İyi okumalar 🌸💕°
°
°
°3 gün önce
Genç kız arkadaşına sımsıkı sarıldı.
Uzun zaman belkide görüşemeyeceklerdi. Kardelen ne kadar ısrar etsede genç kız kafasına koymuştuGidecekti.
"Bak kendine dikkat ediyorsun sık sık arıyorsun haberdar ediyorsun tamam mı?"
Genç kız kafasıyla onayladı.
Uçağın kalkma zamanı geldi
iki arkadaş sulu gözlerle birbirlerine tekrardan sarıldı."Kendine ve ona dikkat et" dedi arkadaşı karnını göstererek
"Sende dikkat et" dedi Dalya
Son kez vedalaşıp arkadaşını arkasında bırakarak Dalya uçağa bindi. Kardelen sulu gözlerle baktı arkadaşının arkasından gitmesine izin vermek istemiyordu ama arkadaşının ne kadar inatçı olduğunu da biliyordu.
Şimdiki zaman
Yoongi'den
Stüdyomda boş boş oturuyordum. İlham gelmiyordu, gözümün önünden ne o şiş karnı gidiyordu ne de o sulu gözleri
Neden bu kadar mutsuzum? Neden keyfim yok?
İçimde bir sıkıntı vardı huzursuz hissediyordum böyle olmamalıydı. Ben bu stüdyoda huzur buluyordum şu an huzursuzdum boğuyordu beni
Kapının açılmasıyla arkamı döndüm gelen Namjoon'du
"Yoongi iyi misin neden yemeğe gelmedin?"
Yönümü tamamen ona çevirdim.
"Yemek istemedim aç hissetmiyorum"
Yanıma gelerek elini omuzuma koydu konuşmaya başladı.
"Yoongi nerdeyse yedi ay oldu artık toparlanman lazım kendini bu kadar bırakma armyler var, biz varız, ailen var bunları düşün tamam biliyorum belkide hoşlan-"
Sözünü hızla kestim.
"Hayır Namjoon bu hoşlantı değil ben ona gerçekten aşık olmuşum şey yani olmuştum yani eskiden öyleydim"
Masamın önünde ki koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı.
"Yoongi ondan ayrılmayı sen seçtin bize hiçbir şey anlatmıyorsun bunu sana belkide bin defa sorduk, ama cevap yok"
Kafamı hayır anlamımda salladım bu işi kimse bilmemeliydi güçsüzdüm sadece güçlü görünmeye çalışıyordum o gücü Dalya'nın yanındayken buluyordum ama artık o da yoktu. Her şeyi kendi ellerimle yok etmiştim.
"Hayır gerçekten Dalya'yla alakalı değil, hem kendim ayrıldım ondan niye üzüleyim ki? Sadece Minho'dan çocuk yapması ağır geldi biz daha boşanmamışken bunu bana yapmamalıydı"
Namjoon söze girdi.
"Bende onu hâla anlayamıyorum böyle bir şey yapacak bir kız değil onu iyi tanıyoruz"
Namjoon konuşurken ellerimin yumruk olduğunu farkettim Minho ile onu yan yana görmeye dayanamazken bir de çocuk yapmaları beni sinir krizine sokuyordu. Bunu bana yapmamalıydı.
Kapının hızla açılması ve içeriye pat diye giren Jiminle ona döndük.
"Hyung'lar mahalle karıları gibi ne konuşuyosunuz öyle"
"Bir şey konuşmuyoruz Japonya konseri hakkında konuşuyorduk" dedi Namjoon
Jimin oflayarak koltuğa oturdu.
"Az önce Kardelenle konuştum.
Dalya'yı sordum ani kararla Türkiye'ye geri döndüğünü söyledi.""Sen ciddi misin daha dün burdaydı" diyen Namjoon'la hızla yerimden kalktım nasıl Türkiye'ye geri dönmüştü. Babasıyla arası iyi değildi annesi zaten onunla konuşmuyordu nasıl oraya geri dönerdi.
Panikle sordum.
"Kardelen yanında mıymış?"
Jimin kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Hayır hyung tek gitmiş yani bebekle beraber"
Sinirle saçlarımı çekiştirdim koltuğa geri oturdum.
Namjoon konuştu.
"Kardelen ne dedi neden gitmiş"
İçim içimi kemiriyordu umarım temelli gitmemiştir, yoksa nasıl görürdüm onu
Merakla içimden tamamen gitmemesi için duâlar ederken Jimin'in cevabını bekliyordum.
"Kardelen tam bir cevap vermedi ama uzun süre orda kalacağını söyledi. Belkide hiç dönmeyecek. Beni de en çok üzen bu Kardelende artık gelmez buraya"
"Senin de derdin belli oldu"diyen Namjoon'la kısa bir bakış attık birbirimize
Artık tamamen bitmiş gibiydi her şey o gitmişti. Ben napmıştım ona kötü davranmıştım. Beni düşündüğü için hastaneye kadar gelmişti. Ama yapmak zorundaydım ona deli gibi aşıkken onu yarı yolda bırakmak zorundaydım aciz güçsüz bir adamdım yapabilecek bir şeyim yoktu. Son kez göremeden hayatımdan kaydı gitti.
Son kez gözlerine bakamadan
Son kez dokunamadan
Fotoğraf...
Bu bölüm için şu emojiyi bırakıyoruz 🥺
Ama güzel bölümler gelecek
Okuduğunuz için hepinize teşekkürler🙏❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romance18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...