𝑺𝒂𝒏𝒂 𝒂𝒊𝒕𝒊𝒎

141 9 1
                                    

🧡İyi okumalar🧡

°
°
°
°














Yerinde durmuyor Yoongi'nin gelmesini bekliyordum. Son zamanki olaylardan sonra onu fazlasıyla özlüyorum aslında çok yakınız ama bir o kadar da uzağız birbirimize hele ki şu sekiz aydır.

Yoongiyle minik oyunlar oynuyorum fakat ona her geçen gün dahada kapıldığımın farkındayım. Yoongi'yi baştan çıkarmaya çalışıyorum ama bende baştan çıkıyorum. Bu belkide ona her geçen gün aşık olduğumdandır.

Zilin sesini duyduğumda yavaş adımlarla kapıya yöneldim.

Ah bu hamilelik git gide beni zorluyor

İç ses

"Yaparken iyidi ama"

"Lütfen susar mısın iç ses?"

"Öff tamam be sanada bir şey söylenmiyor"

İç sesimi susturduktan sonra eşarbımı düzeltip kapıyı açtım, ama karşımda yüzü gözü yara bere içinde bir Yoongi görmeyi beklemiyordum.

"Yoongi ne oldu sana böyle?"

Ani hareket yaptığım için hem karnıma sancı girmişti hem Yoongi'nin canını acıtmıştım.

"Sen iyi misin canını acıttım değil mi?"

Yoongi sorun yok gibisinden kafasını salladı ve içeriye geçti.

Dengesiz adımlarla içerideki koltuğa oturdu, bende hemen karşısına sandalye çekip oturdum. Merak ediyordum neden bu haldeydi endişeleniyordum.

"Yoon anlatacak mısın? Korkmaya başladım"

Elimde bir sıcaklık hissettim Yoongi elimi tutmuştu. Gözlerine baktığımda ise konuşmaya başladı.

"Korkulacak bir şey yok Jagiya ben iyiyim"

"Söylediğin şeyler beni tatmin etmedi Yoongi senden ne olduğunu anlatmanı istiyorum"

Gerçekten tatmin olmamıştım Yoongi olayın üstünü kapatmak istiyordu ama ben buna izin vermezdim.

"Ah tamam anlatacağım yoksa öğrenene kadar soracaksın"

Söylediği şeyler beni gülümsetti çünkü beni iyi tanıyor bunu bir kez daha farkettim.

Yoongi'nin konuşmasıyla daldığım düşüncelerden sıyrıldım.

"Sen mesajı attıktan sonra yola çıktım geliyordum.Yol kenarında şerefsizin biri kadını darp ediyordu, buna sessiz kalamazdım. Arabayı durdurup o şerefsizi hırpaladım haliyle kavga ettik bende ufak tefek darbeler aldım sonuç bu

Anlattıkları gözümün dolmasına neden oldu. Bir kadının hakarete uğraması, darp edilmesi çok kötü bir durum aklıma öz annem tarafından yıllarca darp edildiğim geldi.

O zamanlar küçüktüm sadece susup ağlardım ne babam bilirdi ne başka birisi kimse kurtaramazdı beni yalnızdım hep

Yoongi ağladığımı fark etmiş olmalı ki elleri yüzümü avuçladı.

"Bebeğim sen iyi misin?"

Kafamı iyiyim dercesine salladım. Bu hamilelik beni çok duygusallaştırıyordu, üstelik Yoongi'nin yaralı yüzü ve aklıma gelen yaralı geçmişim beni dahada duygulandırıyordu.

|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin