𝑨𝒊𝒍𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒏𝒂𝒔̧𝒎𝒂𝒔ı

56 8 6
                                    


🖤İyi okumalar🖤

°
°
°
°


Kısa süren yolculuğun ardından Jin'in evine ulaşmıştık. Yoongi arabayı park ettikten sonra arabadan indik.

Yol boyunca Kardelenle çekimler hakkında konuşurken Yoongi sadece sessiz kalmıştı.

Evin bahçesinde birkaç araba daha vardı. Anladığım kadarıyla bu arabalar da üyelere âit olmalıydı.

Yoongi önden giderken ben ve Kardelen de arkasından geliyorduk. Zili çaldıktan birkaç saniye sonra kapı açıldı. Jin ve yanında siyah saçlı güzel bir kadın bizi karşıladılar.

"Hosgeldiniz" dedi Jin ve yanındaki uzun saçlı kadın

Yoongi önden içeriye girerken bizde arkasından girdik.

"Tanıştırayım sevgilim Eunha" dedi Jin yanındaki kadını gösterek

"Sevgilim, Yoongi'yi zaten tanıyorsun. Şu gördüğün güzel bayan Dalya onun eşi oluyor. Kucağındaki tombalak yanak da bebekleri. Ve bu gamzeli bayan da Kardelen. Şu an kimin sevgilisi olduğu belli değil" dedi Jin espiritüel bir şekilde.

Kız gülümseyerek "Tanıştığıma memnun oldum" dedi

Bizde aynı şekilde söyledikten sonra salona girdik. Birkaç yıl önce buraya geliyordum Yoongi ve üyeler kaçamak yapmak için buraya geliyorlardı. Bende Yoongi'yi her seferinde kulağından tutarak burdan götürüyordum. O zamandan bu zamana ev bayağı değişmişti.

Yazar notu:
Kaçamak derken karı kız anlamında değil ha

Salondaki koltuklarda oturan beş kişinin bakışları bize döndü. Anlaşılan kendi aralarında sohbet ediyorlardı.

"Oo hyung hoşgeldiniz" dedi Jimin oturduğu yerden kalkarken

Yoongi "hoşbulduk" derken kolumu Kardelen'nin koluna vurdum.

"Geliyor seninki" dediğim anda Kardelen umursamaz bir tavır takındı.

Jungkook ve Jimin yanıma gelerek "Minik Yoongi'yi bizde tutmak istiyoruz" dedikleri anda gözlerim kocaman açıldı ve direkt Yoongi'ye baktım.

Yoongi ne düşündüğümü anlamış olmalı ki sırıtmaya başladı. Ve o an her şeyi anladım onlar Yoonji'ye minik Yoongi diyorlardı. Ben evde Yoongi ile aramızda olan şeyden dolayı yanlış anlamıştım.

Kucağındaki oğlumu Jungkook'un kucağına verdim ve Jiminle birlikte koltuğa oturarak oğlumu sevmeye başladılar.

Üyeler kendi aralarında sohbet ederken biz üç kız olarak şimdiden kaynaşmıştık bile. Eunha gerçekten çok naif ve güzel bir kadındı. Aslında bu kadarını beklemiyordum. Jin'in neden bu ilişkiyi bitirmek istemediğini şimdi daha iyi anlamıştım.

Sohbet ederken arada bir gözüm Yoongi'ye kayıyordu. Kucağındaki oğlumuzla birlikte üyelerle sohbet ediyordu.

Eunha bize Jin ile tanışma hikayesini anlattı. Yaşadıkları zorlukları ve sonunda pes etmediklerini. Ve sonunda başardıklarını.

"Düğün ne zaman?" diye sordu Kardelen

Eunha, gülümseyerek cevap verdi. "Şu anlık belli değil ama çok uzatmak istemiyoruz" diye cevap verdi.

Biraz daha sohbet ettikten sonra Eunha bir şeyler hazırlayacağını söyleyerek mutfağa gitti. Kardelen ve bende yardım etmek için peşinden gittik. Mutfağa girdiğimizde Eunha içecek bir şeyler koyuyordu.

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin