25

1.2K 50 10
                                    

1 Nisann!!!!

Şaka şaka

Çiçeklerim Sınav zamanı yaklaştığı için bölümler geç gelebilir maaleseff

İyi okumalarr

-

Akay odadan çıkmıştı ve sadece odada sessizlik hakimdi.

Herşeyi yavaş yavaş kavrıyordum.

Korkuyordum deli gibi.

Ya o gelirse?

Ya gine kaçırırsa?

Hala hiç bir zaman anlamıyordum bu lanet adam bir kez bile bir üzüntü duymamış mıydı?

Daha doğrusu ben bunları hakedecek ne yapmıştım.

Eskiden sırf onların beğenisini kazanmak için yarışmalara katılırdım gizlice.

Bir kez ses yarışmasını kazandığımda öğretmen babamın niye gelmediğini söylemişti. Halbuki o pislik herif geceye kadar içmiş sabaha doğru sarhoş bir şekilde eve gelmişti.

Ona ses yarışmasını kazandığımı söylediğimde ise yediğim tokatla cevabımı almıştım.

Hala sözleri aklımdan çıkmıyordu.

"Senin gibi orospuyu pavyona götürürüm bari orda işe yararsın"

Dedikleri ile kanım donmuştu. O zamandan sonra bir daha onlara böyle şeyler söylemeye cesaret edememiştim.

Ondan sonra günlerce beni üst üste dövdüğü zamanlar aklıma geldi.

Gözlerindeki ateş yaşadığı zevki belli ediyordu. Canımın yanmasını istiyordu.

O gözleri aklıma geldiğinde hep bir kriz eşiğine geliyordum ve gine aklımı o dolduruyordu.

Stresten ellerim kaşınıyor sık sık nefes alıyordum. Tırnaklarımı sanki derimi koparmakcasına kollarımda gezdirdim.

Olmuyordu. Gelicekti yine eskisi gibi eziyet edecekti.

Kafamdaki seslerin gitmesi için çığlık atmaya çalıştım ama kuru boğazım buna izin vermedi ve ellerim boğazıma gitti.

Kendimi boğarcasına sıkıyordum belki ölünce o gelmezdi dimi?

Odanın kapısı açıldığında babam içeri gelmişti. Bana şaşkınlıkla bakıp hemen yanıma koştu.

Sadece kafamdaki sesleri duyuyordum.

Öleceksin

Seni bulacak

Saçlarımı sıkıca çekmeye çalıştım artık sesler daha da artmaya başlıyordu.
Birinin beni bu cehennemden kurtarması gerekiyordu.

Birden bir şeyin koluma batması ile sesler bir uğultuya dönüştü ve gözlerim kararmaya başladı.

Sadece gözlerimi kapatmak  istedim sonsuza kadar.

Yazardan

Akay çıktıktan sonra heyecanla ailesine ayazla barıştığını anlatmıştı ve herkes duyduğu ile çok mutlu olmuştu.

Demir bey kızını merak ettiği için yanına gidiyordu tam kapıyı açtığında gördüğü görüntü ile dona kaldı.

Kızı gine o pislik yüzünden kriz geçiriyordu ama bu sefer daha kötüydü.

Kollarındaki beyaz sargı kırmızıya dönmüştü ve  ellerini boynuna geçirmişti yüzü kızarmıştı.

Hemen koşup yatağın yanındaki acil durum düğmesine bastı ve kızının ellerini boynundan ayırmaya çalıştı fakat yapamadı çok güçlü sıkıyordu.

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin