27

740 39 13
                                    


Arkadaşlar biliyorum geç geri döndüm ama okumalar ve oylamalar yavaşlamış lütfen okurken oy atmayı da unutmayın❤️

Medya: Ayaz

İyi okumalarrr

-

Gözlerimi açtığımda odamdaydım.
Onur beni tebessüm ederek izliyordu.

Size bu çocuğun yakışıklı olduğunu söylemiş miydim?

Bence evet

Benim uyandığımı gören Onur hemen doğrulmama yardım etti.

Sadece onun gözlerinin içine bakıyordum sessizce. Bu aralar psikolojimi o kadar bozuk hissediyordum ki dile getiremiyordum. Hele o pisliği görmek beni daha da mahvediyordu.

Onur elimi tutup o güzel dudakları ile bir buse kondurdu elime ardından da yanaklarıma, anlıma..

"Güzelim" dedi aşık olduğum sesi ile.

"Yakışıklım" dedim bende aynı şekilde. O da bu dediğine kıkırdadı.

Atma şu zehirli oku be adam!

"Onur ben korkuyorum" dedim kendimi tutamayarak.

Kaşlarını çattı ama hemen eski haline geri döndü.

"Her gece rüyama giriyor bir gün beni gerçekten öldürecek diye çok korkuyorum onur" dedim acı çekercesine.

Gözyaşlarımın üstünü teker teker öptü ve saçlarımı güzelce okşadı.

"Merak etme ben yanındayım" diye fısıldadı.

"Ailen yanında" diye devam etti.

Ardından yanaklarıma buselerini koymaya devam etti. Onun yanında kendimi buluyordum. Sanki dokunuşları tenimi yakıyor ama mükemmel hissettiriyordu.

Elimi yanağına getirdim ve yüzüne baktım. İştahla dudağıma bakıyordu bende onunkilere.

Daha fazla dayanamayarak onun güzel pembe dolgun dudaklarına bıraktım kendimi.

O kadar mükemmel bir histi ki bu bana ödül olarak verilen bu adamın dudaklarını hiç bırakmak istemiyordum.

Dudaklarıma yumuşak ama bi yandan da sert bir şekilde ahenk ile karşılık veriyordu. Dudaklarımız dans ederken verdiği hırıltılı nefesler beni mahvediyordu.

O kadar güzel öpüyordu ki kendimi sanki eriyecek gibi hissediyordum.

Titreyen ellerim saçlarına gidiyordu. Onu güzelce öperken yumuşak bir şekilde de saçlarını okşuyordum.

Bir anda alt dudağımı ısırınca inlememek için kendimi zor tuttum ama saçlarını sertçe çektim.

Saçlarına yaptığım şeyle hırıltılı bir nefes verip sertçe öptü ve o aşık olduğum dudaklarını benden ayırıp anlını anlıma yasladı.

"Ayaz"

"Ah Ayaz Ayaz ayaz.." diye fısıldadı isyan eder gibi.

"Sen nasıl bir nimetsin papatya? Beni delirtiyorsun. Şu halime bak; senin tenin, gözlerin, dudakların.. beni mahvediyor sevgilim. Beni delirtiyorsun"

Nefes alış verişlerimiz düzeldiğinde bende gözlerimi onun kara gözlerine diktim.

"Sen bir de onu bana sor sevgilim" dedim sessizce.

Bunu söyler söylemez beni birden kendine çekip sıkıca ama acıtmayarak sarıldı.

"Sesin.. yapma bunu bana güzelim burda seni.. seni saatlerce öpmek istiyorum tutamıyorum kendimi" dedi acı çeker gibi.

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin