."
"Hoşgeldin sevgilim."
"Hoşbuldum."
Ebru havuzdan çıkıp havlusuna sarındı.
Yanıma gelip parmak ucunda yükselip yanağımdan öptü.
Havlunun kapatamadığı artık iyice kendini belli eden karnına elimi koydum ve eğildim.
"Kızım sen yüzdün mü bugün?"
Dudaklarımı karnına bastırırken Ebru'nun kıkırdamasını duydum."Mantıken anne karnında hep yüzüyor."
"Doğru söylüyorsun aslında güzelim."
"Tugay Beyim" arkamdan gelen sesle Ebru'yu kapatarak Hasan abiye sorarcasına baktım.
"Efendim abi"
"Sizinle bir şey konuşmak istiyorum."
"Hayırdır inşallah abi. Tamam sen çalışma odama geç geliyorum beş dakikaya ben."
"Tamamdır beyim."
Onun gidişini izledikten sonra Ebru'ya döndüm tekrar.
"Ne konuşacak acaba seninle?"
"Bilmiyorum yavrum. Hadi sen üşüme git odamıza giyin."
Başını salladı ve evin bahçeye açılan kapısından içeri girdi. Arkasından onu izlerken ben de içeri girip çalışma odama gitmek için merdivenlere yöneldim.
Kapıyı arkamdan kapatırken Hasan abiye ne içeceğini sordum.
"Yok bir şey içmem Tugay Bey."
Derdi vardı sanırım. Onu daha fazla bekletmeyerek oturdum ve benimle ne konuşmak istediğini sordum.
"Tugay Bey ben işten ayrılmak durumundayım. Kusura bakmayın."
"Bir sıkıntı mı var Hasan abi? Bir kusurumuz mu oldu?"
"Haşa ben sizden çok memmunum. Herkes sizin gibi bir patronla çalışmak ister."
Böyle düşünmesi beni mutlu etmişti.
Çalışanlarıma çok değer verirdim."O zaman?"
"Benim kızıma bakamıyorum şehir dışındayken. Yanına manisaya gitmem lazım."
"Kızın tek başına mı Manisa'da?'
Başını salladı. Elimle çenemdeki yeni çıkmış sakalı kaşırken ne yapabileciğimi düşünüyordum."Senin yanına aldıralım kızını, burada hâlâ çalışmaya devam etmek istiyorsan."
"Size yük olmak istemiyorum Tugay bey."
"Olmazsın Hasan abi." Devam ettim.
"Sana biz güzel bir ev ayarlarız kızınla sıkıntısız yaşarsın orada. Buraya da yakın olur sabahları gelirken zorlanmazsın."
"Çok teşekkürler beyim. Allah sizden razı olsun. Büyük şehir kiralar zaten uçuk.
Kızımı yanıma alamıyordum dedim bari ben gideyim ama bu seferde orada ne iş yapacağımı, nasıl bulacağımı düşünüyordum kara kara.""Hepimizden razı olsun. Ne demek rica ederim. Ayrıca direk bana gelip sıkıntını anlatmadığın için kırılmadım değil."
"Ben size yük olmayayım diye gelmedim beyim ama sen yine yüce gönüllülüğünü gösterdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ebruli
RomanceEbru ve Tugay'ın sevgili olduktan sonraki hayatları anlatılıyor. Arada geçmişe dönüşler olacaktır. -Tamamlandı (21.10.23) Zevk#1 İlişki#1 Resim#2 Bebek#6 Hikaye#38