𝑯𝒂𝒔𝒕𝒂𝒏𝒆

220 12 20
                                    


💗İyi okumalar💗

°
°
°
°





🧚‍♀️

Minho ile Haneul bize gelmişti. Hep beraber oturmuş sohbet edip çay içiyorduk, bu günleri özlemiştim Yoongi ile evliyken Minho ile konuşamıyordum o zamanlar Minho'yu benim yanımda görmek istemediğini söylüyordu, sevmiyordu Minho'yu nedenini bende anlayamıyordum gayet iyi efendi bir çocuktu.

"Dalya sen niye konuşmuyorsun?"

Minho'nun sorusuyla ona döndüm.

"Sizi dinliyorum siz devam edin"

"Dalya bu günlerde iyi değilsin sanki" bunu söyleyen Haneul'du

"İyiyim biraz midem bulanıyor sadece"

Kardelen söze girdi.

"Yat dinlen istersen uyumadın gece"

Kafamı salladım koltuktan kalmak için kıpırdandım.

Tam koltuktan kalkacağım sırada Telefonum çaldı. Telefonu elime aldığımda Jungkook beni arıyordu.

Bir süre çaldı çaldı açmadım Kardelen ve Minho " Açmayacak mısın? dediklerinde

"Jungkook arıyor" dedim.

Minho birden ortaya atıldı.

"Ne diye arıyor seni?"

Haneul konuştu.

"Sanane Minho sen sakin olsana Dalya sende aç ne diyecek bakalım."

Tamam diyerek onu onayladım ne için arıyordu ve neden şimdi arıyordu içimdeki korkuyla telefonu açtım.




🔮

Genç kız merakla telefonu açtı.

"Nonna!"

Ah! Şu çocuk ondan küçük olduğum halde bana nonna demesi yokmu

"Nonna orda mısın?"

Düşüncemi bir kenara bırakarak konuştum.

"Efendim Jungkook neden aradın?"

Jungkook telaşlı telaşlı konuşmaya başladı.

"Hyung Yoongi hyung o iyi değil Nonna"

Genç kızın içini bir korku kapladı şu an arkadaşları onları dinliyordu.

Dalya korkuyla sordu.

"Ne neyi var ne oldu ona?"

"Şu an hastaneye götürüyoruz kendi evine geçmişti aradık açmadı, merak ettik ama ona ulaşamadık evine geldiğimizde tanrıya şükür anahtarımız vardı ki içeriye girdik."

"Ama hyung dört beş şişe içki içmiş elinde sizin beraber fotoğraflarınız vardı. Komaya girmiş gibiydi bağırıp çağırıyor senin adını sayıklıyordu sonrada bayıldı sana haber verelim dedik o gerçekten iyi değil nonna"

Genç kızın vücudunu endişe sarmıştı ya ona bir şey olursa diye düşünüp duruyordu.

"Tamam Jungkook hangi hastane söyle lütfen

"Kangbuk S***** Hastanesi bekliyoruz nonna"

"Geliyorum ona sahip çıkın"

Genç kız telefonu kapatır kapatmaz arkadaşlarına döndü.

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin