İyi okumalarrBu arada önemli bir bilgi: hava çok sıcak amk
-
"Sütüm annemdenn büyümesi benden!"
Akay abim havalı hareketlerle eşlik etti.
"Anne sütü iç! Anne sütü iç yoğ!"
""Çok güçlüyüz anne sütünden!""
Vücut geliştirmeciler gibi kollarımı iki yana doğrultup abilerime havalı bir bakış attım ve koluma sertçe iki kez pat pat yaptım.
"Bakın bakın , ne kadar güçlüyüm!"
Şuan ne mi yapıyorduk? Tabiki televizyonda sütüm annemden şarkısını açacak değiliz ya?
Ehehehe
Şaka şaka , şuan annem ve babam iş yemeğine gitmişlerdi. Bizde
abilerimle deli gibi dans edip mükemmel(!) Şarkılar söylüyorduk. Tabi poyraz abim hariç. O ayakta bize uyum sağlamak için azıcık dans ediyordu ama çok komik görünüyordu. Sırf karizması bozulmasın diye!Video sonlara doğru gelmişti. Durdurup poyraz abimin yanına ilerleyip sinsi bakışlarımı ona ilettim.
"Olmaz yavrum bak yapma"
Bu sefer yavru köpeği bakışı ile karşılık verdiğimde sıkıntılı bir nefes verdi.
"Kumandayı ver tamam!"
Zafer sırıtışımla beraber ilk önce videoyu geri açtıktan sonra kumandayı hemen poyraz abime verdim.
" Ama bak böyle havalı hareketlerle yapacaksın ama abi!"
"Ayaz!"
"Yoksa bu gece seninle uyumam!"
Evet son kozum buydu. Çünkü her Allah'ın günü bir aile bireyi ile beraber uyuyordum.
Koca bir ofladıktan sonra yerinde hafif kıpırdandı.
Ve malum rap sahnesi!
Sonra poyraz abim bu sefer hareketli bir şekilde dans edip şarkıya eşlik etti.
"Tam Bir Zeka Küpüyüm Varmı Benim Gibisi?
iki artı iki dört Eder Annesi!
Anne Sütü İç Anne Sütü İç Yoğğ!
Hemencecik Öğrendim Hani Yenisi Yokk!"Şarkı bittiğinde hepimiz yerlerdeydik . Gülmekten ölecektik resmen!
Emir abim poyraz abimi video almıştı annemlere göstermek için.
"A-abi tam bir zeka küpüsün sen!" Dedi gözyaşları çıkarcasına gülerken.
Ardından Berk abimde arkadan devam etti.
"İ-iki artı iki kaç eder abi?"
Poyraz abim artık kulaklarına kadar her yeri sinirden kızarmıştı.
"Oğlum bak sike-"
"Hemencecik öğrendin dimi çen!" Diye sözünü böldü akay abim.
Şimdi sizi gerçekten sikecek be abilerim..
"Oğlum bittiniz lan siz!" Sinirli gözleri bana döndüğünde ona endişe ile baktığımda gözündeki sinir toz olup gidip yerini şevkate bırakmıştı sanki.
"Güzelim gel" dedi elimi tutup. Sonra koltuğa doğru ilerledikten sonra beraber koltuğa oturttu beni.
Diğer muhteşem üçlü abilerim ona
garip bakışlarını atarken abim televizyondan bir kaç şarkı aradı.Bulduğu videoya baktığımda koca bir kahkaha attım.
Tik tok akımı olan bir videodu.
Helal lan poyri! Zevk desen var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...