Oy ve yorumlarınızı bekliyorum:*
🤍İyi okumalar🤍
°
°
°
°Yoongi ile stüdyoda yaptığımız kaçamaktan birkaç gün sonra çekimler için ajanstan arandım. Yaklaşık dört beş saat süren çekimlerden sonra tekrardan eve döndüm.
Eve geldiğimde salonda kimse yoktu. Yukarı kata çıktığımda Hana'nın oğlumu uyutmaya çalıştığını gördüm.
"Hana 𝖻ugün izinlisin Yoonji'yi ben uyuturum"
"Ama daha akşam olmadı"
"Olsun ben izin verdim bugün izinlisin"
Hana başını salladıktan sonra oğlumu kucağıma vererek odadan çıktı.
Şu birkaç saatlik zamanda oğlumu çok özlemiştim. Onun ileride güzel bir geleceği olması için çok çabalamalıydım. Oğlumum benim gibi bir çocukluk geçirmesine izin veremezdim.
"Jagiya"
Arkamdan gelen sesi duyunca hızla o tarafa döndüm. Arkamda ceketini
çıkartırken bana göz kırpan bir Yoongi vardı."Yoongi ne zaman geldin? "
Ceketini yatağın üstüne fırlattıktan sonra yavaş adımlarla önümde durdu.
"İşim erken bitti, karıma ve oğluma zaman ayırmak istedim"
Kucağımdaki oğlumuzu kucağına aldı. Uykusu olan Yoonji babasını görünce cıvıl cıvıl bir hâl aldı.
"Tamam o zaman ben üstümü değiştireceğim sen Yoonji'yle ilgilenen Yoon"
"Tamam Jagiya"
Yoongi'yi geride bıraktıktan sonra giysi odasına yöneldim. Dolabımı açtıktan sonra önümde beliren ilk kıyafetlerden aldım.
Kıyafetlerimi çıkardıktan sonra elbisemi giymek için eğildiğim anda arkamdan bir öksürük sesi duyuldu.
Aniden arkamı döndüğümde Yoongi'nin kapı pervazına yaşlanmış çıplak vücudumu izlediğini gördüm. Benim onu gördüğümü görmüş olmalı ki ıslık çalmaya başladı.
"Bebeğim beni öldürmeye mi çalışıyorsun?"
Söylediği şeyler tabiki de şaşırmama neden olmadı çünkü Yoongi beni ne zaman çıplak görse bu cümleyi kuruyordu.
Kollarımı göğsümde bağlandıktan sonra Yoongi'ye baktım.
"Asıl sen beni mi dikizliyorsun?"
"Evet" dedi kararlı bir sesle ve devam etti.
"Karım olduğun için seni izlemem normal"
Vücudumun çıplaklığını umursamadan karşısında durdum. Ne yapacağımı bekliyormuş gibiydi.
"Doğru, beni sadece sen izleyebilirsin Yoon"
Elimi yüzünde gezdirmeye başladım bu sırada Yoongi öylece durmuş beni izliyordu.
Ayak ucumda yükselerek dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Yoongi bununla yetinmemiş olmalı ki beni tekrardan kendisine çekerek daha sert bir şekilde öpmeye başladı.
Bir süre öpüştükten sonra Yoongi çıplak vücudumu kucağına aldı. Kucağında öpüşmeye devam ederken odadan gelen ağlama sesiyle durduk.
"Oğlum bir rahat ver ya!"
Yoongi'nin kısık sesli mırıldanmasıyla gülmemi tutamadım. Oğlum sanki yakınlaşmamızı hissetmişti.
Ağlamaya devam eden oğlumun sesiyle birlikte Yoongi'nin kucağından indim.
Sandalyenin üstündeki giysileri giyindikten sonra Yoongi'yi arkamda bırakarak oğlumun beşiğinin yanında durdum.
Ağlamaktan kıpkırmızı olmuş oğlumu kucağıma aldım. Kucağımda ağlaması biraz azaldı. Birkaç dakika kucağımda salladıktan sonra ağlama sesi kesildi.
Aç olduğunu düşündüğüm için yatağa oturarak göğsümü açtım.
"Benim olanları bu minik mi emiyor?"
Yoongi'nin sesi odada yankılanınca kafamı kaldırdım. Üstündeki tişörtü çıkarmış saçları dağınık bir şekilde karşımda duruyordu.
"Oğlumuzun karnı onlarla doyuyor Yoon"
Yoongi hiç bir şey demeden cam kenarındaki koltuğa oturarak bir süre beni izledi. Artık alışmıştım çünkü Yoongi ne zaman vücudumu görse beni bir süre izlerdi.
Oğlumun karnının doğduğunu anlayınca sırtını okşayarak gazını çıkartmaya çalıştım.
Yoongi oturduğu koltuktan kalktı ve önümde durdu.
"Ben çıkartırım bana ver"
Oğlumuzu Yoongi'nin kucağına verdim ve bu sefer onu ben izlemeye başladım. O benim gözümde kusursuz bir adamdı. Dışarıya karşı ne kadar soğuk görünse de yakın olduğu insanlara karşı çok sempatikti. Onunla zor zamanlar geçirmiş olsak ta sonunda mutlu sona kavuşmuştuk.
Şimdi Yoongi'ye baktığımda oğlumuza gülümseyerek baktığını görüyordum. O gerçekten Yoonji'yi çok seviyordu.
"Dalya uyudu bu minik şey"
Konuşmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Oturduğum yerden kalkarak oğlumuzu Yoongi'nin kucağından aldım.
Babasının kucağında huzurla uyumuşa benziyordu. Minik yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra beşiğine yatırdım ve üstünü örttüm.
Bir süre uyuyan oğlumu izlerken belime sarılan kollarla kendime geldim. Yoongi kollarını belime dolamış yüzünü de boynuma gömmüştü.
"Oğlumuz gibi huzurla uyumak istiyorum Jagiya"
"Bende koynunda uyumak istiyorum Yoon"
Dediğim son cümleden sonra Yoongi vücudumu kucağına aldı ve beni yatağa yatırdı.
Kendisi de ışıkları kapattıktan sonra yatağa yattı. Yönünü bana dönerek bir süre gözlerime baktı.
"Seni seviyorum Dalya"
Kısık gözleriyle söylediği bu üç kelime kalbimin hızlı hızlı atmasına neden oldu. Onun bana aşkla bakan gözlerine dayanamayarak dudağından minik bir öpücük çaldım.
"Bende seni seviyorum kocacığım"
Söylediklerim onu tatmin etmiş olmalı ki alnımdan uzunca öptü. Belimden tutarak beni kendisine doğru çekti. Başımı göğsüne yasladım ve odadaki gece lambasının loş ışığı ve cama vuran yağmur damlalarının sesiyle birbirimizin koynunda uykuya teslim olduk.
Ayna çifti🤍🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romance18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...