💙İyi okumalar💙°
°
°
°Yoongi'den
N
erdeyse üç gün olmuştu üç gündür Kardelenden'de haber yoktu.
Ciddi bir durum vardı hissediyordum. Keşke hastaneye geldiğinde ona kötü davranmasaydım, onu üzmeseydim Benim yüzümden burda kendini huzursuz hissetti.Ah! Salak kafam nasıl yaptım böyle bir şeyi?
Telefonumun çalmasıyla hızla telefonu açtım.
"A-aloo" ağlamaklı bir ses çıkıyordu.
"Yoongi benim Kardelen"
Arayan Kardelendi sesinin ağlamaklı çıkması kötü bir şey olduğunun habercisiydi.
Panikle sordum "Ne oldu neden ağlıyorsun?"
Daha da çok ağlamaya başladı. İçimi korku iyice bürümüştü.
"Yoongi kim?" diyen üyelere bir dakika işareti yaparak Kardelen'i dinledim
"Ben buraya İstanbul'a geldim Dalya burada yok babasını aradım orda da değil"
Duyduklarımla beynimden vurulmuşa döndüm.
"Kardelen sen ne dediğinin farkındamısın? Ne demek yok nereye gider bu kız?
Daha çok ağlamaya başladı.
"Yoongi yüz yüze konuşmamız gerekiyor ben şu an uçağa bineceğim gelir gelmez ordayım lütfen bana yardım et onu bulmam lazım"
Saçmalıyordu şu an
"Kardelen o hâla benim karım resmî ve dini tabiki yardım edeceğim hatta onu beraber bulacağız sakin ol ve iner inmez buraya gel tamam mı?"
Kardelen'in onaylaması ve telefonu kapatmasıyla üyelere döndüm.
"Dalya kaybolmuş çıldıracağım"
Hepsi ani tepkiler vermeye başladı.
"Hyung sen ciddi misin ne demek kaybolmuş?"
"Tae yalan söyler bir halim mi var? Karım resmen bir aydır kayıp"
Jungkook konuştu.
"Nonna'm umarım başına bir iş gelmemiştir Tanrım sen ona yardım et"
Jimin söze girdi.
"Kaçırılmış olabilir başı tehlikede olabilir belkide öl-"
O cümleyi söylemesine izin vermedim.
"Hayır! Hayır! Hayır! Ona bir şey olmaz olamaz olmamalı izin vermeyeceğim"
"Hyung biraz sakin ol biz yanındayız gerekirse medyaya duyurmadan bu işi hallederiz"
Sakin olamıyordum ya başına bir şey geldiyse ya kötü bir şey olduysa hiç kimseyi umursamadan hızlı adımlarla odama yürüdüm.
Hepsi benim yüzümdendi ben onu hayatımdan çıkarmasam böyle olmayacaktı ama ben onun iyiliği için onu hayatımdan çıkarmıştım. Şu an anlamıştım ki ben onun hayatında yokken onu hayatı daha çok tehlikedeydi. Kendimi sırt üstü yatağa bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romantizm18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...