İyi okumalarrʕ ꈍᴥꈍʔYazardan
Onur kantindeki çocuğu fena benzetmişti ama gözü o kadar dönmüştü ki kriz geçiren sevgilisini farketmemişti.
Akay hemen Ayaz'ın yanına gittiğinde ellerini boğazından çekmeye çalıştı ama bir türlü yapamadı kız sanki kendini öldürecek gibi boğazını sıkıyordu.
En son ayaz gücünü yitirip yıkıldığında akay ne yapacağını bilemedi hemen revire koştu.
Onur Ayaz'ın başına gelenleri akay kantinden gittiğinde farketti. Hemen ne yaptığının farkına vardı.
Onur sakin bir çocuktu fakat konu sevdikleri olunca kimse ona karşı duyamazdı.
Onur çok pişmandı 'onu sakinleştirir gitseydik böyle olmazdı' diye geçirdi içinden.
Ama içindeki öfke kontrolünğ ele geçirmişti.
Onur hemen koşarak sınıfa gidip Ayaz'ın çantasını aldı ve direktmen revire gitti.
-
Ayazdan
Hayat,
Bazılarımız için kısa ama bir o kadar güzel, bazılarımız için uzun ama bir o kadar kötü...
Bazılarımız için kolay fakat bazılarımız için zor.
Canım yanıyordu
Her zaman ki gibi.
Kulağıma sesler geliyordu ağlama sesi
Gözlerimi açabildiğimde tüm aile buradaydı. Annem beni görür görmez direktmen sarıldı bende ona yavaşça karşılık verdim.
"Annem ne kadar korktum biliyormusun"
"Üzülme annecim alışığım oluyor arada"
Babam ve poyraz abimde sarılınca diğerlerine baktım bana endişe ve pişmanlık arasında bir duyguyla bakıyorlardı. Onlara küçük bir tebessüm gönderdim ilk başta şaşırsalarda onlarda sıcak bir gülümseme ile karşılık verdi.
Ve gelelim çiçek kokan çocuğa
Arkada koltuğa başı eğik bir şekilde oturuyordu.
Biliyorum beni korumaya çalışmıştı
Anlıyordum onu.
Kendini suçluyordu.
Babama döndüm"babacım biraz onurla yanlız kalabilir miyiz bir şey konuşacağım"
Babam ilk başta kaşlarını çatsada bozuntuya vermedi.
Saçlarımı sıkıca öpüp"tamam çiçeğim biz buradayız" gülümsedim.
Kapı kapandıktan sonra odaya sessizlik hakim oldu.
Çok yorgundum.
Hem psikolojik olarak hem fiziksel.
Kriz geçirdiğimde hep böyle oluyordu bitkin ve yorgun hissediyordum.
Boğazım hafif sızladığında ellerim boğazıma gitti. Sargı ile sarılmıştı
Bu kadar çok mu sıkmıştım?
Onura döndüm"onur"
Cevap vermedi"onur lütfen bana bak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...