🤍İyi okumalar 🤍
°
°
°
°Flashback
Kardelen'den
O lanet gün yine gözümün önünde belirdi. O gün en mutlu olduğum gündü ama sonrasında en kötü günüm oldu ve şimdi o lanet günü size kısaca anlatmak istiyorum.
Bundan dört yıl önce çok sevdiğim adamla evlenmek için nikah masasına oturacaktım. Lise'nin başından beri berâber olduğum adam, beni delicesine seven adam
O gün o kadar mutluydum ki anlatamazdım. Ama ne yazık ki o mutluluğum kısa sürdü. Çok sevdiğim o adam beni saatlerce nikah masasında bekletti. Tüm davetliler gelmişti herkes onun gelmesini bekliyordu. Ben saatlerce o gelecek diye bekledim.
Dalya ve ben kaç kere aradık açmadı. Merak ettim başına bir şey geldi sandım. Bütün davetliler dedikodu yapmaya başlamışlardı bile
Ama ben umursamamaya çalıştım. Düğünü bir saat için erteledim ve üstümdeki utanç duygusunu bastırarak oradan ayrıldım.
Nereye gideceğimi bilmiyordum ama ilk önce beraber düzenlediğimiz evimize gitmeyi düşündüm ki gitmez olaydım.
Anahtarla kapıyı açtığım ve içeriye girdiğim anda tüm dünyam başıma yıkıldı.
Düğün günümde, bizim evimizde ve bizim odamızda başka bir kadınla birlikte olduğunu gördüm.
O an beynimden vurulmuşa döndüm. Orada ölmek istedim. Kalbimi büyük bir acı sardı. Karşımda gördüğüm manzara beni o kadar hayâl kırıklığına uğrattı ki gözümden akan yaşlara engel olamamıştım her ne kadar ağlamak istemesem de kendimi tutamamıştım.
Ve o ahlaksız adam sanki hiçbir şey olmamış gibi yataktan kalktı ve karşımda durdu. O an beynim hiçbir şeyi algılamıyordu sadece karşımda gördüğüm manzara durmadan aklımda dönüp duruyordu.
Arkamda duran birkaç arkadaşım çoktan dedikoduya başlamışlardı bile o an hissettiğim birçok duygu vardı. Hayal kırıklığı, utanç, ve nefret
Önümde duran adam birçok şey anlatmaya çalışırken ben o yatakta yatan kişiye odaklandım hiç tahmin etmeyeceğim bir kişiydi
Onun kuzeniydi
O sahneyi gördükten sonra benim içimde ona karşı olan her şey bitmişti yaptığı rezillik benim utanç duyma kaynağım olmuştu. Çünkü herkes o erkek, o yapar demişti. Bu iğrenç olaydan zarar gören kişi yalnızca ben olmuştum.
Ve o gün Suçum olmadığı halde birçok dedikodunun malzemesi olmuştum. Benim tek suçum onu sevmekti, ona değer vermekti.
Ama o ne yapmıştı?
Ben onu o kadar çok sevdiğim halde ona o kadar çok güvendiğim halde beni sırtımdan vurup en mutlu günümde aldatmıştı.
Şimdi bana soracaksınız sadece ağladın hiçbir şey yapmadın mı? Diye
Çok büyük bir şey yapmasam da onu orada bu yaptığından dolayı küçük düşürdüm, tokat attım ve ona hiçbir zaman karşıma çıkmamasını söyledim. Onunla çok fazla muhatap olmak istemedim çünkü artık benim gözümde en seviyesiz insandı. Ben bu hayatta tek bir şey affetmezdim o da aldatmayı ve aldatılmayı
Flashback son
O lanet günü sadece hafızamdan silmek istiyordum o günden bugüne dek sadece yanımda Dalya vardı. Bana çok büyük destek olmuştu. Şimdi ise en büyük korkum aynı şeyleri tekrardan yaşamaktı.
Jimin'e karşı ne hissettiğimi de bilmiyordum, kafam çok karışıktı istediğim tek şey sadece biraz düşünmekti.
Bu kısa bir bölümdü Kardelen'in geçmişini de anlatmak istedim :/
Gelecek bölümde görüşmek üzere❤😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romantizm18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...