İyi okumalarr-
Eve gelmiştik. Annem ve babam ben bu haldeyken dışarıda olmamı istememişlerdi.
Onuru hastaneden sonra görememiştim ve bu aşırı sinirimi bozdu.
Aşağıya inecek iken babamın çalışma odasından sesler geliyordu.
"Demir ne yapacağız artık o pislik herif ile kızımın hayatını alt üst etti"
Annemin sinirli sesi ile şaşırmıştım bize karşı hiç böyle değildi.
"Bilmiyorum güzelim hastanelik ettim adamı hala akıllanmıyor"
Babam sıkıntılı bir nefes verdi.
Duyduklarım ile üzülmüştüm benim için uğraşmalarını istemiyordum düzelmeyecekti zaten o pisliğin gözleri vücudu hiç bir zaman aklımdan gitmiyordu"
"Deniz Ahmet sadistmiş"
Ne!?
"Ne!"
"Psikolog arkadaşım vardı her şeyi anlattım ona hem ahmetide baktırdım ve sonuç olarak sadist olduğunu söyledi bu yüzden akıl hastanesine kaldırılacak büyük ihtimalle"
"Demir benim kızım bunca zamandır bir sadistle beraber mi yaşıyormuş" annem sinirle saçlarını çekerken ben sadece dona kalmıştım. Ben bunca zamandır sadist bir psikopat ile mi yaşamıştım?
Sen yaşayan bir ölüydün zaten ayaz?
Hızla odaya girdiğimde annem ve babam bunu beklemiyor olacaklar ki şaşkınca bana bakıyorlardı.
"Kızım-"
"Doğrumu bu?" Sesim beklediğimden de soğuk çıkmıştı.
Babam başını eğdi hiç bir şey demedi.
Demek ki doğruydu.Ben belki doğduğumdan beri bir sadist psikopat ile büyümüştüm ya da yaşamaya çalışmıştım.
Hiç bir şey söylemeden odadan çıktım ve odama geri gittim.
Gözlerimden yaşlar aktığını hissettiğimde hızla silmeye çalıştım ama durmadan akıyordu!
Herşeye ağlayan bir eziksin ayaz!
Zayıfsın!
Sen bir fazlalıksın!
Sus Lütfen sus
Gitmiyordu kafamdaki sesler artık daha da artmaya başlamıştı. Kulak zarlarım çıkacak gibi acıyordu.
Saçlarımı çekmeye başladım. Gitmiyordu. Kulaklarımı kapattım. Gitmiyordu.
"Sus lütfen sus sus!"
Acınasısın ayaz.
Herkes sana acıyor.
Ne o canın mı acıyor yoksa?
"Evet canım acıyor! Dayanamıyorum sus! Lütfen sus!"
Artık kafama vurmaya başlamıştım. canım acımıyordu alışıktım zaten tek istediğim bu seslerin yok olmasıydı.
"Ayaz!"
"Ayaz kızım bana bak annecim!"
"Sus lütfen sus!"
Nefes alamıyorum. Bir güç sanki beni boğuyordu,sesler daha da artıyordu.
En var gücümle bir çığlık attığımda sesler yok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
Literatura FemininaAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...