❤️🔥İyi okumalar❤️🔥°
°
°
°
Jagiya neden bana anlatmadın? "
Karşımda duran Yoongi'ye zorlukla baktım. Bir saat öncesine kadar burdaydı bir anda yok olmuştu. Banyodan çıkıtıktan kısa süre sonra tekrar geri dönmüştü. Ve şimdi de bana geçmişim hakkında sorular soruyordu.
Nerden biliyor demeyeceğim çünkü Kardelen'den öğrendiğini biliyorum.
"Bebeğim yüzüme bak"
Elini çenemde hissetiğim de yavaşça yüzümü kaldırdı. Kısık gözleriyle yüzümü inceliyor en sevdiğim tatlı bakışıyla gözlerime bakıyordu.
"Anlatmanı istemiyorum, hatırlamanı da istemiyorum her şeyi Kardelen'den öğrendim sadece üzülmeni istemiyorum Jagiya"
Söylediği şeyler gülümsememe neden olurken ayağımı hafif kaldırdım ve dudağından öptüm.
Bu öpücük saf ve masum bir öpücüktü. Yanımda olduğu için ve beni sevdiği için duyduğum minnetin öpücüğü.
Onu öpmüş olmam mutlu etmiş olmalı ki sırıttığını hissedebiliyordum.
"Beni öpmek için fırsat mı kolluyorsun hmm? "
Sırıtarak söylediği şeyler kaşlarımı çatlama neden oldu.
"Ne münasebet canım" dedim kabul etmez bir şekilde
Sırıtarak yüzüme bakması aklımdan şeytani fikirlerin geçmesine neden oluyordu.
Yüzüne iyice yaklaştım ve dudağından yavaşça öptüm. Öpüşümle birlikte gözlerini kapattı.
"Şimdi duş almak için gidiyorum oğlumuza iyi bak Yoon"
Daha ileriye gideceğimi sanıyordu ama yanılıyordu. Çünkü o benim arkamdan gelecekti çok iyi biliyordum.
Gözleri şaşkınlıkla açılırken yatakta hareketlenen Yoonji'ye baktı.
"Oğlumuzu uyut Yoon"
Utanıyorum ama
🧚♀️ Uyarıldınız 🔞
Kendimi temizlemek için banyoya girdim. Bir süre yıkandım aslında biraz oyalanıyordum çünkü Yoongi'nin peşimden geleceğinden emindim.
Ben tüm vücudumu durulamakla meşgulken arkamdan biri gelip bana sarıldı. Bu kesinlikle Yoongi'ydi.
Duş suyunu biraz daha açtı, böylece tüm vücudumuzu ıslattı ve vücudumdaki sabun köpükleri anında temizlendi.
" Yoonji'yi yalnız mı bıraktın? Ya bir şey olursa?" dedim arsız adamımla yüzleşerek.
"Az önce uyuttum. Oğlum uyumamak için çok uğraştı ama en sonunda babasının cazibesine dayanamadı ve uyudu" dedi elbiselerini çıkarırken.
"Benimle banyo yapmak mı istiyorsun?"
Yoongi bu dediğime usulca güldü ama ben dikkat etmek istemedim.
Bana yaklaştı ve arsız bakışlarını çıplak vücudumda gezdirdi.Sağ eli belimi tutarken diğer eli ise sol göğsümü sıkmaya başladı.
Dudakları açgözlülükle benimkilere saldırmaya başladı. Bu adamın en ufak dokunuşundan keyif alıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romantik18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...