🧸İyi okumalar🧸°
°
°
°🧚♀️
Nerdeyse bir ayı geçiyordu kimse beni merak etmemiş miydi?
Neden kimse beni bu pislikten kurtarmıyordu?
Ağlamaktan artık bayılacaktım pislik beni evden çıkarken yatağa bağlıyordu. Ellerim iyice kızarmış morarmıştı.
Dayanamayacaktım
Hayatım kısa sürede olsa düzene girecek derken çok sevdiğim arkadaşım tarafından kaçırılmıştım, cidden salaktım insanlara bu kadar güvendiğim için salaktım.
1 ay önce
Genç kız bavuluyla ilerlerken birinin ona seslenmesiyle durdu seslenen kişiye baktığında bu kişi Minho'ydu
Minho koşarak genç kızın yanına geldi
"Dalya acil gelmen gerek Haneul kaza geçirdi"
Genç kız telaşla sordu.
"Ne nasıl olur o iyi mi?"
Minho hayır anlamında kafasını salladı.
"Ağır yaralandı hastanede şu an
"Hadi gidelim o zaman ne bekliyoruz"
Genç kız adamın oyununa kanmış ve arabasına binmişti. Fakat arabada iki üç tane adam daha vardı genç kız ne olduğunu anlamdan burnuna kapatılan bezle gözlerini karanlığa yumdu. Uyandığında ise olduğunu anlamadan kendini hareket edemez bir şekilde yatağa bağlı olarak buldu.
Şimdiki zaman
Bu odadan dışarıya çıkamıyor sadece getirdiği yemeklerden azda olsa yiyordum bebeğimi düşünmem lazımdı onu korumalıydım.
Nasıl olmuştu da bu pisliğe inanmıştım o gün hastanede bana arka çıkınca anlamalıydım.
Kimse durup dururken bir bebeğe babalık yapmak istemez arka çıkmazdı.Kaçırdığı günden beri bana yaklaşmaya çalışıyor bana aşık olduğunu söylüyordu tabiki de inanmıyordum.
Gerçekten aşık olan bir insan sevdiği kadına bu kadar kötü davranmazdı, resmen işkence çekiyordum.
Kapıdan sesler gelince gelenin o olduğunu anladım, kısa süre içinde içeriye girdi.
"Beni özledin mi sevgilim yoksa karıcığım mı demeliyim?"
Sinirlerim bozulmuştu.
"Ben senin hiçbir şeyin değilim ruh hastası"
Gülerek konuştu.
"Sahi Yoongi sana nasıl hitap ediyordu prenses falan mı?"
Tekrardan sinir bozucu bir şekilde gülerken konuştum.
"Seni ilgilendirmez"
Yüzü anında gerilirken iki adımda yatağın yanında durdu.
"Bundan sonra seninle ilgili her şey beni ilgilendirir onu o küçük beynine sok!"
Yavaş yavaş üzerime eğilirken kendimi iyice yatağa bastırıyordum bu pislik bana kötü şeyler yapabilirdi.
"Uzak dur benden!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|𝙐𝙣𝙖𝙬𝙖𝙧𝙚 𝘿𝙖𝙙| 𝐌𝐘𝐆
Romansa18+ Nerdeyse boşanmış bir çift olan Dalya ve Yoongi. Bazı sorunlardan dolayı ayrılırlar fakat asıl hikaye bundan sonra başlar. Çünkü Dalya hamiledir ve bebeği Yoongi'den saklıyordur. Sizce Dalya ne yapacak? Merak ediyorsan bize katıl ❗ Okuyacağını...