İyi okumalarr
-
Eve geldiğimizde direktmen odama geçip kendimi yatağa attım.
Birisi saçımı okşuyordu.
Gözlerimi açtığımda gördüğüm kişi poyraz abimdi. Gülümseyerek saçımı okşuyordu."Tünaydın uyuyan güzel" dedi yumuşacık sesi ile. Sesine karşı kıkırdadım, oda tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Noldu güzelim seni güldüren ne bakalım?" Dedi yarı alaylı yarı ciddi bir hal ile. Bende daha çok kıkırdadım.
"Ya abi sen böyle dışarıda sesin aslan gibi geliyor ama bana karşı hep yumuşak Allah'ın vip kullu üyesiyim galiba" dedim gülerken.
Oda kaşlarını yalandan çattı.
"Sana ne gibi geliyor peki?"
"Kedi gibi"
"Ne? Ben ki Kaya holdingin en büyük iş adamı poyraz Kaya kedi gibi miyim yani?" Dedi şaşırmış bir şekilde
Bende usulca kafamı salladım.
"Holdingin en büyük iş adamı babam abicim" dedim imayla.
Omuzlarını silkti "bende sayırlırım ama güzelim" dedi aynı şekilde.
"Hem abi ben kedilere bayılıyırım aslında tüm hayvanları severim ama kediler çok ayrı benim için"
"Sadece sen ve anneme özel bu çiçeğim" dedi gülümseyerek.
Saçlarıma yumuşacık bir öpücük kondurdu." Yemek birazdan hazır güzelim aşağıda bekliyoruz seni"
"Tamamdır!" Poyraz abim çıktığında hemen yataktan doğrulmaya çalıştım ama acıyla inlemek zorunda kaldım, kırık kaburgaların buna izin vermedi.
Belimi tutarak dolabın önüne geldiğimde ne olduğuna bakmadan bir kaç kıyafet alıp üstüme geçirdim ve odadan çıktım.
Asansörden çıktığımda Berkin sesini duydum.
"O Ahmet'i bu sefer canlı bırakmayacağım yaptıklarımız la akıllanmadı galiba" dedi tıslarcasına.
"Baba onu depoya kapattırdın dimi?" Diye sordu poyraz abim.
Babam onu onayladı ve hemen lafa atıldı "ona kızıma yaptıklarının bedelini ödeyeceğim"
Hey hey! Ben varken kimse o pisliğe el sürmeyecekti. Ondan intikam almam gerek önce!
Emir tam bir şey söylecekken lafa atladım.
"Hop aslan parçaları!" Hepsi şaşırmışcasına bana döndü.
Pisçe sırıttım "ona yaptıklarını misliyle ödeteceğim, acının ne olduğunu bilmesi gerek"
-
Dediklerimle bir sessizlik oluştu.
Onun canının yanmasını istiyordum. Hem de çok istiyordum.
İçimdeki ateş bir türlü sönmüyor aksine körükleniyordu.
Babam şaşkın bakışları ile sessizliği bozdu.
"Ama kızım daha iyileşmedin dinlenmen gerek"
Bu halimden daha kötüleri olmuştu alışmıştım..
"Bir şey olmaz babacım daha kötülerini yaşadım" vücudumu gösterdim."hem bak turp gibiyim" dedim gülerek.
Bu sefer gine bir sessizlik oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...