İyi okumalarʕ ꈍᴥꈍʔPoyraz'dan
Geçen yaşanan olaydan sonra ayaz'ımı, güzelimin geçmişini dahada merak etmiştim. Biliyordum ona söylemeden bakmak yanlış ama onun için en azından ona daha yardımcı olabilirdim.
Odamdaki dosyalara boş boş bakıyordum. Ayazı daha da tanımak istiyordum sevdiği şeylerden sevmediği şeylere kadar.
Biliyorum zamanla hepsi olacaktı.
Kapı çaldı
"Gel"
"Efendim Ayaz hanım hakkında bilgi istemiştiniz bütün bilgileri bunlar"
"Tamam masama koy"
Koruma masama koyup çıktığımda hemen dosyayı elime aldım.
Ayaz'ımın ,çiçeğimin tüm geçmişi vardı bu kağıtlarda yada sadece yazılı olanları mı?
Yazardan
Poyraz gördükleri ile şok olmuştu.
Bilgilerin neredeyse hepsi ağır darp raporlarıydı. Bunu kim yaptıysa misliyle ona yapıcaktı.Poyraz babasının yanına gittiğinde bişey demeden dosyaları verdi.
Demir bey gördükleriyle bunların yalan olmasını diledi.
Dosyada ağır darp raporları vardı
Demir beyin sinirden gözü dönmüş gibiydi çalışma odasında kırılmayacak eşya bırakmamıştı.
Demir bey hemen şirketten çıkıp eve yol aldı.
Ayaz'dan
Onurla sadece sessizce sarılıyorduk.
Oda biliyordu sessizliğin iyi geldiğini
Aklıma akay geldi.
Biliyorum onu bir gün affedecektim ama ona olan kırgınlığım hiç bitmeyecekti .
Onur saçlarıma küçük küçük öpücükler konduruyordu.
Onu çok seviyordum her şeyden çok
Hani kız çocuklarının ilk kahramanları babası olur ya
Benim kahramanım onurdu.
İki yıldır beraberdik ama sanki birbirimizi hep tanıyor gibi hissediyorduk.
Onura dönüp dudağına hafif bir öpücük kondurdum.
"Seni seviyorum"
O ise dolgun ve yumuşak dudakları ile karşılık verdi.
"Bende papatyam" diye fısıldadı.
Aşağıdan sesler geliyordu onurla beraber odadan çıktık
Babam çok sinirli görünüyordu belki bugün ki olaydan dolayı zannedip yanına gittim fakat elindeki darp raporlarını görene kadar.
-
Arkadaşlar üzgünüm bu hikaye kısa sürdü çünkü sanki aklımdaki tüm fikirler uçup gitti.
Ve hikayeyi beğenip beğenmediğinizi gerçekten merak ediyorum bazen kötü bir iş çıkardığımı hissediyorum öyle isede üzgünüm...
Lütfen okurken oy atmayı unutmayın
Sizi çok seviyorumm(=^・ェ・^=)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...