İyi okumalarrrMedya ayazla onurun kıyafetleri
-
İçeri girdiğimizde tedirgin bir şekilde etrafa baktım çok fazla insan vardı!
Kalbim hızla atmaya başlamıştı. Poyraz abim bana tedirgin bir şekilde baktı.
"Güzelim iyi misin?" Sesi endişeli geliyordu.
Onu kafamla onayladım.
Kuzenlerin olduğu masaya ilerledik.
"Prensesim gelmiş!" Denizin sesiyle kıkırdadım ve bende aynı şekilde cevap verdim.
"Prensim gelmiş! Gel bakalım sarıl prensesine!" Hemen koşarak bana sarıldı ve öpücükler kondurmaya başladı. Bende ona öyle yaptım.
"Deniz abicim yedin bitirdin kızı ya" yiğitin dediği ile deniz küçük bir çığlık attı.
"Ben şimdi seni yersem sen yok olursun!" Bu dediğine kıkırdadım çok tatlıydı bu çocuk!
"Merak etme ben yok olmam asla prensim" dedim gülerek.
Bu sefer sevinç çığlığı atıp sarıldı. Diğerlerinde bizi gülerek izliyorlardı.
Kuzen takımıylada selamlaştıktan sonra sessizce yerime geri oturdum.
Onur hala gelmemişti.
Annem yanında bir kadınla yanımıza gelmişti.
"Kızım Aylin teyzen benim lise arkadaşım seninlede tanışmayı çok istiyordu" kadın annemin aksine sarı saçlı ve mavi gözlüydü ve yaşına rağmen mükemmel gözüküyordu.
"Memnun oldum Aylin hanım ben de ayaz" dedim gülümseyerek.
"Ay ne hanımı kız! Teyzen sayılırım ben senin, biz annenle baya iyi bir dostuz ve ben seni o kadar merak ettim ki anlatamam"
"Ay deniz! Tam senin gençlik halin gibi çok güzel" dedi içtenlikle sevmiştim bu kadını.
"Tabiki annesinin kızı" diyip saçını savurdu. Aylin teyzede bu haline göz devirdi.
"Deniz bu özgüvenin hiç değişmemiş resmen"
Annemle dediğine güldük.
Aylin teyzeyle biraz daha sohbet ettikten sonra verilen ikramları yedim ve onurun gelmesini bekledim.En sonunda onu girişte gördüğümde hemen koşarak ona sarıldım.
Oda bana sarılıp beni kendinden ayırdı ve üstümü süzdü, bende onunkini süzdüm.
Yakışıklıydı şerefsiz!
O hala bana bakıp kalmıştı.
"Onur?"
"Sevgilim?"
Gözünün önüne el salladığımda kendine geldi ve kulağıma doğru eğildi
"Ben bu güzelliği nasıl saklayacağım?"
Bu çocuğun sesinin beni bitirdiğini demişmiydim?
Çünkü öyle!
"Sen asıl kendine bak! Ya burdaki bütün kızlar sana bakıcak onur!" Diye çemkirdim oda bu halime güldü.
"Ben bir tek seninim güzelim başkaları baksa bile umrumda değil"
Dedi yine ve ben yine bu çocuğa düştüm resmen.
Onurun elini belime atıp bizim masamıza geçtik.
Oda herkesle selamlaştıktan sonra benim yanıma oturacaktı ki poyraz abim onun ensesinden tutup kendi yanına oturttu. Açıkçası bu hali çok komikti istmeden de olsa kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...