𝑬𝒗𝒍𝒆𝒏𝒎𝒆 𝒕𝒆𝒌𝒍𝒊𝒇𝒊 𝒎𝒊?

57 9 14
                                    

🤎İyi okumalar🤎

°
°
°
°


Bebeğimin ağlama sesiyle gözlerimi açtım. Yatağın yan tarafına baktığımda Yoongi'nin orda olmadığını fark ettim. Ama yastığın yanında küçük bir not kağıdı vardı. Elime aldığımda ise Yoongi'nin yazdığını anladım.

Jagiya erkenden şirkete gitmem gerekti. Akşam geçirdiğimiz güzel gece için seni ödüllendirecegim. Bugün yanına Kardelen gelecek iyi vakit geçir kendine ve oğlumuza iyi bak seni seviyorum ateşli karıcığım...

Masum kocan Yoon



Okuduklarım gülümsememi sağlarken yataktan kalktım ve beşiğinde ağlayan oğlumu kucağıma aldım.

Acıkmış olduğu için ağlıyor olmalıydı. Tekrardan yatağa oturup emzirmek için göğsümü açtım.

Oğlumu bir süre emzirdim bir an çocuğum aç kalacak diye korktum çünkü Yoongi akşam göğüslerimle çok uğraşmıştı.

Oğlumu kucağıma alarak aşağıya indim az sonra Kardelen burda olurdu.

Tamda tahmin ettiğim gibi kapı zili çaldı. Kapının deliğinden bakarak kimin geldiğini görmeye çalıştım.

Kardelen olduğunu görünce kapıyı açtım.

"Ağaç oldum kızım niye hemen açmıyorsun? "

"Sana da günaydın"

"Ay hanimiş benim Yoonjim"

Kucağındaki oğlumu kucağına verdim.

İçeriye giren Kardelen'in arkasından kapıyı kapatarak peşinden gittim.

"Dalya sana anlatmam gereken çok şey var"

"Tamam ilk önce kahvaltı yapalım anlatırsın"

Mutfağa girdim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Arkamdan kucağında oğlumla beraber Kardelen de geldi.

Kahvaltıyı hazırlarken Yoonji Kardelen'in kucağında uyumuştu. Çok sık uyuyordu onun uyuması için karnının tok altının temiz olması yetiyordu.

Oğlumu teyzesinin kucağından aldım ve uyandırmadan salondaki koltuğa yatırdım. Uyanırsa düşmemesi için yanına yastık koydum ve üstünü örttüm.

Tekrardan mutfağa girdim Kardelen'in beni beklemeden yemeye koyulduğunu gördüm.
Sandalyeyi çekerek bende oturdum.

"Akşam bana kızdın mı? "

Bir anda sorduğu soruyla duraksadım Yoongi'ye dediği şeylerden bahsediyor olmalıydı.

"Hayır kızmadım, senin anlatman iyi oldu"

"Bir anda Yoongi gelince ve üstüne sorunca seni düşündüm anlatamayacağını biliyordum"

"Akşam zaten soru sormadı incineceğimden korkmuş olmalı"

"Seni mutsuz görmek istemiyorum kardeşim, her zaman o güzel yüzün gülsün istiyorum" dedi elimi tutarak

"Teşekkür ederim, iyiki varsın kardeşim" dedim yan tarafımda oturmasına rağmen sarılarak

"Dalya sana söyleyeceğim şeye şaşırır mısın bilmiyorum ama söylemek istiyorum"

"Dinliyorum" dedim bardaktaki portakal suyunu içerken

"Jimin bana evlenme teklif etti"

Duyduğum şeyle ağzımdaki portakal suyunu dışarıya püskürttüm.

"Ne!!"

"Nasıl?"

"Ne zaman?"

Duyduklarıma gerçekten inanamıyordum ne ara olmuştu da sevgili olmuşlardı.

"Önce bir sakin ol bende hâlâ şoktayım"

Gerçekten inanamıyordum Yoongi biliyor muydu? Eğer biliyorsa bana neden söylememişti?

"Ayy! Anlat haydi dinliyorum"

"Akşam Yoongi gittikten beş dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtığımda önümde simsiyah giyinmiş bir adam vardı. Ben tabii bunun Jimin olduğunu anladım çünkü çoğu kez kapımın önüne o hâlde geliyordu. Neyse sonra içeri geçtik. Jimin biraz tuhaf görünüyordu. Biraz konuştuk sonra bana hayatımda biri olup olmadığını sordu bende olmadığını söyledim. Sonra hep arkadaş mı kalacağımızı söyledi. Şaşırmıştım çünkü ilk defa Jimin'i o kadar ciddi gördüm. İki yıldır birbirimizi tanıdığımızı söyledi ve beni sevdiğini söyledi. Sonra bana evlenme teklifi etti. Eğer kabul edersem bu teklifi daha güzel bir şekilde yapacağını söyledi. Çünkü reddetmemden korkuyormuş"

"Ee sen ne dedin kabul ettin mi?"

"Hayır, bana biraz zaman vermesini istedim çünkü hiç beklemiyordum. Tamam flörtöz olduğunun farkındaydım ama işin bu raddeye geleceğini tahmin etmiyordum "

"Kabul et ya da etme ben her zaman seni destekliyor olacağım ama bunu iyi düşün derim sonuçta Jimin çok iyi bir adam"

Şaşırmıştım ama mutlu da olmuştum Jimin ile de mutlu olacağını düşünüyordum.

Hani Namjoon ile shipliyordun yalancı?

İç ses gider misin?

Niye yalan konuşuyorsun o zaman?

Eskiden shipliyordum şimdi Jimin ile shipleyeceğim

Nasıl da dönek

Hem her shipimiz tutmuyor arada değiştirmek gerek

Doğru yıllardır Hadise Murat shipliyordun

İç ses rezil etme beni bütün shiplerimi ortaya döktün kaybol

Ne demek görevimiz


"Dalya?"

Kardelen'in bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

"Kızım kaç kere çağırdım niye cevap vermiyorsun? "

"Bir şey düşünüyordum hem sen beni bırak da ne düşünüyorsun sen onu söyle"

Elleriyle oynayarak bir süre sessiz kaldı. Ve o an ne cevap vereceğini anladım.

"Geçmişte olanların tekrar etmesinden korkuyorum"









"Geçmişte olanların tekrar etmesinden korkuyorum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

agustd ve 5.870.000 kişi beğendi









Oy ve yorum yapmayı unutmayalım❤

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin