❤️🔥İyi okumalar❤️🔥
°
°
°
°
Yoongi'nin neden bu kadar sert olduğunu tam olarak anlamamıştım. Sejin'in gitmesinin ardından beni kolumdan tuttuğu gibi arabaya götürdü.
Yüz ifadesine bakınca sinirli gibi görünüyordu. Arabanın ön kapısını açtıktan sonra içeriye binmemi bekledi. Onu daha fazla bekletmemek için arabaya bindim.
Hızlı bir şekilde kapıyı kapattıktan sonra sürücü koltuğuna geçti. Cidden onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.
Sessiz olmak istiyordum ama bir yandan da neden böyle olduğunu merak ediyordum.
"Telefonlarımı neden açmadın?"
Aniden sorduğu soruyla ortam tekrardan sessizleşti. Ama sonradan telefonumu hızla kontrol ettim. Bir sürü arama ve mesaj gördüm.
"Üzgünüm Yoongi iş nedeniyle sessize almıştım o yüzden duymamışım"
Arabayı hızla sürerken derin bir nefes verdi.
"O adamı sevmedim!"
Söylediği şey şaşırmama sebep olurken dikkatle ona baktım.
"Bana öyle bakma bu akşam cezalısın"
"Neden?" diye çabucak sordum.
"Sana otoparktayken söylediğim son cümleyi hatırlıyor musun?"
"Şimdilik konuşma Jagiya, beni telaşlandırmanın ne demek olduğunu yatağımda kıvranırken anlayacaksın"
Şimdi anlamıştım Yoongi benim için oldukça endişelenmiş olmalıydı hem aramalarına cevap vermemiştim hemde mesajlarına üstüne bir de saat geç olunca beni çok merak etmiş olmalıydı.
Ve bir de şunu anlamıştım ki Yoongi bu akşam bana acımayacaktı.
"Yoonji nerde? Hana çoktan evine gitmiş olmalı"
"Onu teyzesine bıraktım bu gece onda kalacak"
"Olmaz Yoongi giderken alalım, oğlumu özledim"
Gözlerime o kadar sert bir şekilde baktı ki susmak zorunda kaldım.
"Hayır! Cezanı çekmeden olmaz!"
Elimi dizinin üstüne koyarak sakinleştirmeye çalıştım ama sadece arabayı sürmeye devam etti.
"Salaksın kızım sen kızdırdın adamı"
"Farkındayım iç ses hatırlatma"
Bu gece son duânı et derim kocan çok kızgın duruyor
"Onun da farkındayım ama artık bir sussan"
İyi tamam be! Ama sorarım ben sana az sonra yatakta kıvranırken"
"Sus iç ses suus!"
📌Utanıyorum ama
Uyarıldınız❤️🔥"İn"
Yoongi'nin sesiyle dalgınlığımdan sıyrıldım. Kendisi şu an arabayı evimizin bahçesine park etmiş arabadan inmemi söylüyordu.
Cidden bu adamın bu akşam nesi vardı?
Kendisi arabadan indikten sonra bende arkasından inip kapıyı kapattım. Yoongi arabayı kilitledikten sonra elini belime atarak kendisine doğru çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romantizm18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...