Mutlu son 1

17 4 2
                                    


🤍İyi okumalar🤍

°
°
°
°


Uzun bir çalışma gününün ardından sonunda eve gelebilmiştim. Son birkaç gündür çekimler bitmek bilmiyordu.

Anahtarı kapıya takip içeriye girdiğimde evin içindeki gürültü dikkatimi çekti. Kaşlarım gördüklerim karşısında havaya kalkarken şaşkınlıkla gözlerim büyüdü.

"İyi ki doğdun Dalya"

Evin içinden yükselen doğum günü şarkısı karşısında sadece şaşırabildim.

Bugün benim doğum günüm müydü?

Eunha hızlıca yanıma gelerek kolumdan tuttu ve beni salona doğru çekti.

"Doğum günü kızı baya şaşırmışa benziyor"

Üyeler başta olmak üzere Kardelen, Eunha, Ablam ve Lina da burdaydı. İçerideki süslemeleri bakılırsa uzun süre uğraşmış olmalıydılar.

Ablam yanıma gelerek sıkıca sarıldı. Ne zaman bana sarılsa kendimi anne kucağındaki bebek gibi hissediyordum.

"İyi ki doğdun kardeşim"

Bende ona sıkıca sarıldım. Bıraksalar günlerce bu şekilde kalabilirdim. Ablam yavaşça benden ayrıldı ve tebessümle yüzüme baktı.

Yoongi'nin de dediği gibi ablam benim esmer halimdi sanki karşımda esmer halimle duruyordum.

Üyeler biraz daha yaklaşarak ellerindeki hediyeleri teker uzattılar. Onlara teşekkür ederek hediyeleri aldım. Jungkook hızlıca yanıma gelerek bana sarıldı.

"İyi ki doğdun nonna"

Gülümseyerek bende ona sarıldım. Üyeler arasında en samimi olduğum ve ben  ondan küçük olduğum hâlde bana abla diyen tek üye Jungkooktu. Onu kardeşim gibi görüyordum.

"Teşekkür ederim Kook"

Belimde hissettiğim küçük baskıdan sonra geriye doğru çekildim. Ne olduğunu anlamaz bir şekilde arkama baktığımda Yoongi'nin orda durduğunu gördüm.

Kısık bakışlarıyla yüzümü tararken belimden çekistirmeye devam etti.

"Hyung iki dakika sarılacağız onu da bölüyorsun!" dedi Jungkook gözlerini devirerek

Yoongi hiçbir şey söylemeden belimden elini çekmedi. Onun bu hareketine karşısında gülmemek için dudağımı birbirine bastırdım. Yoongi bunu farketmiş olmalı ki kulağıma fısıldadı.

"Kıskanç olduğumu biliyorsun"

Sadece başımı salladım. Bu sırada Yoongi  yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

"İyi ki doğmuş ve hayatıma girmişsin Jagiya"

Onun sözlerinden sonra gülümsedim. Bu âni sürpriz çok güzeldi.

"Hepinize çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz"

"Rica ederiz tatlım daha pasta kesilecek" dedi Eunha

"Lina pastayı getirebilir misin?" Diye seslendi Kardelen mutfağa doğru

Onlar kendi aralarında bir şeyler konuşurken Yoongi'nin yanına yaklaştım.

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin