𝑵𝒆𝒓𝒆𝒅𝒆?

167 11 1
                                    

💗İyi okumalar💗

°
°
°
°







1 ay sonra

Üyelerin Japonya konseri sona ermişti Japonya'nın farklı şehirlerinde konserlerini vermişlerdi. Hayranları ile bir araya gelen üyeler, bu konserlerde oldukça yorulmuştu.

Bu süre zafında Kardelen arkadaşının onu uzun süre aramamasından şüphelenmiş, çok endişelenmeye başlamıştı. Genç kız arkadaşını defalarca aramış ama ulaşamamıştı. Bu kadar uzun süre aramaması onu çok korkutuyordu başına bir şey gelmiş olabilirdi. Kardelen daha fazla zaman kaybetmeden ilk uçakla İstanbul'a döndü.



Yoongi'den

Stüdyoma çekilmiştim kafam her zamanki gibi yine bulanıktı, iyi değildim kendimi iyi hissetmiyordum bir şeyler tersti hissediyordum.

Kapının çalmasıyla kendimi toparladım.

Gelen Taehyung'du

"Hyung müsait misin?"

Onu başımla onayladım.

Taehyung içeriye girip kapıyı kapattı. Yüzünde tuaf bir ifade vardı anlamıştım ki konuşmaya başladı.

"Hyung demin Jimin aradı Kardelen ani bir kararla bugün İstanbul'a dönmüş. Nerdeyse bir aydır Dalya'dan haber alamıyormuş."

Duyduklarımla şok olmuştum ne demek bir aydır haber alamıyormuş?

"Taehyung sen ne dediğinin farkında mısın nasıl haber alamıyormuş?"

Şu an aşırı korkuyordum nasıl bir aydır haber yoktu.

"Hyung Dalya İstanbul'a kafa dinlemek için geri gitmiş yine geri gelecekmiş ama bir kez bile aramamış"

Sinirden mi? Yoksa endişeden mi? böyleydim anlamıyordum.

"Tae babasıyla arası benim yüzümden bozuk babası onu evlatlıktan reddetti ve onu sevmeyen bir sürü hayran ve anti var orda bir başına ne yapacak?"

"Bilmiyorum hyung Kardelen'den haber almamız gerek"

"Ha birde" diye devam etti.

"Aynı gün Minho da ülke dışına çıkmış muhtemelen Amerika'ya geri dönmüş"

Duyduklarımla iyice şaşırmıştım.

"Nasıl Amerika'ya geri dönmüş Dalya'yı terk mi etmiş piç!"

Hamile olduğunu hatırlayınca dahada sinir oluyordum o hayalleri onunla ben kurmuştum ama o başkasıyla yaşamıştı. Yine bile ona olan aşkım hâlâ ilk günkü gibiydi.

Sıcak ve taze

"Kardelen arayana kadar bekleyeceğiz hyung umarım başına bir şey gelmemiştir."

"Emin olamıyorum hissediyorum sanki kötü bir şey oldu"

Taehyung elini omuzuma koyarak konuştu.

"Böyle düşünme Hyung eminim iyidir. O aklıllı bir kız sende kendini bu kadar üzme lütfen güzel haber alacağız inanıyorum."

Tae'nin odadan çıkmasıyla gözlerimi yumdum. Artık gerçekten bıkmıştım dayanamıyordum aklım onunla olan anılarla doluydu. Başımı koltuğun yumuşak yüzeyine koydum ve gözlerimi kapattım.


Flashback

"Ben senin bu adamla evlenmene izin vermiyorum bu adamla nasıl kendini eşit görürsün o bir ünlü aynı zamanda yabancı! Eğer bu adamla evlenirsen benim kızım değilsin!"

Genç kız duydukları karşısında tabikide şok olmamıştı. Ona tam anlamıyla babalık yapmayan o sevgiyi göstermeyen bir adamdan bu tepkiyi tabikide bekliyordu ama yinede seviyordu babasını iyide olsa kötüde olsa babasıydı

"Ama bab-" 

Yoongi genç kızın konuşmasına izin vermedi.

"Bunca zaman boyunca kızınıza babalık yapmamışsınız sırf koreli bir kadınla evlendiğiniz ve sizi terkettiği için bütün Kore halkına kin besleyemezsiniz. Kızınız sizden izin almak için gelmedi sizi yanında görmek istediğini söyledi, ama görüyoruz ki siz bunu yapacak bir baba değilsiniz!"

Yoongi son sözlerini söyleyerek genç kızı tuttuğu gibi evden çıkardı kimse sevdiği kadını üzemezdi hiç kimse

Flashback son

Sahi kendi üzmemiş miydi sevdiği kadını? en çok o kırmamış mıydı?
Endişelenmeye başlamıştı. Jagiyası nerede olabilirdi.














Dalya'nın babası korece biliyor bunu belirtmek istedim.

Acaba Dalya'ya  ne oldu

Başına bir şey gelmiş olabilir mi?

Okuduğunuz için teşekkür ederim💜

Oy ve yorum yapmayı unutmayalım

˚    ᕱ⑅ᕱ ♡ pat ‧₊˚ ✩
(๑•ᴗ• )づ__∧ pat ˳
(つ  /( •́‧̫•̀ 。) ♡ pat
˚ しーJ (nnノ) ⋆

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin