/)/) (\(\
( . .) (. .) iyi okumalar
( づ♡⊂ )🧚♀️
Gözümün önünden o ultrason fotoğrafı gitmiyordu. Doktor'un söylediği şeyler durmadan kulağımdaydı sanki, ben onun istediği şekilde hamileydim.
1 saat önce
Beraber Doktor'un söyleyeceklerini bekliyorduk. Oturduğum koltukta dikleştim. Bebeğimin cinsiyeti belli olacaktı benim için farketmezdi yeterki bebeğim sağlıklı olsundu.
Doktor söze girdi.
"Öncelikle sizi tebrik ederim Dalya hanım bir erkek çocuğuna hamilesiniz kontrollerini yaptık, gayette sağlıklı hiçbir sorunu yok kalp atışları da gayet düzenli endişeniz olmasın"
Doktorun söyledikleri içime ılık ılık akmıştı. Bir oğlum olacaktı kendimi çok şanslı hissetim ileride bana bakabilecek bana arkadaş olabilecek bir oğlum
Kardelenle birbirimize sarıldık.
" 3 hafta sonra tekrar gelin kontrole biliyorsunuz artık adım adım doğuma yaklaşıyoruz.
"Tabii Doktor Bey düzenli şekilde geleceğiz" dedi Kardelen
Doktoru onayladık ve hastaneden çıktık.
Şimdiki zaman
Evet ben tamda Yoongi'nin istediği gibi erkek çocuğuna hamileydim bir zamanlar beraber hayal kurduğum deli gibi aşık olduğum Min Yoongi
Hep bir erkek çocuğu olsun isterdi ayrım yapmazdı ama erkek çocuklarına biraz fazla düşkündü. Baba olmayı çok isterdi evde bir sürü minminler görmek istediğini söylerdi.
🔮
Dalya dalgın bir şekilde hastaneden çıktı Kardelen su alacağını söyleyip markete gitmişti. Önüne bakmıyor, dalgın dalgın yürüyor Yoongi ile yaşadığı hatıralar gözünün önüne geliyordu. Bir yandan gözünden yaşlar süzülüyor bir yandan da kendi kendine mırıldanıyordu.
"Beni Kandırdın
"Yalnız bıraktın
"Hayatımla oynadın
"BENİ ÖLDÜRDÜN
Tam o sırada bir fren sesi yankılandı. Genç kız yolda öylece dikilmiş duruyordu. Kendini kaybetmiş gibiydi elleri titriyordu. O anda Arabanın kapısının sert bir şekilde kapanmasıyla irkildi. Birisi ona doğru geliyordu ama bakamıyordu hâla şoktaydı.
"Nonna
Genç kız hızla kafasını kaldırdı.
Bu...
Jungkook'tu
Bir anda sarıldı genç kıza
"Nonna sen gitmemiş miydin?"
Dalya put gibi dikilmiş öylece duruyordu ne sarılmasına karşılık veriyor ne de konuşuyordu.
"Nonna cevap ver!"
Jungkook genç kızdan ayrıldı ve kızı sarsmaya başladı.
"Sen iyi misin konuş benimle!"
Dalya belirli belirsiz kafasını salladı.
Jungkook genç kızı inceledi. Eski nonna gibi değildi daha zayıf daha soluk daha durgun ve daha karnı şiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romance18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...