𝑶𝒈̆𝒍𝒖𝒎𝒖𝒛

111 11 14
                                    


*∧🎀∧*
⁽(˶> ᎑ <˶) ⁾
*〇☕〇

İyi okumalar

°
°
°
°










"Eşiniz uyandı içeriye girebilirsiniz"

Yoongi hemşirenin sözleriyle hızla oturduğu sandalyeden kalkarak karısının olduğu odaya yöneldi.

Kapıyı açtığı anda karısını hastane yatağında kucağında bebeğiyle yatarken gördü.

Kapının açılma sesini duyan Dalya yavaşça kafasını kaldırarak gelen kişiye baktı.







🔮

Bebeğimin gelmesi beklemediğim bir şeydi. Doğuma az kalmıştı evet ama merdivenden inerken suyumun gelmesi ve yuvarlanmam tahmin ettiğim bir doğum değildi. Ben gece yatarken suyum gelir Yoongi'yi uyandırırım. Ya da evde otururken suyum gelir gibi düşünmüştüm.

Ama olsun sonuçta bebeğim şu an sağlıkla kucağımdaydı daha ne isterdim.

Kapı açıldığı anda beklediğim kişinin silüeti belirdi.

Min Yoongi...

Çok endişeli ve korkmuş olduğu yüzünden belliydi.

"Jagiya çok korktum size bir şey olacak diye çok korktum."

O kısacık cümle ne kadar endişelendiğinin göstergesiydi. Yerimden hareketlendiğim anda karnıma bir acı saplandı.

"Ah!"

"Dikkatli ol Jagiya" Hızla bana doğru koşarak kolumdan tuttu.

Yanıma geldiğinde gözleri ilk benim gözlerime takıldı. Bir süre sadece bakıştık daha sonra kucağımda olan oğlumuza baktı.

Beni yavaşça hareket ettirerek yatağın başlığına yasladı. Gözleri hâlâ bebeğimizdeydi.

"Dokunmak ister misin Yoongi"

Oğlumuzu göstererek konuştum. Elleri titreyerek kucağımdaki bebeğimize uzandı. Sanki dokunmaya kıyamıyormuş gibi hafifçe tuttu.

"Bu, bu çok güzel bir his"

Gözlerimde biriken yaşlarla ikisine baktım. Baba olmak Yoongi'ye çok yakışmıştı hemde çok

"Dalya seni seviyorum bana bu hissi tattırdığın için her hatam olduğunda yanımda olduğun ne olursa olsun beni sevdiğin için seni seviyorum sevgilim"

Söylediği sözler gözümde biriken yaşların akmasını sağladı. Acım çok olmuş olsa da yerimden hızla doğrularak yatağın kenarında oturan Yoongi'nin dudağından öptüm.

Neden aniden böyle bir şey yaptığımı bende bilmiyordum.

Sanki onu ne kadar sevdiğimi gösterircesine öpüyordum onu Yoongi ise şaşırmış sadece duruyordu. Alt dudağını ısırdığımda hafif bir inlemeyle öpüşüme karşılık verdi. Ne kadar sürdü bilmiyorum ama biz uzun bir süre nefesimiz kesilene kadar öpüştük.

"Bende seni seviyorum Yoon"

Kapının çalması ile bakışlarımız oraya yöneldi Yoongi koltuğun üstündeki eşarbımı başıma gelişi güzel koydu.

"Gel"

Yavaşça açılan kapıdan altı tane kafa göründü. Üyeler heycanlı bir şekide bize doğru geldiler

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin