14

2.6K 102 35
                                    


Elinde darp raporları vardı.

Cafer bezleri hazırla koçum!

O eski günler aklıma geliyordu. O adamın yaptıkları ve bodrum katı.

10 yıl önce ayaz

Bugün doğum günüm ve çok mutluyum babama sürpriz yapmak için ayırdığım pembe süslü elbiseyi giyip saçlarımı güzelce taradım.

Babamdan doğum günü hediyesi için bebek isteyecektim ve çok heyecanlıyım.

Evde babamı beklerken birden kapı kırılacak gibi açıldı.

Babam çok kötü görünüyordu sağa sola yürüyüp küfürler savuruyordu.

Çok korkuyordum

En son bana bakıp üstüme yürümeye başladı "KEŞKE SEN OLMASAYDIN! SENİ SÜRTÜK!"

ve tokat sesi

Kolumdan sıkıca bodrum katına kadar sürükledi ben ne olduğunu anlamamışken vücuduma yediğim darbeler bir olmuştu.

Artık pembe elbisemin rengi kırmızı olmuştu ve ben doğum gününde ölmemeyi dilemiştim.

-

Büyüyünce daha da artmıştı şiddeti
O her zaman benim için bir canavardı

Belki çiçek kokulu çocuk yanında olmasaydı papatyası burda olmayacaktı.

-

Ne yapacağımı bilmiyordum
Onurun elini istemsizce tüm gücümle sıkmıştım korkuyordum 'ya onlar beni o adama verirlerse?'diye.

Babam bana doğru yaklaştı "kızım doğrumu bu raporlar?"

"Lütfen yanlış de" sesi titriyordu gözleri dolmuştu.

Evdekiler olayı idrak etmeye çalışıyorlardı poyraz abim beni onurdan ayırıp dönüp sıkıca sarıldı.

"Bebeğim sana onları kim yaptı lütfen söyle cezasını kendi ellerimle vereceğim"

Kendini sıkıyordu ağlamamak için

Gözlerimdeki yaşlar boşalırcasına akıyordu.

"Kızım" babam karşımda yalvarırcasına bakıyordu.

Onura baktım oda dolu gözleri ile onayladı. Artık onlarında gerçeği bilmesi gerekiyordu elinde sonunda bir gün öğreneceklerdi ve ben artık bunları düşünmek istemiyordum.

Poyraz abimden çıkıp onurun yanına gidip elini tuttum.

Destek verircesine elimi sıkıp buruk bir tebessüm gönderdi.

"Papatyam" gözünden bir damla yaş aktı. Onunda canı yanıyordu benim gibi biliyordu zorlandığımı ama artık anlatmam gerekirdi.

"İlk önce bir içeriye geçelim baba"

Hepimiz sessizce içeri geçtik ve ben yaşayıp yaşamak istemediklerimi anlatmaya başladım.

"Her şey yedi yaşında iken başladı doğum günümde. O gün çok heyecanlıydım pembe bir elbise giyip güzelce süslenmiştim ve onu bekliyordum birden k-kapı kırılırcasına açıldı ve o gelmişti sarhoş gibiydi sağa sola dönüp küfürler savuruyordu çok korkuyordum en son bana dönüp hakaretler etmeye başladı ve"

Derince yutkundum onur elimi hiç bırakmayacak gibi tutyordu ona bir tebessüm edip devam ettim.

"Kolumdan tutup bodrum katına sürükledi"

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin