🖤İyi okumalar 🖤
°
°
°
°Yazdığım şeylerden sonra Yoongi şaşırmış olmalı ki hiçbir şey yazamamıştı. Ben bile yazdığım şeylere şaşırmıştım Yoongi'yi düşünemiyordum.
Kardelen geç geleceğini söyleyerek hastaneye gitmişti. Ben ise elimde telefonla sırıtıp duruyordum
Fazla mı abartmıştım acaba?
Üstümdeki beyaz geceliğin kollarını düzeltirken mutfaktan gelen sesle bakışlarım mutfak kapısına dikildi.
Niye oradan ses gelmişti?
Ayaklarım istemsizce mutfağa yönelirken diğer yandan arkama dönüp bakıyordum. Mutfak kapısına geldiğimde kapının yanındaki lambanın düğmesine bastım.
Işık açılır açılmaz gözlerim mutfağı taradı.Adımlarım mutfağın ortasına yöneldi.
Burda bir şey yoktu ki bu ses nerden gelmişti?
İyice baktığımda bir şey olmadığından emin olduktan sonra salona geri yöneldim. Işığı kapattıktan sonra tam mutfaktan çıkacakken gözlerime bir karaltı indi.
Ne önümü görebiliyordum ne de adım atabiliyordum.
Çığlıklarım mutfağı doldururken kulaklarıma bir fısıltı çarptı."Şşttt benim"
Duyduğum sesle şaşırken gözlerimdeki karaltı yerini aydınlığa bıraktı. Anında arkama döndüm
"Yoongi"
Onun burda ne işi vardı?
Kolları belimi dolarken konuştu.
"Ne kadar ödleksin mesajları yazarken pek cesurdun oysaki"
Dedikleriyle gözlerim kocaman olurken yazdığım şeyler aklıma geldi.
İtiraz edercesine konuştum.
"Ne alaka kim olsa korkardı hırsız gibi giriyorsun kapıyı çalsana"
Yavaş yavaş yüzünü bana yaklaştırdığında put kesilmişcesine bakıp duruyordum.
"Sinirlenince çok güzel oluyorsun diyerek yanağını yanağıma sürttü."
İyice beni kendine çekerken nefesi dudaklarımı okşuyordu iyice yaklaşırken
"Hadi ama"
Ben öpeceğini sanırken o benden uzaklaşmıştı. Gözlerim hayal kırıklığıyla kapanırken karnınmda baskı hissetim. Yoongi yere çömelmiş karnımla aynı boya gelmişti.
"Oğlum bu kadar kıskanç olma ama sadece öpeceğim anneni"
Elleri karnımı iki yandan tutmuş sanki azarlamış gibi konuşuyordu. Karnım vücudumuzun bir olmasını engelliyordu Yoongi de karnımı azarlıyordu. Bu hali yüzümde tebessüm uyandırırken ellerimi saçlarına koyup okşamaya başladım.
Saçları yumuşacık ve tane taneydi.
Kafasını kaldırıp gözlerini yumdu saçlarını okşamamı çok seviyordu, bende dokunmayı çok seviyordum.
"Saçlarımı okşamanı özledim sana dokunmayı özledim seninle ilgili her şeyi özledim"
Karnımı okşamayı bırakmış karşımda dikilmiş gözlerime bakıyordu. Öyle güzel bakıyordu ki o gözlerde kaybolmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romance18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...