24

1.1K 55 7
                                    

İyi okumalar:))

1hafta sonra

Herkes perişan bir haldeydi bir ümitle kızlarının uyanmasını istiyorlardı.

Ayaz'ın vücudunun üst kısmı yüzü hariç  sargı ile sarılıydı.

Onur sevdiği kızın halini her gördüğünde daha da içe çöküyordu.

Bir umutla her gün Ayaz'ın yanında oluyordu.

Kaya ailesi içinde durum aynıydı Deniz hanım ve Demir bey hergün kızının yanına gidip belki bir umut uyanır diye hep konuşur yanında olurdu.

Akay ,Berk,emir ve poyraz gün içinde sık sık kız kardeşlerinin yanındaydılar hepsi bir umutla uyanmasını bekliyorlardı.

-

1 ay sonra

Herkes hala Ayaz'ın uyanmasını bekliyordu.

Onur Ayazın durumunu ailesine söylemişti. Selim bey ve Zeynep hanım sık sık ziyarete geliyorlardı.
Ayaz onların bir nevi manevi kızları sayılırdı çok seviyorlardı.

Herkes gün içinde teker teker Ayaz'ın odasına ziyarete geliyorlardı.
Sıra onurdaydı. Hala umutlu adımlarla Ayaz'ın odasına girdi.

"Papatyam ben geldim"

'Eğer ayaz uyanık olsaydı hoşgeldin yakışıklı derdi' diye düşündü içinden.

Yatağın yanına oturup sevdiğin kızın elini tuttu ve okşadı.

Titrek bir sesle "hadi uyan ama artık"
Dedi.

"Sesini özledim papatyam senle şarkı söylemeyi özledim" ağlamaya başlamıştı her gün ki gibi.

Göz yaşı Ayaz'ın eline geldiğinde elinde birden bir hareketlilik hissetti parmağını hareket ettirmişti.

Onur olayın şoku ile hızla ayağa kalktı. Bu çok önemli bir şeydi. Hızla odadan çıkıp Demir beye doğru koştu.

Demir bey ona doğru koşan çocuğu görünce endişe ile ayağa kalktı.

"Oğlum noldu ayaza bir şeymi oldu yoksa!"

Onur nefes nefeseyken hızla kafasını iki yana salladı.

"-Hayır ben Ayaz'ın elini tutuyordum parmağını hareket ettirdi!"

Kaya ailesi ise duydukları ile çok sevindiler.

Demir bey hemen doktorun odasına gidip doktora herşeyi anlattı.

Doktorla beraber Ayaz'ın odasına gittiler.

"Bu küçük hareket bile çok önemli bir gelişme tabiki. Biz çoktan ümidimizi kesmiştik"dedi doktor.

Demir bey gururla uyuyan kızına baktı biliyordu onun pes etmeyeceğini.

Doktor "Bundan sonra daha çabuk uyanma olasılığı var" dediğinde deniz hanım sevinç çığlığı atarak Demir beye sıkıca sarıldı kaya abileri ise birbirine sarıldı.

Onur Ayaz'ın elini tutarken sevdiği kızın ailesine  tebessümle bakıyordu. 'İyiki böyle bir ailesi var artık'diye düşündü içinden.

Demir bey ona gülümseyerek gelmesini işaret etti onurda hemen onlara gelince beraber sarıldılar.

Onur olanları anne babasına da anlattığında onlarda çok sevinmişlerdi.

Şuan büyük umutlarla Ayaz'ın uyanmasını bekliyorlardı.

Ayazdan

Beyaz bir yerdeydim.

Bembeyaz

Etrafıma baktığımda kimse yoktu

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin