𝑱𝒊𝒏'𝒊𝒏 𝒊𝒍𝒊𝒔̧𝒌𝒊𝒔𝒊?

100 8 6
                                    


❤️‍🔥İyi okumalar❤️‍🔥

°
°
°
°






Uzun süren gecenin ardından sabah Yoongi'nin telefonunun çalmasıyla uyandık. Namjoon'un araması ve ardından söylediği birkaç kelimenin üstüne Yoongi telefonu kapatarak hızla ayağa kalkıp banyoya koştu.

Kasıklarımdaki ağrıyı görmezden gelerek bende ayağa kalktım. Yoongi gerçekten hiç uysal davranmıyordu.

Yerdeki kıyafetlerimi toplarken bir yandan da Yoongi'yi neden aradıklarını ve ne söylediklerini düşünüyordum bir yandan da iç çamaşırlarımı giyiyordum.

Kısa süre içinde belinde havluyla çıkan Yoongi'ye kısa süre baktım. Saçından düşen su damlaları göğsünden başlayarak karın kaslarından, kasıklarına iniyordu.

Yavaş adımlarla yanıbaşımda biten Yoongi'ye bakakaldım. Ben yerde çömelmiş ona bakarken o ayakta bana yakın şekilde duruyordu.

Saçlarından damlayan su tanecikleri benimde yüzüme düşüyor ona karşı daha da hayran kalmamı sağlıyordu.

"Jagiya benim acil gitmem gerek"

Kolumdan tutup kaldırırken söyledi. Kısa süre gözlerine baktım.

"Kötü bir şey mi oldu Yoongi? "

Derin bir nefes alıp verdikten sonra gözlerime en derinden baktı. Sanki söylemek isteyip, istememek arasında kalmış gibi.

"Jin'in ilişkisi ortaya çıkmış"

Ne ilişkisi mi? Nasıl? Jin'in bildiğim kadarıyla ilişkisi yoktu ki

Salak koskocaman adam yalan mı söylüyor varmış işte

Bi sus iç ses lüften

Tamam be!

"Jagiya, iyi misin? "

Yüzümün önünde sallanan eli görünce düşüncelerimden arınarak kendime geldim.

"Yoongi şunu düzgün anlatır mısın?"

Derin bir nefes verdikten sonra yatağın kenarına oturdu. Kolumdan tutarak beni de yanına çekti.

"Tamam anlatacağım" dedikten sonra anlatmaya başladı.

"Bundan üç yıl önce nasıl tanıştıklarını bilmiyorum ama Jin'in bir sevgilisi oldu. Güzel vakit geçirdiler ama hiç başkanın haberi olmadı. Bir yıl çıktılar ve Jin ciddi düşündüğünü söylüyordu. Kısa süre sonra bu ilişkiyi başkan öğrendi ve ayrılmalarını söyledi. Tabi başkan kariyerin biter baştan mı başlamak istiyorsun deyince Jin biraz geri çekilse de başkana ayrılmalarını söyleyince Jin en başta onay verse de başkandan gizli saklı sevgilisiyle buluştu. Kız ünlü değil güzellik merkezi var Jin geçen gün buraya gidince fotoğraflamışlar"

Duyduklarım karşısında şok oldum. Üç yıllık bir ilişkiyi bu zamana kadar nasıl öğrenmemişler.

"Çok mu şaşırdın bebeğim ha? "

"Dalga geçme Yoongi" elimi koluna koydum ve tırnağımı batırdım.

Sinsi gülümsemesiyle gözlerime bakarak konuştu. "Akşam sırtımın her yerini çizdin bırakta bir çizilecek kollarım kalsın"

Üstümün yarı çıplaklığına aldırmadam havlu ile kaplı olan kucağına oturdum. Yaptığım hareket karşısında şaşırmış olmalı ki bir an afalladı.

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin