11

2.7K 107 46
                                    


Kaya Ailesinden

Demir bey ve Deniz hanım kızı Ayaz için dışından belli etmesede
endişeleniyordu.

Hastanede oldukları gün Ahmet Çakır ile kavga ettikleri zaman Ayaz'ın dediği sözler hala aklındaydı.

Bunca zamandır boşuna mı işkence çektirdin?

Hala ilk günden beri düşünüyordu kızı neler yaşadı diye. En sonunda araştırmaya karar verdi.

Poyrazın yanına gidip"oğlum senden birşey isteyeceğim. Ayaz'ın geçmişini falan bütün bilgileri neyse araştır ve en kısa zamanda getir"

Poyraz şüphelensede bozuntuya vermedi.

"Tamam baba yarına kadar hepsini hallederim"

-

Akay Ayaz'ın neden ilaç kullandığını düşünüyordu hastahane de iken anne ve babası farketmemişti ama o günden sonra eşyalarını alırken de kullanmıştı.

Emir ve Berk pişman olmuşlardı en son yaptıkları hareketler yüzünden

Emir yaptığı imanın farkına varıp kendisinden utanmıştı. 'Ya anneme
öyle bir şey deseler' diye düşündü.

Berkte onun gibi pişmandı ama ne demiş Müslüm baba;
Son pişmanlık neye yarar?

-

Ayazdan

Birisi saçımı okşuyordu
Kim olduğuna baktığımda babamdı.

"Günaydın güzel kızım"

"Günaydın babacım"

Her baba dediğimde gözleri parlıyordu ve bu beni daha da mutlu ediyordu.

"Hadi bakalım kahvaltı birazdan hazır olacak sende aşağı in" diyip saçımı öptü ve gitti.

Cidden şuanda kendi kendime sırıtıyordum salak gibi, kafamı iki yana sallayıp banyoya gittim

Çıktıkdan sonra dolaptan kendime kombin yaptım

Çıktıkdan sonra dolaptan kendime kombin yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı indiğimde herkes masaya oturmuştu.
"Günaydın" muhteşem üçlü dışında diğerleri cevap verdi.

Neyse

Kahvaltı bittikten sonra salonda oturuyorduk.

Babam"kızım yemek için ne giyeceksin?" Dedi merakla
Bende sırıtıp "sürpriz babacım" dedim.
Babam gizemli bakış atıp "fazla güzel olma ama annenle seni nasıl koruyacağım ben?"

Gülümseyip konuşmaya devam ettik

Babam poyraz abiyle sessizce konuşuyordu annemde mutfaktaydı,diğerleride kendi halindeydiler bende odama geçip onuru aramaya karar verdim .

Dün pek konuşamamıştım yorgun olduğum için.

İlk çalışta açtı

"Ooo Papatyam sesinizi duyan cennetlik?"
Kıkırdayıp "ya sevgilim bu aralar meşguldüm ondan seninle konuşamadım"

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin